@Lieflief, gewoon heel rustig houden. Ik zou nog zeker 1,5 week echt rust houden. Dat babytje gaat voor alles!
Astrid: Dank je! Ik heb besloten om niet meer aan het werk te gaan voor mijn verlof. Wat betreft de ziektewetuitkering van het UWV is dat al helemaal rond, dus daar zit geen druk achter, ik hoef ook geen vervangende werkzaamheden te doen, dus dat scheelt. Ik kan dan ook mooi rust nemen als ik daar aan toe ben en heb geen druk van verplichtingen. De komende tijd wil ik vooral leuke dingen doen en genieten, dat heb ik de eerste 25 weken moeilijk kunnen doen, door angsten, onzekerheden en kwalen. Nu is het mijn (onze) tijd
Heftig hoor lieflief! Maar fijn dat het allemaal weer wat beter gaat! Ook fijn dat je die rust kan nemen en niet het gepush van een werkgever hebt.. Gewoon lekker genieten nu en genoeg rust nemen! Knuffel van mij!
Ooh lieflief, das wel schrikken. Ben blij dat je je rust nu kan pakken! Goed naar je lichaam luisteren hoor! En hou dat kleintje zo lang mogelijk lekker warm in mama's buik! Xxx Joyce
Jeetje dat is schrikken lief lief! Vreselijk. Luister goed naar je lichaam. Hier een rare dag. Vanmorgen sporten, spinning een uur en Fitniss. Daarna heerlijk genoten van de zonnebank. 15 min. Toen naar huis. Bedacht me in de auto dat ik nog geen klachten had van Ongi. Geen kramp geen roze nada. Dus thuis een test gedaan. Stond helemaal perplexed! Positief. Ik heb een heel rustig gevoel merk ik. Zo van we zullen het wel zien. Maar voor nu hoop ik dat deze vierde zwangerschap een plakker is. In het album staat de test. Geen tuut meer gelukkig
Bedankt dames! Floor, wat fijn zeg. Duimduimduimduimduim!!! Ik kan de foto niet zien. Het gaat idd ineens heel hard. Heel mooi! Nu nog duimen op allemaal mooie babytjes aankomend jaar!
Ff vriendjes aanvraag doen dan kan je in prive album kijken Tis een mooie duidelijke test inderdaad. Bij mij was ie ook zo met kerst.
Laten we het hopen mounia! Hoe is het met de kleine??? Gaat alles goed? Hier vanmorgen een test gedaan hahah heb er van de vorige zwangerschap nog een aantal liggen dus kan nog even vooruit haha Gisteren een kv test terwijl ik 3 uur niet naar de wc was geweest en ik 2 bidons met water had gedronken tijdens het sporten. Vanmorgen een dipstick met ochtend urine. Lichter als die van gisteren, maar ik test nooit echt duidelijk op de dipstick van zk. Maargoed de streep is duidelijk. staat in mijn album
Niet teveel testjes eraan spenderen floor, ik heb er 1 gedaan en daarna niet meer, test positief is zwanger en dan maar gewoon wachten tot de echo Ik vind het wel lastig hoor, elke keer bang om bloedverlies te hebben en ook bang voor de eerste echo.. Was het al maar vast 26 februari
Ja Het is lastig zo he... Maargoed we moeten het er maar mee doen. Hoever ben jij nu kim? wat is je uitgerekende data?
Echt geen idee, denk eind september begin oktober uitgerekend.. 22 december laatste keer ongesteld geworden op 20 januari negatieve test (dag 30) 8 januari laatste keer seks gehad voor we hoorden van de chromosoom afwijking, daarna even niks gedaan.. En 2 februari positief getest (dag 43) maar misschien had ik op bijvoorbeeld 22 januari ook al positief kunnen testen.. Dus zeg jij maar hoever ik ben