Alles en iedereen weet het al veel mensen weten van onze geschiedenis en volgen ons. Maandag alweer 12 weken inderdaad! 20ste al de guo. Spannend. Blijf hoop houden meiden! XXX Joyce
@Kim1903 Wel zenuwslopend het wachten op de echo he?! Mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom je eventueel vlokken test of vruchtwaterpunctie moet doen? Ben je 36, of is er een andere reden? Zelf ben ik 32(en een half :-s) en ga me voor de toekomst ook afvragen of de kans op complicaties niet groot wordt. Ik ben nog niet oud, maar voel nu na 2,5 jaar actief bezig zijn met onze kinderwens wel wat tijdsdruk.
Ik zag t, mooie echo foto! Ook wel gek om te zien, ik zou exact evenlang zwanger moeten zijn... Maar helaas
Ja is voor mij ook de 5e keer zwanger, blij dat t geluk ons heeft gevonden dit keer. Hopelijk voor jullie allemaal ook snel!
Hoi Hlin, de vruchtwaterpunctie of vlokkentest doe ik om te kijken of ons kindje een chromosoomafwijking heeft, ik heb zelf een gebalanceerde chromosoomafwijking (pas geleden na bloedonderzoek achter gekomen, zelf merk ik dit niet omdat het bij mij gebalanceerd is) Ik kan aan ons kindje wel ongebalanceerd doorgeven en dan zou dit inhouden dat het kindje hoogst waarschijnlijk niet levensvatbaar zou zijn of zwaar gehandicapt, maar volgens de artsen is de kans wel klein dat het zover zou komen omdat het dan meestal aan het begin van de zwangerschap al mis gaat. Ben zelf 28, bijna 29, dus daar heeft het niks mee te maken.. Afwachten tot de echo is wel zenuwslopend, maar hou wel in m'n achterhoofd dat het weer mis kan gaan..
Super gavbe echo pharilla ben echt zo blij dat het nu goed gaat. Kim dat telt ook voor jou. Super dat de "oude" garde de goede kant op gaat nu. Laten we hopen en duimen dat dat zo blijft. Hier voelt het ook goed aan... derde keer scheepsrecht mocht niet baten, maar nummer vier hoop ik te kunnen houden. Ben ook wel erg benieuwd naar de overige bloedtesten. Denk dat de homocesytine (of zoiets haha) wel oke is. Slik al vanaf de eerste zwangerschap het dubbele aan folium. De chromosoomtest vind ik wel spannend.. Maar die duurt nog even. Hlin ik ben nu 33 en een half. Het kan nog makkelijk qua leeftijd. Hoop dat jij ook snel een positest weer hebt. Niet opgeven!!!!
Hey meiden, wat fijn dat er zoveel goede berichten voorbij komen. Elke keer als ik zie dat Joyce, Floor of Kim wat geschreven hebben ben ik een beetje nerveus. Zou het nog wel goed bij ze gaan! Gelukkig is dat tot het heden nog zo is. Joyce: Mooie echo plaatjes trouwens! Ik vind het super fijn dat het nu zo goed gaat! Voor de nieuwe dames, ik hoop dat het jullie snel weer is gegund. Hier gaat het zijn gangetje. Langzaam aan kan ik weer meer dingen ondernemen en dat doe ik dan ook graag (en ook wel iets te veel haha). Verder heb ik veel last van de banden, waardoor ik veel buikpijn heb, maar het is niets vergeleken met 3 weken terug. Eindelijk heb ik een beetje het idee dat ik kan genieten van deze zwangerschap. Het is wel een vreemd idee dat ik nu al thuis zit tot na mijn verlof. Eigenlijk had ik nog 8 weken moeten werken en dan zou mijn verlof beginnen en nu heb ik er al 3 weken op zitten. Ik ga pas in september weer aan het werk, duurt nog ZO lang. Verder ben ik bezig om alles op te schrijven wat het laatste anderhalf jaar is gebeurd. Ik merk dat ik het nu pas echt een plek kan geven en dat ik dat nodig heb om nu echt te kunnen genieten. Het was heel bijzonder. Vanmorgen heb ik geschreven over de 1e miskraam, wat ik toen als zeer intens en heftig heb ervaren. Nog nooit zoiets heftigs gevoeld. Ik werd weer emotioneel en op dat moment begon zoonlief enorm te trappelen, alsof hij wilde laten weten dat hij er nu zat en dat het goed met hem gaat. Dat vond ik zo'n wonderlijk moment. Dus al met al gaat het hier best goed. Ik blijf jullie volgen. Liefs, Lieflief
Gefeliciteerd Floor! Ik zal ervoor duimen dat het nu goed gaat! Fijn lieflief dat het goed gaat! En dat je jongetje je nu al helpt Hier begint het ook wel spannend te worden. Heb nog steeds last van steekjes in mijn onderbuik en sinds anderhalve week erg pijnlijke borsten. En heel moe, maar dat zou ook kunnen komen doordat ik net weer aan het werk ben na 4 maanden thuis te hebben gezeten. Ik weer alleen niet goed wanneer ik een test zal doen . Het is nu bijna 5weken na de vroege miskraam. En na de 1e keer had ik een cyclus van 6 weken. Dus blijft nog even spannend denk
Spannend eenda! Je kan er al een doen om te kijken. Maar beter is nog even wachten. Succes! Hoop zo dat je gevoel klopt!
Joyce nogmaals gefeliciteerd Word echt blij van de berichten van jou, kim en Floor. Het moet gewoon goed gaan nu, ik gun het jullie zo erg xxx Lieflief fijn om te horen dat het beter gaat neem lekker genoeg rust want dat heb je straks nodig haha Alle nieuwe dames, sterkte en hopelijk volgt jullie blakbeeb snel !!
Hoi meiden, Joyce, Floor en Kim goede berichten!! Nu moet het bij jullie ook eens goed gaan. En Lieflief ook alles goed. Geniet van jee zwangerschap want voordat je het weet is het voorbij. Zo cliche maar het is echt zo. Mounia, lekker aan het genieten?
Loontje laten we er vanuit gaan! Hier Voeld het echt goed. Heb het net niet kunnen laten om de kruidvat door te lopen en geen testen te halen... 1 doosje kv en een cb test. Cb test ga ik straks doen. kv test meteen gedaan en naast die van 7-2 gelegd, zie album. Denk dat ik de cb test wel kan doen hahaha Was er een beetje bang voor, omdat die de vorige keer zei niet zwanger.... Terwijl er bij de kv wel een streep stond.
Haha ohhh Floor toch gelukkig voelt alles goed. Geen geld meer verspillen aan die testen hè Ja hier alles goed. Hij groeit goed en overdag slaapt hij veel. Sinds 2 dagen snachts wat slechter maar hopelijk is dat snel voorbij . Ben gister en vandaag even buiten geweest. Dat ging ook wel goed alleen merk wel dat ik nog niet te lang kan lopen want dan voel ik me wond wel. Maar goed slik geen paracetamol meer dus dat is weer goed teken . Wordt alleen wel gek van dat ik niks mag doen. Me huis moet schoongemaakt worden Maarja ik mag nog niet stofzuigen en dweilen Pfff Maarja nog even geduld en dan kan ik gewoon weer alles zelf doen
Moeilijk te geloven, maar ik hóóp dat het bij ons ook de vijfde keer goed zal gaan.... Jouw ervaring geeft me een klein beetje moed.
Jeetje dat blijft dus ook erg spannend voor je! Als de zwangerschap dus doorzet heb je de volgende onzekerheid. Ik hoop op n goede uitslag!!