Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    He wenda... sterkte.. Ook voor jou het beste gewenst.

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wenda hoe is het met je??

En pharilla hoe voel jij je?

Kim heb jij al iets gehoord over waneer je naar nijmegen moet komen?? Ik ben geboren in nijmegen en daar 32 jaar gewoond. Kom je daar uit de buurt?? Ik woon inmiddels in het westen van het land de afgelopen twee jaar.
    Hier alleen nog de uitslag van de hb en dat was 8,3 en dus top. eind januarie uitslag bloedstolling en eind maart uitslag chromosomen.

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hey meiden, hier met de zwangerschap alles goed.
    Wel is mijn pds in volle hevigheid teruggekomen door de hormonen en ben ik in 5 dagen 4 kilo afgevallen wat wat minder is.
    Maar nu paar dagen aan de rijst/kip/vis .. hopelijk snel weer beter.
    Mijn darmen draaien opeens overuren..gevolg ernstige diarree.
    Ook wat labiel, maar das angst in combinatie met hormonen en niet lekker voelen. Dat verdwijnt volgens mn arts en gyn wel weer als de hormonen stabieler worden/ afnemen na de 3e maand.
    Ook extreem moe, maar geen werk op t moment dus kan slapen/rusten wanneer ik wil.

Buiten darmproblemen en de gebruikelijke hormonen gaat t dus goed...!

Woensdag over een week weer een echo.. spannend!

XXX Joyce

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Fijn om te horen pharilla! Super. Niet dat je de klachten hebt dan.. Dat is wel vervelend. Maar voor een goed doel. Ben benieuwd naar je echo!

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi floor, nee nog niks gehoord van Nijmegen, ik woon zelf in de Achterhoek en Nijmegen is dan het meest logische vanaf hier..
    Jij hebt dus ook dat chromosoom onderzoek gehad? Hoop buisjes bloed in ieder geval, maar ze keken naar meer dingen, ik zou de uitslag ook pas later krijgen, maar ivm de uitslag waren ze er eerder mee..

Hoop dat je je snel wat beter voelt Joyce.. Neem maar goed je rust!

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    a idd chromosomen test, die gaat naar het vu, en de hb en bloedstolling wordt gewoon in alkmaar gedaan. Gisteren te horen gekregen dat de hb goed was.
    31jan bellen voor de bloedstolling en 22mrt pas voor de chromosomen test.

7. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hey meiden,

Het is weer even geleden dat ik geschreven heb, maar ik lees elke dag met jullie mee. Het gaat allemaal wat zwaar. Ben ook erg geschrokken van jouw nieuws Kim. Wij zijn zo gelijk saampjes. Met onze verhalen..
    Mijn afspraak bij de HA was afgelopen maandag. Ik heb dit weekend mijn NOD, als het deze keer weer mis is, ziekenhuis voor volledig onderzoek. Ik kijk er enorm tegen op. Maar ik hoop dat dit niet nodig gaat zijn.

Ik heb namelijk erg veel gekke dingetjes op het moment. Sinds een halve week vreemde dingetjes in mn buik. Het lijken wel plopjes en soms wat erg lichte krampjes ofzo. Voelt vreemd. Ook had ik een/twee druppels bloed 17 jan. wat precies rond de tijd zou zijn van innesteling. Ik ben enorm zenuwachtig door dit alles. Ik heb dit allemaal nog nooit zo gehad.. Misschien de eerste keer wel, maar dat is alweer een jaar geleden en ik weet het niet meer echt.. Alles wat ik weet is dat ik me echt heel apart voel en ik sta ook nog steeds achter wat ik gister tegen mn partner zei. Ik denk echt dat ik nu, op dit moment, zwanger ben. Voor mij betekent dit echter niet dat ik nu al goede hoop heb. Ik ga er nog steeds van uit dat mijn test dit weekend negatief gaan uitslaan. Zoals elke maand.. Maar 1 keer moet het mijn maand zijn. Ik ga voor nu. Wish me luck ladies.

Ik lees het net terug en ik ben erg dubbel aan het schrijven. Ik ben zwanger, ik ben het niet. Zo voel ik het ook echt.. Het ene moment ben ik erg zeker.. het volgende jank ik alles bij elkaar van verdriet want 'het zal toch wel weer niet'.

Iemand een doosje geduld over in de kelderkast? Ik kan wel wat gebruiken!

Heel veel liefs,
    Joyce.

8. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Vandaag 4 dagen voor NOD, ik kon het niet laten.

Hij.. is positief :O

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Wow.. Gefeliciteerd. Duim voor je dat het goed blijft gaan.

10. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Vandaag op controle geweest bij gyneacoloog. Gelukkig was alles er al af .... Heb maar 1dag gebloed na de miskraam en haast geen buikpijn gehad. Heb dus enkel vorige week donderdag gebloed, en we willen snel weer zwanger worden.... Moet ik dan die donderdag ook bekijken als 1ste dag van laatste menstruatie? Hogesnelheidslijn waren jullie zwanger na miskraam???

11. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wauw joyjoy!!! Echt super! :)
    Deze keer gaat het goed! Ik voel het gewoon!!

12. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ooooh geweldig joyjoy!!!
    Gefeliciteerd!!

Xxx joyce

13. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @jannieke, verdrietig van je miskraam, fijn wel dat het snel gegaan is en dat je niet veel bloed enzo gehad hebt.
    Gynaecoloog zei toen tegen mij dat je dat niet als eerste dag van je cyclus moet zien.. Lees wel vaker dat er een grotere kans is meteen weer zwanger te worden ivm hormonen, maar was bij mij niet het geval.. Duurde ruim een half jaar en dat ging ook weer mis..

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Joy joy gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je dat het een mooie plakker is! geniet ervan!

Ook hier alle drie de keren niet meteen zwanger. Tussen 1 en 2, 4 maanden en 2 en 3, 3 maanden.

15. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag aansluiten bij dit groepje.
    Hier op oudjaarsdag een miskraam gehad. Ik was toen 6 weken zwanger.
    Ivm een grote cyste doorverwezen naar de gynaecoloog die zei dat de miskraam (was een week later) helemaal voltooid was en de cyste niet zorgwekkend was. We mochten ook weer verder als we wilden.
    En ja hoor, volgens mij ben ik weer zwanger. Heb alle klachtjes die ik ook bij mijn eerste zwangerschap had weer en zoals de puistjes op mijn neus (heb ik nog nooit gehad, alleen heel opvallend tijdens mijn vorige zwangerschap) is dat ook niet echt iets wat je kan inbeelden.
    Ik hou jullie op de hoogte en blijf jullie volgen. Erg fijn om iedereen zo te volgen.

16. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Wauw joyjoy wat een goed nieuws , ga voor je duimen dat dit een plakker is 😄

Hier duurde het na mijn eerste miskraam ruim 2 maanden voordat alle hormonen uit me lichaam waren. Vanaf dat moment was ik na 6 maanden weer zwanger maar helaas ging dat met 8 weken mis. Curatage gehad en niet gebloed daarna en toen heeft het 4 maanden geduurd en zoals je ziet is de bevalling in zicht ☺️

Voor alle meiden die nog op een plakbeeb wachten, heel veel sterkte en jullie moment komt echt (hier bijna 2 jaar bezig geweest). Geef de moed niet op ookal is dat soms moeilijk

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik lees mee, misschien praat ik over een tijdje ook mee ;)

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Mounia heel veel succes! Wat gaat dat snel zeg!
    Hoop dat het ooit raak is natuurlijk. Maar je durft het bijna niet te hopen na drie miskramen...

19. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd Joy joy! Ik zal voor je duimen.
    spannend pianootje. Hopelijk is het zo:)

Hier gaat het een beetje op en neer. Ben nog heel erg snel moe. Ook snel gepikeerd en verdrietig (is ook niet echt makkelijk en leuk voor mijn man, maar jah;)). Verder heb ik een gevoelige buik wat niet erg fijn is.
    Mijn schoonzusje is over 4 weken uitgerekend dus dat maakt het ook niet echt makkelijk. Ik gun het haar echt, maar zelf willen we het ook zo graag.
    Ik merk ook dat ik me schuldig voel naar mijn man. Dat ik hem niet datgene kan geven wat hij zo graag wil. Maar je doet er niks aan hè..
    Maar proberen om positief te blijven.

20. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden!
    tijdje niet hier geweest omdat ik ff niet bezig was met zwangerschap na mijn miskraam in oktober, maar ik ben weer opnieuw zwanger!
    hopelijk gaat het dit keer gewoon goed, al ben ik na de mk wel bang dat het weer gebeurt..

we blijven positief!

hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina