Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Heel begrijpelijk wenda, voel het net zoals jij.. Bang voor teleurstelling..
    Gisteravond in bed zei ik tegen mijn vriend dat ik het gevoel heb dat het weer niet goed is, hij probeert me dan wel gerust te stellen, maar dat helpt niet echt..
    We zullen het woensdag horen en als het dan goed is weten we eigenlijk nog niets, maar het zou me in ieder geval meer hoop geven..
    Heb jij al een afspraak voor een echo wenda?

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Gefeliciteerd goed nieuws :D

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier niet zo lekker..gisteren op de maandenbeurs toch even gespiekt naar iets tijdens een echo. Helaas zit alles nog achter het schaambot en was er niets te zien. Daarna werd mijn moeder niet goed. Begon te hyperventileren, ik schrok me dood. Opzoek naar een ehbo... Nou heb eerst drie medewerkers gesproker van de RAI voordat überhaupt iemand me naar iets van ehbo kon sturen. Wat uit eindelijk een verkeerd iets was. Maargoed eenmaal terug was er al een ehbo er aanwezig en ging het later weer beter. Wat gegeten en naar huis gegaan. Was ook alweer half 10 en we moesten nog 2uur rijden.
    Vanmorgen mega slecht geslapen, sta op pak eenckop koffie en wil aan mijn zwager vertelle n wat er gebeurt was. Voel me niet goed worden. Dol, misselijk, zeg nog volgens mij wilt er iemand laten weten dat hij/zij er wel zit. Ren naar de wc en daarna wordt ik wakker. Zus helemaal in paniek, dokter gebeld. Was van mijn stokkie gegaan.
    Bij een huisarts eigenlijk niets konden vinden, waarschijnlijk spanning/vermoeidheid.
    Nu zo maar even gaan slapen, ben helemaal op..

4. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje floor, heftig allemaal..
    Weer een beetje bijgeslapen?
    Jammer dat je op de echo nog niks kon zien..

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wat een stilte.. Allemaal van het weekend aan het genieten? :)

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja he rustig idd ...

Hier een druk vermoeiend weekend gehad. Morgen na vier dagen vrij zijn weer werken. Bah...

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier 2 daagjes vrij gehad, nu weer 2 daagjes werken en dan woensdag is het zover, de eerste echo.. Ben nu al zenuwachtig..

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Snap ik! Het is oom wel spannend! Ik mag maandag. Zeg meteen dat ze het inwendig moeten doen.
    Ben de afgelopen dagen ook ineens misselijk. Hoef er "nog" niet van over te geven maar het zit op het randje. Voor nu nog niet zo erg haha laten de symptomen maar komen.

9. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Spannend hoor dames! Mijn duimen blijven draaien!

Hier gaat het ineens hard, begin goed bol te worden :)
    Vanavond hebben we een 3D echo met de opa's en oma's. Erg veel zin in :D

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Spannend Kim en Floor! Ik heb de verloskundige gebeld en ik mag 13 maart voor een echo!
    Ook ik ben `s morgens misselijk en ik heb al wel overgegeven. Ik ben er aan de ene kant wel blij mee, maar het is niet erg fijn..
    Van de verloskundige moest ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie maar aanhouden, dus ben een weekje vooruit gezet. Ik had gerekend 4 weken toen ik de test deed, omdat ik het gewoon niet wist. Dus dat gaan we ook met de echo zien;)

11. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Spannend meiden, Ook hier blijven we duimen!

Leuk Lieflief! Geniet ervan meis!

XXX Joyce

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Leuk lief lief!!! Dat zou ik ook willen doen, lijkt me erg leuk!

Wenda, kijk al een week vooruit haha mocht dat iedere dag maar.. hahaha

Kim, nog twee nachten slapen. Hoelaat moet je??

13. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ja nog 2 nachtjes.. En vind er niks aan, kan merken dat ik steeds onrustiger word, ben blij als we het gehad hebben, dan weet ik in ieder geval voor nu even waar ik aan toe ben..
    Voor mij betekend een goede echo heel veel, maar ook dan is nog niks zeker, dan gaan we verder naar de volgende stap..
    Heb al een week of langer last van m'n stuitje, dacht hele tijd van, ben toch niet gevallen ofzo.. Maar las dat het met de zwangerschap te maken kan hebben, hopelijk word het niet erger, want krijg er een zere rug van..

Wenda een weekje vooruit, dat is mooi, en jou echo is ook al binnenkort en dan zal je wel horen hoever..
    Ik denk dat ik ongeveer 8 a 9 weken ben..

14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Spannend Kim, maar gelukkig hoef je nog maar even geduld te hebben.
    Als je nu een goede echo hebt, geeft je waarschijnlijk wel weer wat moed. En mijn verloskundige zei toen tegen mij dat als je met 8 weken een goede echo hebt, de kans dat het fout gaat nog 3 % is en dat blijft je hele zwangerschap zo.
    Ik denk dat het gewoon voorlopig nog spannend blijft. Maar hopelijk komt bij ons ook alles goed:) We blijven gewoon duimen;)

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    idd kim het blijft nog wel even spannend. Ik heb zelf het gevoel dat ik pas na de 20 weken test kan genieten.. Soms geniet ik wel, al ben ik het misselijk zijn nu na drie dagen ook wel al zat hhahaa
    Het blijft spannend.

Het zou wel lekker zijn als je idd al op de 8 a 9 weken zit. Ik weet bijna zeker dat ik nu in de 7de week zit. Dit omdat ik een regelmatige cyclus heb. dus kan er een paar dagen naast zitten, maar meer niet.

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ok heb een okt beval club aangemaakt. Misschien ook iets voor jullie? Wordt uiteindelijk denk ik een gesloten club als er genoeg mensen zijn.

17. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Leuk floor, ik wacht morgen nog even af en als ik goed nieuws krijg kom ik meekletsen in dat groepje 😊
    Over minder dan 24 uur weten we waar we aan toe zijn..
    15.40 afspraak..

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Spannend! Heel erg leuk

19. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hey meiden.

Ik wilde je even succes komen wensen voor morgen Kim! Nog een paar uurtjes en je weet meer. Ik weet hoe zenuwslopend het is nu.

Ohh floor ik heb gezocht naar je groepje maar er zijn meerdere okt groepjes. Heb je een linkje?

Hoe voel je je Wenda? Is het overgeven wat minder??

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Succes morgen Kim!

XXX Joyce

Deel Deze Pagina