Nee idd, dat is echt killing nu zo naar al die miskramen. Ergens zou ik willen dat ik het hele zwanger worden zou kunnen blocken en dan pas met 3 maanden positief kunnen testen.... Maar helaas.
hehe ja inderdaad.. zoals vroeger toen er nog niet van die testen waren. Zou geesterlijk een stuk rustiger zijn! XXX Joyce
Hey joyce. Wat vervelend dat bruin verlies. Ik snap heel goed dat je er angstig van wordt en niet positief kan zien. Deze zwangerschap ook meerdere keren bruin verlies gehad en raakte toen in paniek. De enige die me een beetje tot rust kon krijgen was de vk en vaak was dat maar voor even. Ik hoop dat het allemaal meevalt en je over een tijdje de angst wat kwijt raakt en je ook wat kan gaan genieten. Dat is er bij mij pas vanaf week 18 ofzo. Het onbezorgd zwanger worden en zijn zit er voor ons helaas niet bij. Veel sterkte ermee! Voor de andere dames hier hoop ik dat jullie snel weer positieve enerdie vinden en ik hoop dat jullie allemaal een mooi jaar tegemoet gaan. Liefs
Oh lief lief wat vliegt de tijd zeg! Zie nu dat jij al 20 weken bent! Super. Heb je de 20 weken echo al gehad??? en mogen we dan meegenieten van een foto???
Zeg hoe hebben jullie dat gedaan met intimiteit? Lastig of juist niet? Ik vraag me af of ik nog wel zin heb pff..
Dank lieflief, t komt vast allemaal goed.. maar tis logisch dat we meteen negatief denken na zo'n traject. Voor als nog heb ik niet echt meer wat gezien.. tis bij bruinige afscheiding gebleven.. dus ik mag denk ik nog hoop hebben.. We zullen toch moeten afwachten he. Fijn dat t bij jou zo lekker snel gaat nu! XXX Joyce
Leolientje: dat was erg verschillend. De ene keer juist heel fanatiek, andere keer helemaal niet meer dan uit angst om zwanger te worden. Verschild per keer. Moet wel zeggen nu na drie miskramen en anderhalf jaar actief bezig ik wel merk dat de sex minder wordt... Werk aan de winkel dus haha
Bekijk bijlage 369378 Floor: hier 2 foto's, een van onze zoon en een van zijn omgeving Ik blijf me beseffen hoe bijzonder dit is. Ik hooo zo dat jullie dit ook mogen ervaren. Qua intimiteit: ik had er op sommige momenten heel veel behoefte aan. Ml zo dicht mogelijk bij me voelen en andere momenten juist niet. Geen gerommel aan mijn lijf. Ik luisterde naar mijn behoefte.
wauw!! super lief lief! Dat dit bijzonder is heb ik ruim drie maanden mogen ervaren. Kan niet wachten tot het nog een keer mag!
schrijf hier ook nog even. Ben herstellende van een MK met 15 weken en voelde niets aankomen. Begin nog met verwerken. Heb gelukkig al wel twee gezonde kinderen, maar dit kindje was ook zo welkom! Maar ook ik wil graag nog een kans wagen, ook al wordt dit dan geen zorgeloze zwangerschap meer... Succes iedereen...
Helaas kan ik me hier ook melden. Gisteren kreeg ik uren achter elkaar hevige menstruatiekrampen en aangezien we vandaag voor 3 weken naar Florida, vakantie, zouden gaan mocht ik langskomen bij de Spoedeisende Hulp. Echo gemaakt: niets te zien in de baarmoeder. Afgelopen vrijdag had ik al een echo (aangezien ik zwanger geworden ben via Clomid eerste maand na ruim een jaar zelf oefenen en afwachten) en toen zagen ze in de baarmoeder twee hele kleine dingetjes, mogelijk vruchtzakjes. Nog te vroeg om het goed te kunnen zien. Twee had gekund aangezien ik dubbele eisprong had afgelopen maand. Gisteren tijdens de echo bij de spoedpost zag ik ook wat bloedverlies. De krampen namen af en vanmorgen kwamen ze weer met heel licht bloedverlies met plassen. HCG waarde geprikt: 115, vrij laag voor 6 weken zwangerschap. Aangezien ze niets in de baarmoeder konden zien, sluiten ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet uit. Mogelijk is een miskraam op gang, dat kan ook. Ze vonden het te gevaarlijk om op reis te gaan met deze klachten en we hebben dus gekozen om niet te gaan of eventueel volgende week. Als het dan toch fout is, heb ik liever dat het op gang komt nu. Morgen dus weer bloed prikken en echo in ziekenhuis maar ik verwacht helemaal niets meer. Met 6 weken hadden ze vast echt iets moeten zien in de baarmoeder. Ik ben werkelijk zo verdrietig. We waren zo dankbaar dat het eindelijk (na veel spanning, teleurstellingen en afwachten) gelukt was. Onze Kerst was geweldig mooi met dit blije nieuws. Nu valt het rauw op mijn dak. Weg roze wolk. Net mijn temperatuur opgemeten en die is nog vrij hoog, boven de 38 graden. Weten jullie hoelang het kan duren voor zo'n miskraam op gang komt? Vinden jullie het niet een heel naar idee dat je rondloopt met iets in je buik en zwangerschapshormonen terwijl het einde nadert? Pfff. heb het even heel moeilijk..
He bah wat balen meiden... Hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven en door kunnen. Sterkte met t verwerken. XXX Joyce
Hier nog ff een of ander vaag c1000 testje gekocht en gedaan voor ik de gyn opbelde... Zwanger ben ik in ieder geval. Nou afwachten tot echo. XXX Joyce
Joyce , spannend hoor. Hopelijk gaat het allemaal goed. Ik zal voor je duimen! Koekepeertje en babybanjo heel veel sterkte! Echt rot dat het mis is gegaan.
Dank je wel. Het valt me best zwaar. De laatste weken werd ik steeds wakker met een gelukzalig gevoel van 'jee ik ben eindelijk zwanger' en nu word ik wakker met het heldere en confronterende besef dat ik niet zwanger meer ben. Weer terug bij af. Hopelijk komt mijn cyclus snel weer op gang. Nu nog bloedverlies net als bij een menstruatie...
Ik begrijp precies wat je bedoelt Koekepeertje! Het is ook gewoon heel rot. Probeer je verdiet toe te laten en praat er over. En probeer te blijven hopen dat je dit jaar je eigen kindje in je armen kunt houden. Kom op hè
Vorig jaar op 20 januari kwam ik erachter dat ik zwanger was, kom net tot de conclusie dat als mijn cyclus deze maand hetzelfde is als afgelopen maand, dan is mijn nod op 20 januari.. Zou toch super zijn als het deze ronde raak zou zijn.. Hoe dan ook zal ik wat later testen denk ik, maar ben er in m'n hoofd wel erg mee bezig.. Hoe is het met de andere dames hier?