Mijn bloeding is na een week gestopt. En nu lijkt het of er al een eisprong aan zit te komen, maar dat is waarschijnlijk utopisch. Ben er wel veel mee bezig. Ik had geen vroege miskraam, dus waarschijnlijk veel HCG dat weg moet. Toch voelt mijn lijf weer als normaal. Ik denk dat ik volgende week een test doe om te kijken of het HCG al flink verminderd. Hopelijk...
Ik ga voor je duimen kim, dat t weer raak mag zijn! Hopelijk zakt t hcg snel babybanjo zodat jullie ook weer verder kunnen. Hier gaat alles goed..wachten op de 1e echo woensdag.. hopelijk eindelijk eens een goede echo. Afwachten.. afwachten. Laat t uiteraard wel ff weten. X Joyce
Heel veel succes Joyce met de echo woensdag!! Zal voor je duimen! Hier belde vrijdag de assistente van de gynaecoloog, 6 a 7 weken terug bloed geprikt voor wat onderzoeken en ik moest na 9 tot 12 weken contact opnemen om te vragen of de uitslag er al was, nu belde ze zelf om een afspraak met ons te maken om de uitslag te bespreken.. Schrok er wel een beetje van, ben dan gelijk achterdochtig, waarom bellen ze mij terwijl anders was afgesproken?? En zou er wat mis zijn dat hun daarom mij belde?? Hoe dan ook, dinsdag aanstaande zal ik het wel horen, want we hebben om 9.30 een afspraak.. Ben wel een beetje zenuwachtig ervoor..
Kim spannend zeg! Wat voor een testen waren het?? Hier vorige week woe op dag 29 licht roze bloed verlies, dag 30 alleen in de ochtend roze, dag 31 niets, dag 32 in de ochtend en middag niets en in de avond licht roze. Dag 33 werd ik in de ochtend wakker met mega maar dan ook mega krampen. vanmorgen was het pas zo dag ik echt leegliep... Helaas, volgende maand nog een ronde.
Balen floor... Iedere keer is er weer hoop en valt het dan weer vies tegen hè.. De testen waren bloedprikken voor chromosoom onderzoek en nog wat dingen, moest ook op 2e of 3e dag van menstruatie bloedprikken, maar weet even niet waar dat voor was.. Zal het morgen allemaal wel horen..
Ze hadden niet zo fijn nieuws in het ziekenhuis, het komt erop neer dat ik een chromosoom afwijking heb en dat dit zeer waarschijnlijk de miskramen veroorzaakt en zal dus bij een nieuwe zwangerschap weer kans hebben op een miskraam en mocht de zwangerschap goed gaan, dan is er een kans dat het een gehandicapt kindje zou zijn.. Ben er behoorlijk van geschrokken en nogal emotioneel, word nu doorverwezen naar Nijmegen om verder te kijken, maar werd waarschijnlijk pas in maart, moet wachten op de brief die hun mij sturen met de afspraak... Het is echt zo oneerlijk..
He @kim1903, wat is dat inderdaad ontzettend oneerlijk! Kan me heel goed voorstellen dat dit een enorme klap in je gezicht is. Ik wens je heel veel sterkte.
Och jeetje!!!! Wat errug!!! Geloof zeker dat je er erg geschrokken van bent en zeker emotioneel ervan bent!!!! Heel veel sterkte!!!! xxx
Och jemig Kim toch, wat naar. Ik hoop dat je snel je weg er in kan vinden en een plaatsje kan geven. En natuurlijk dat ze in Nijmegen jullie goed op weg kunnen helpen. Echt oneerlijk meis Wens jullie enorm veel sterkte in deze moeilijke tijd. XXX Joyce
Dankjulliewel meiden, het is gewoon een grote teleurstelling en de angst voor wat er komen gaat of juist misschien niet komen gaat.. Het zit ook allemaal zo ingewikkeld in elkaar, net beetje gelezen over chromosomen, maar gemakkelijk is het niet om te begrijpen.. Hoop gewoon dat het uiteindelijk goed komt en dat er niet teveel medische toestanden aan vooraf moeten gaan..
Kim: Wat balen zeg! Ik hoop dat het je snel een beetje duidelijk wordt! Sterkte ermee. Joyce: Hoe was de echo vanmorgen? Hier: Gisteren even flink in de stress gezeten. Ik had wat helderrood bloedverlies, niet zoveel, maar toch gelijk angst. Ik moest ook gelijk naar de vk, maar gelukkig is met de kleine alles goed. Waarschijnlijk door obstipatie die van binnenuit mijn baarmoedermond verwond. Vanmorgen bij de HA geweest voor de nodige medicatie voor de obstipatie. Ik heb werkelijk alle thuismiddeltjes al gebruikt, nu wat zwaarder spul. Vrijdag weer controle bij de vk. Ik heb na gistermiddag gelukkig geen bloedverlies meer gehad.
Oh lieflief das schrikken inderdaad, blij dat t nu weer over is. Ik moet de echo nog hebben vanmiddag om half 3 .. ben op van de zenuwen.. Ik laat uiteraard weten hoe t was. XXX Joyce
Alles was perfect! Termijn klopte, en het hartje ook! Maar nu ben ik op.. ik kom later nog verder kletsen. nu lekker t bankje op! XXX Joyce
Dank meiden, over 2 weken mogen we weer en bij elk onzekerheidje mag ik bellen voor een tussendoor echo. We waren zo gespannen.. ik ben er nu gewoon ziek van. Dus lekker filmpje kijken en tam op de bank voor de rest van de week Heel dankbaar! XXX Joyce
jeetje kim dat is schrikken..... Snap dat je er helemaal kapot van bent. Pharilla fijn dat alles goed is, even laten bezinken nu en proberen te genieten! Lief lief, snap dat je je kapot schikt. Hoop dat je de reden te pakken hebt en het medicijn helpt. Hier nog steeds ongi.. en goed ook. vanaf woe al roze, zondag losgebroken en tot aan nu, heel hevig gevloeid.. hoop dat het snel mindert.
Heb zondag weer een miskraam gehad. Was ongeveer 4 weken zwanger. Ik ben mezelf deze week een beetje voorbij gelopen en heb te veel gedaan om er maar niet aan te hoeven denken. En nu zit ik thuis. Ik zit behoorlijk in een dip. Op advies ga ik proberen iets minder bezig te zijn met zwanger worden en alles wat erbij hoort, omdat het een beetje een obsessie gaat worden.Dus ik zal ook wat minder op het forum kijken. Ik wens iedereen een gezond kindje toe en veel geluk