Hier vanmorgen beetje geschrokken, had wat licht bruine afscheiding, meteen kleine paniek aanval, was er al van overtuigd dat het weer mis is, maar tot op heden was dat ene kleine beetje alles, daarna niks meer gezien, dus hoop dat alles goed blijft gaan.. Stresskip ben ik...
Heb ik ook gehad dit keer hoor! 1 dag wat bruin slijm, was ook meteen overtuigd dat t mis was.. maar was die zelfde avond gewoon weer "schoon" slijm dus wist dat er niets aan de hand was.. Hou vol meis, kwaaltjes of geen kwaaltjes.. afscheiding bruin .. zelfs rood.. het hoeft niets te zeggen! T gaat nu gewoon goed! XXX Joyce
Kim, ik heb het ook 2 keer gehad, ook gelijk paniek. Is ook wel logisch met onze voorgeschiedenis. Ik hoop dat het weer weg is en je weer kan ontspannen X
Dat is schrikken! Je hebt alle reden te stresskippen! Fijn dat het nu over is. Ik duim voor je dat het oom weg blijft! Dikke knuf
Dankjewel meiden, fijn te lezen dat jullie dit ook gehad hebben, is weer een beetje een geruststelling.. Heb wel weer telkens de neiging om naar het toilet te gaan, maar als ik vandaag en morgen niks meer zie, dan gaat dit gevoel denk ik wel weer over
Gisteren om half 4 in de middag nog wat en sinds die tijd niks meer, hoop echt dat dit het was, want word er behoorlijk gestrest van.. Hoe gaat het bij jou? Gestopt met testen doen?
Spannend Kim. Maar hopelijk blijft het nu weg! Het is toch heel logisch dat je een beetje in paniek raakt?! Ik heb vanmorgen een test gedaan. En die was positief weet alleen niet precies hoe ver ik ben, maar ik reken gewoon vier weken. Ik ben echt super blij! Maar ook wel een beetje gespannen. Maar ik ben blij een positieve test te hebben, ook omdat ik elk moment tante kan gaan worden.
Wenda: gefeliciteerd. Jeej, nog een zwangere erbij! Gaat echt goed met de meiden uit dit topic! We duimen voor allemaal plakkerds.
Hier alles goed. Na de kv en cb niet meer getest hahah cb gaf aan 2/3 weken dus dat zou kunnen kloppen. Afgelopen dagen ook geen last van mijn boops gehad gelukkig. Merk wel dat ik tijdens het spinnen in de sportschool eerder buiten adem ben.. geen idee of dat komt door de zwangerschap Wenda gefeliciteerd! Super! Heb je een foto? Helemaal top. Duim ook voor jou voor een plakkerd!
Dankjewel meiden! Ik ben echt heel blij. Nee ik heb geen foto gemaakt Floor. Heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht.
Gefeliciteerd wenda, ben blij voor je! Komen een hoop baby'tjes in 2014! Althans, dat hopen we met z'n allen!! Ik weet ook niet hoever ik ben, maar dat zien ze met de echo wel
Ja spannend he... het voeld hier zo goed en ergens heb ik er vertrouwen in, maar dan ineens komt er af en toe een twijfel en besef je dat je gewoon weer 1 op de 3 kans hebt op een miskraam. Zal blij zijn als het 3 maart is geweest.
Meiden, gaat goed hier! Duim voor jullie! Hopelijk voor de anderen ook snel een posi test. En de hoop niet opgeven hoor. Hier ook 2 jaar bezig geweest en nu eindelijk een wondertje in mijn armen.
Ik heb er nu op zich ook wel vertrouwen in, maar in m'n achterhoofd hou ik toch wel dat het mis kan gaan. Maar ik wil er zoveel mogelijk van genieten. Hoe is het nu met jou Kim?
Wel leuk dat we alle drie in de zelfde maand moeten puffen hahaa Kunnen we elkaar een beetje steunen.
Hier gaat het goed Wenda, ontzettend verkouden, maar gelukkig geen bruine afscheiding meer gehad, hoop echt dat het eenmalig was en dat ik over 1,5 week een mooie echo krijg.. Ook dan is nog niks zeker, maar voor mijn gevoel zal dit heel veel betekenen..
Dames zijn jullie ook zo vroeg wakker? Ik ben de afgelopen week standaard om 7 uur wakker, moet dan rennen naar de wc en kan niet meer slapen. Had dit bij de eerste ook, ging na een week of tien weg.