Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hahahah ja dat is dan even afwachten op de echo haha

Ik was 12 september ongi, daarvoor vanaf de 7de roze. Normaal 1 dag roze en daarna rood. Dus was wel een vreemde ongi.
    Maar eerste dag rood telt dus 12 jan. Meestal heb ik een cyclus van 28 tot 30 dagen nooit langer of korter, zelfs niet na de miskramen. Vandaag zit ik op dag 30.
    Wat inhoud dat ik dan op vier weken en 1 dag zou zitten. Het kan dus goed zijn dat we samen mogen puffen begin okt kim hahaha

2. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Gezellig!! Hahaha
    Hoop zo op een goede echo voor ons beide!!

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Eerste keer overgeven is een feit, weet alleen niet of het van het zwanger zijn is of omdat ik ook wat grieperig ben.. Hoe dan ook, ik vind overgeven zo smerig!! En pijnlijk als je al keelpijn hebt.. Bleghhhh!

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh bah! Hahaha het is gewoon naar.
    Van mijn eerste zwangerschap heb ik niet overgegeven. Erg fijn was dat. Wel vlagen misselijkheid, maar het kwam nooit tot overgeven

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Weet ook niet of het persee van de zwangerschap komt hoor, de eerste keer dat ik zwanger was ben ik helemaal niet misselijk geweest..
    Kom ik de komende dagen wel achter of het ochtend misselijkheid is of toch de griep, maar moet zeggen dat de misselijkheid nu wel weer weg is.. Gelukkig ook, want we vieren vandaag de verjaardag van de dochter van mijn vriend, ze is alweer 13 :)

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    heb de gyn gesproken, 2 mrt echo. voor mijn gevoel duurt dat veel te lang hahahah Maargoed.

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Nou floor, laat het wachten maar beginnen dan, jij nog een weekje langer dan ik.. Vind het ook lastig hoor, maar liever wat langer wachten dan te vroeg een echo, geen hartje, en kom over een week maar terug..
    We wachten geduldig af, ben momenteel ziek thuis, stomme griep :(

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Echo is drie maart.... Twee is op een zondag haha

Mijn moeder zei al ah gaan we naar de 9 maanden beurs krijg je daar een echo van mij. heb ik vorig jaar ook gedaan, alleen toen was ik al 8 weken.
    Maar nu na alle miskramen weet ik niet of ik het durf

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hey floor, ik zou gewoon wachten tot 3 maart, als je daar te horen krijgt dat er iets niet goed zou zijn, dan ben je daar tussen heel veel mensen terwijl je het liefst meteen naar huis zou willen..
    Snap wel dat je het aan de ene kant wel zou willen.. Ik zou er vorig jaar ook naartoe gaan, maar net een paar dagen ervoor kreeg ik te horen dat er geen hartje was bij de echo, dus ben toen maar helemaal niet meer gegaan..

Vorig jaar 20januari positieve test en 20 februari eerste echo.
    Nu 2 februari positieve test en 26 februari eerste echo..
    Loopt redelijk gelijk met vorig jaar, nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat..

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier loop ik ook gelijk met de eerste zwangerschap vorige jaar.
    Ik kijk even hoe het Voelt. Had nog een aantal testen liggen en die lopen mooi op om de dag. Nu zijn de testen op en is het wachten geblazen hahah

11. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb maar 1 test gedaan, heb ook nog wel gedacht om er nog 1 met indicator te doen van hoever je bent, maar heb ik niet gedaan, morgen over 2 weekjes weten we meer..
    Enige wat ik goed merk zijn mijn gevoelige borsten, maar als het dan even minder gevoelig is, dan word ik alweer zenuwachtig..
    Uiteindelijk zegt het niks, want vorig jaar na de curettage heb ik zeker nog 2 weken gevoelige borsten gehad..
    Wachten is gewoon niet leuk omdat je wil weten waar je aan toe bent..
    Ik heb nog niet 1 keer gedacht: ow leuk ik ben zwanger!
    Denk dat ik dat nog wel krijg zodra alles goed lijkt te zijn..

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Het blijft spannend he haha maargoed ooit moet het goed gaan en ik ga er vanuit dat dat dit keer is.

13. HLin

HLin Lid

27 dec 2013
    51
    0
    0
    Meiden, ook ik (wij) moeten eerst weer uit een dal klimmen.

Nu mijn 4e zwangerschap, 21 jan een goede echo. 7 feb zou het 10+5 moeten zijn maar de echo liet zien dat er geen hartpatiënt meer is. :'(

Donderdag dus weer curettage.

Zijn er meiden die ook in dit schuitje zitten en contact willen?

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje wat heftig, een 4e keer al :( heb met je te doen meid..
    Vooral als er al een hartje was en dan ineens niet meer..
    Hebben ze bij jou al eens gekeken of er een oorzaak voor is dat het mis gaat?
    In ieder geval heel veel sterkte!

15. HLin

HLin Lid

27 dec 2013
    51
    0
    0
    Hoi Kim,

Na de 3e zwangerschap werd er gedacht dat het septum (tussenschotje) in mijn baarmoeder de boosdoener was. Vandaar de operatie in september. We hoopten zó dat het nu lukken zou. Waarom ik nu de 4e miskraam heb is ook voor de gynaecoloog een raadsel?!

Het is moeilijk om te geloven dat wij ooit een kindje zullen krijgen... Maar hoop doet leven.

Voor jou ook spannend dat je op de echo wacht! Succes, ik duim voor je!

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje vier keer. Heftig! Heel veel sterkte.

17. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hlin,
    Zag inderdaad al in je handtekening dat je een operatie hebt gehad, is ook moeilijk om te geloven dat er ooit een kindje komt, vooral als het zo vaak mis gaat..
    Bij mij denken ze dat de 2 miskramen zijn veroorzaakt door de chromosoom afwijking, dus ookal ben ik nu zwanger, heb het vertrouwen nog niet dat er een kindje komt, is allemaal nog erg onzeker.. Maar bedankt dat je voor me duimt!
    Jij sterkte morgen met de curettage, hoop dat het meevalt en je meteen weer naar huis mag..
    Ookal lijken dingen soms onmogelijk, geef de hoop niet op..

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoi dames , hier was weer alles goed.
    Zal foto in album plaatsen en niet hier.
    Houd moed!

XXX Joyce

19. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hey Joyce, super :)
    Ben altijd slecht met echo's, maar deze snapte zelfs ik ;)
    Gaat goed zo!! Ik geloof erin!

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Heb je het al aan familie en vrienden verteld?? Bijna 12 weken hè..

Deel Deze Pagina