Vroeg wakker was ik zoiezo de afgelopen dagen, maar moest dan ook werken.. Moet ook minstens 1x eruit in de nacht om te plassen en soms wel vaker, maar daar heb ik (jammer genoeg) m'n hele leven al last van hahaha.. Morgen mag ik uitslapen, dus nu maar hopen dat dat lukt
Ik ga er door de weeks elke dag om 6uur uit want moet mijn man werken. En dan ga ik naar de wc en dan kruip ik er lekker weer in Ik weet niet hoe het zou zijn als ik om 6uur niet zou gaan. Want meestal moet ik dan al wel aardig nodig.
hier standaard om zeven uur wakker, maar als ik veel doe zoals vandaag, zou ik nu alweer het bed in kunnen duiken haha Zo moe!!!
Hier ook moe, maar ook al een hele tijd verkouden, heb constant zo'n vieze smaak in m'n mond en het idee dat alles stinkt, ookal ruik ik vrij weinig met m'n verstopte neus.. Die verkoudheid mag nu wel eens over gaan! Hoe dichterbij we bij de 26e komen, hoe meer de zenuwen toenemen.. Wil niet weer zo teleurgesteld worden, ookal hou ik er nu rekening mee en leef ik dit keer totaal niet op een roze wolk..
Ook ik ben behoorlijk moe:x maar hoort erbij hè Verder heb ik behoorlijk last van steekjes aan de zijkanten van mijn onderbuik. Dat is logisch Kim dat de spanning steeds erger wordt. Hopelijk heb je een goede echo en kun je je ontspannen! Ik merk nu ook wel dat ik er lang niet zo van durf en kan genieten als de eerste keer. Ik hoop zo verschrikkelijk dat het gewoon bij ons alledrie helemaal goed gaat!
Zou wel heel lekker zijn. Soms betrap ik mijzelf erop dat ik wel weg droom. Maar land al snel op mijn pootjes. Het is nog even geduld hebben. Wenda wanneer heb jij een echo? Trouwens wel heel toevallig dat we in de zelfde maand zwanger zijn hahah
Ik durf nog niet goed weg te dromen, hoe graag ik het eigenlijk ook wil. Ik blijf gewoon bang dat het weer mis gaat. Ik heb geen idee Floor. Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Ze zei de vorige keer met de miskraam dat ik een echo kon krijgen bij 8 weken, omdat dan de kans op een miskraam nog maar 3 % is als het vruchtje dan goed is. En de vorige keer heb ik een echo gehad bij 6.3 en was alles goed, maar is het alsnog bij 8 weken mis gegaan. Dus ik ga niet te vroeg.
Daar heb ik ook een beetje last van Kim. Maar ik hou mezelf maar voor dat ik daar de vorige keer dat het mis ging geen last van had. Waarschijnlijk zijn het gewoon de banden die uitrekken.
Ik heb ook de krampen in mijn buik. Maar die had ik bij de eerste bevalling ook, dus daar maak ik me niet echt druk om. De testen van de vroege miskramen knalde niet de pan uit zoals bij de eerste keer en deze keer. Dus daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk. Wat ik meer heb is de angst dat het kindje weer iets heeft. Zoals bij ons jongetje. Tijdens die echo met 13 weken een handje zien zwaaien, voetje zien schoppen eneen hartje duidelijk zien bewegen. Maar er dan toch een eind aan moeten maken aan een levend iets. Vreselijk. Maargoed ik kan me tot die 13 weken wel druk gaan maken. Maar due stress heeft dit kindje niet verdiend, dus probeer ik te genieten.
Meiden, wat een onzekerheid. Bij mij is dat na de 20 weken echo pas een beetje verdwenen. Duim voor jullie dames!!
Hoi allemaal, Wat een verandering van sfeer hier! Iedereen lijkt wel tegelijk zwanger te zijn. Goede maand voor de kindjes! Het enige waar ik echt last van heb is moe zijn.. en maagzuur bah. De kleine krampjes heb ik ook hoor. Hoort er toch wel bij En dan is het donderdag al zover.. Ik mag voor de echo. Ik ben ontzettend zenuwachtig.. Toch heb ik wel het gevoel dat het goed zit allemaal, maar toch weet je het nooit natuurlijk.. Die twijfel en onzekerheid bah. Inderdaad Loontje, ik ben blij als ik hem/haar in ieder geval al op een goede echo heb gezien. Dat zal vast schelen.
Hey joyjoy, Ik was al even bang dat er iets niet goed was, want had je nog een bericht gestuurd.. Gelukkig is alles goed, heel veel succes donderdag! Ik mag volgende week woensdag..
Oh joy joy wat spannend do al een echo! Laat je weten hoe het is gegaan? Leuk idd dat we met 4 man een beetje bij elkaar zitten qua zwangerschap. Ben zo benieuwd hoe we het gaan doen!
Spannend meiden! Wachten duurt allemaal zo lang he. Hier inmiddels de 12 weken gehaald.. zo blij, donderdag GUO .. dan kunnen wij het hopelijk wat meer beseffen/accepteren. Hou vol meissies!! XXX Joyce
Pff het wachten duurt zeker lang. En ik weet het nog maar een paar dagen De eerste keer ging het mis bij 8 weken, dus zal blij zijn als ik die sowieso voorbij ben. Ik merk wel dat ik me er een beetje zorgen om maak. Ook mijn man is gespannen. En dat botst dan wel eens lekker. Maar komt ook wel weer goed We krijgen bijna de sleutel van ons nieuwe huis, dus dan hebben we weer afleiding. En we zitten nog midden in het klussen als ik 8 weken zwanger ben, dus dat komt wel goed
Pharilla, waarvoor staat de guo ook alweer?? Wenda de angst zal er altijd blijven. Ik ben heel blij dat ik de eerste 12 weken van mijn eerste zwangerschap helemaal op de roze wolk heb gezeten. Dat zal nu niet gebeuren, toch kan ik er wel van genieten soms
Wat een nacht, heb zo ongeveer de halve nacht op de badkamer doorgebracht het kwam er aan 2 kanten uit, en ik vind overgeven zo smerig! Dacht dat ik hersteld was van de griep vorige week.. Gelukkig een dagje vrij vandaag, hopelijk voel ik me straks wat beter...
Lekker he kim , heb er nu nog last van..bleh Floor een guo = geavanceerde ultrasound onderzoek.. dus gewoon de 20 weken echo waar ze alles onderzoeken maar dan nu met 12-13 weken al. XXX Joyce
Kim dat is niet best. Hoop dat je het vandaag rustig aan kunt doen. Pharilla oh oké. Spannend! Ik zou het fijn vinden als ze dat met mij ook doen. Hier vannacht drie keer eruit geweest om te plassen, misselijk met flinke vlagen en weer om 7 uur wakker, terwijlde wekker om half 8 gaat.. haha merk dat het allemaal nog niet ernstigs en ik er zelf wel om kan lachen... Blij dat er symptomen zijn eigenlijk.. en als je er nog om lacht dan is het nog niet erg denk ik