Moet je vaak overgeven Joyce? Heb niet het gevoel dat het bij mij zwangerschapgerelateerd is, want ook zo ontzettend dunne ontlasting van het 1 op andere moment.. Weet wel dat ik me al lang niet meer zo beroerd gevoeld heb
Van week 7 tot na week 8 waterdunne ontlasting gehad.. (gyn legde uit, je darmen gaan anders werken en ik heb prikkelbare darm) dus was bij mij wel degelijk zwangerschapsgerelateerd! Was ook in een ruime week 5 kilo kwijt.. Toentertijd beetje misselijk.. vanaf week 9 iets meer misselijk en vanaf week 11 enkele dagen met kokhalzen/gal spugen (echt overgeven doe ik nooit) Nu week 12 elke dag eerst half uurtje kokhalzen/gal spugen.. dan eet ik gauw wat en word t iets minder. misselijkheid blijft.. maar niet meer spugen gelukkig. Maar echt.. heb t er nog steeds voor over hihi .. (tijdens t spugen denk ik anders maar ach)
Oké Joyce, wellicht heb ik dan ook die pech, of gewoon weer een virusje.. Heb het er ook echt voor over, maar kan me het alleen nu niet permitteren.. Afgelopen week al aantal dagen ziek geweest en wil me niet weer ziek melden, mijn contract loopt tot 14 maart en wil graag dat deze nog een keer verlengd word..
Ook ik heb een griepje te pakken, ben ik bang. Ik lig met koorts op bed. Vanmorgen ook overgegeven, maar ben sowieso al misselijk Ik heb er nog geen last van dat ik vaak moet plassen. Dus ik slaap 's nachts nog lekker door Vervelend Kim, dat je ziek bent. Hopelijk knap je snel weer op.
Heyyy meiden! Ohh wat een griep epidemie hier! Hopelijk voelen jullie je snel wat beter. Overgeven is zo'n rot gevoel. Morgenvroeg is het tijd voor de echo. Ik ben zo benieuwd en kan er alleen maar aan denken. Duimen jullie mee voor mij? Xxxxx Joyce
Wat super joyjoy!!!! Gefeliciteerd! Nu kan je vast en zeker meer gaan genieten Termijn klopt ook met wat je zelf dacht hè? Zo blij voor jou! Je verdiend het!!
Gefeliciteerd Joyce! Ook deze Joyce had een geweldige echo.. 13 weken guo , apk helemaal goed gekeurd! XXX Joyce
Dank je wel allemaal. We zijn helemaal gelukkig! Nu de 26e kim nog en floor en wenda ook en we zijn allemaal gelukkig!! Dan gaan we dit hoekje verlaten met zn allen en verhuizen naar zwanger! Maken we daar een nieuw stukje waar we blijven kletsen. Hier horen we niet meer! Jeeejj!!!
Ik hoop het zo dat we allemaal gelukkig worden! Ik zit momenteel in een dipje. Heb nogal last van hormonen en ben gewoon weer bang dat het mis gaat. En dan vraag ik me af waar ik al die kwaaltjes voor over heb. Straks gaat het weer mis.. En ben gewoon weer verdrietig over de miskramen.