Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
  2. frans1973

frans1973 Lid

14 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

fijn een steungroepje hier te vinden en t helpt te lezen dat je dan niet alleen bent hierin,
    mn zwangerschap is na 12 weken misgegaan,we hebben wel 4 echos gehad die allemaal goed waren tot bij de nekpooimeting, er zat opeens allemaal vocht rondom t kindje en moesten we drie dagen later naar Radboud voor verder onderzoek.... helaas is dat weekend t hartje gestopt met kloppen.We zitten midden in ons verdriet en morgen moet ik gaan bevallen in t ziekenhuis, zie er als een berg tegenop.

Maar vooral gezien mn leeftijd, en mn fhs hormoon wat vlak voor mn zwangerschap gemeten was en waarde 12 had, er was ons verteld dat we waarschijnlijk nooit meer kinderen zouden krijgen..maargoed twee weken later dus wel zwanger.
    Nu vrees is toch dat die hoge waarde ermee te maken heeft en mn eitjes niet goed meer zijn ofzo...
    Ik zie er tegenop om weer zoveel hoop te hebben en steeds weer een teleurstelling moet verwerken als t niet gelukt is.
    Kortom, zijn er meedere vrouwen die wat ouder zijn hier en moeite hebben met zwanger worden?

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Spannend Kim!! Hopelijk heb je morgen goed nieuws! Ik hoop het zo voor je.

Het overgeven is gelukkig wat minder. Ik ben nog wel snel misselijk, maar ik heb niet meer overgegeven.

Frans, wat heftig zeg. Heel veel sterkte! Ik kan je er verder niet goed mee helpen. Ik ben nog niet zo oud, ben nog maar 20;)
    Heel veel sterkte morgen!!!

4. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Allemaal bedankt voor de succes wensen!

Frans: wat een heftig verhaal, snap je verdriet en wil jou ook morgen dan heel veel sterkte wensen.
    Zelf ben ik bijna 29, na 2 miskramen is er via onderzoek bij mij een chromosoom afwijking gevonden, advies was niet zwanger te worden, maar dat bleek ik al te zijn toen ik dit nieuws hoorde, heb een vergrote kans op miskramen en evt een gehandicapt kindje. Weet niet of ik iets voor je kan betekenen, maar je bent altijd welkom om hier mee te kletsen. Ik klets hier al een lange tijd mee en een aantal heeft de groep al verlaten en inmiddels een kindje of in verwachting, momenteel zijn er ook weer een aantal opnieuw in verwachting en dat is allemaal weer erg spannend, morgen krijg ik mijn eerste echo en 2 andere dames hier, floor en wenda ook binnenkort hun eerste echo, maar allen weten we hoe het voelt als het mis gaat.
    Word je morgen gecuretteerd of moet je daadwerkelijk bevallen? Hoe dan ook veel sterkte morgen en welkom bij ons clubje

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hoi Frans, ik ben zelf bijna 34, maar ben wel een keer bevallen van een kindje van 14weken. Heel veel sterkte. Hoop dat het mooi rustig verloopt.

6. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Misschien een vraag uit onwetendheid, maar vanaf hoeveel weken kan men niet meer curreteren en moet je daadwerkelijk bevallen?
    Ik kan met 11w5d een vlokkentest doen, uitslag na 2a3 weken en dan konden ze bij een slechte uitslag (wat ik begreep) nog curreteren. Bij de vruchtwaterpunctie, vanaf 15 of 16 weken + 2a3 weken voor de uitslag zal er bij een slechte uitslag wel een bevalling moeten plaatsvinden wat ik ervan begrepen heb..
    Hoe dan ook lijkt het me heel akelig :(

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    #2687 Pharilla, 26 feb 2014
    Laatst bewerkt: 26 feb 2014
    Volgens mij is curretage tot 13+6 weken , dit omdat wij de guo hebben gehad en dit moest voor 13+6 ivm een eventuele slechte uitslag.
    Dan is de "uitdrijving" nog gemakkelijker, daar is dat hele onderzoek op gebasseerd.

Maar ga jij niet nodig hebben hoor!
    Gewoon geloven in dat wondertje!
    2014 is ons jaar meiden!

XXX Joyce

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Bij mijn bevalling zeiden ze dat het ziekenhuis in elkmaar het maar tot de 12 weken doet, daarna sturen ze mensen door naar een abortuskliniek.
    Ik zou hoe dan ook gaan voor uitdrijving de volgende keer.
    Bij mij wilde het niet echt opschieten omdat ons zoontje nog leefde, maar het hele proces lijkt mij beter als currateren.

Ik snap dat je hier over nadenkt, maar probeer wel wat hoop te houden meis. Lijkt me heel lastig allemaal wetende dat je zwanger bent en er ook iets niet goed kan zijn.
    Ik ben zelf nu heel bang voor de uitslag van de chromosomen test. Als daar iets uit komt, dan zal dat ook gevolgen kunnen hebben. Ik probeer het echter wel aan de kant te zetten.

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Probeer ook wel niet teveel te doem denken, maar ben nu al op van de zenuwen en moet nog 5,5 uur wachten.. Zit nu bij de tandarts te wachten, maar dat is niet echt afleiding haha..

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hahaha nee idd, hoop dat het meevalt bij de tandarts.
    Ik wil je heel veel success wensen. Ik ben nu aan het werk, maar zal aan je denken.

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Kim: Succes vanmiddag! ik hoop dat je een mooi beeld te zien krijgt.

Frans: Wat een heftig verhaal, heel veel sterkte!

Degene die naar het oktobertopic gaan laten hier toch ook nog wel weten hoe het verder met jullie gaat, toch? Ik zou jullie graag een beetje willen volgen.

12. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Succes Kim, ga voor je duimen :D

13. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Net een echo gehad omdat ik gister veel bloed ben verloren. Helaas kregen we het slechte nieuws dat ik een miskraam heb gehaad met 5+3. Het was in eerste instantie een nog niet geplande zwangerschap ivm met woonruimte en omdat we allebei in een ww uitkering zitten op het moment. Maar het was zo welkom en begonnen net een beetje te wennen aan het idee dat er een kindje op komst was. Helaas is het ons deze keer niet gelukt. We gaan er nu wel echt voor. We werden er allebei zo gelukkig van, dat ik vanaf nu ook de pil ga laten liggen voor wat het is. En één ding wat me nu positief houdt, is dat alles er verder wel goed uit zag van binnen en mij daar geen zorgen over hoef te maken!

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh sieza dat ik jou hier moet treffen nu.... Zat samen met jou in het okt beval clubje.
    Je dacht het al, maar dat maakt het niet minder erg. Heel veel sterkte. Alle meiden hier weten wat je meemaakt nu.

Lief lief, natuurlijk blijven we hier ook mee praten, want ik ben ook erg benieuwd naar hoe jij het allemaal gaat doen!

15. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Het dringt ook nog niet helemaal door, maar zodra mijn lichaam het weer toelaat, willen we het graag weer proberen.

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Zit nu in de wachtkamer... Ben redelijk rustig.. Alleen vanmiddag te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengd, dus over 2 weken werkloos en mijn partner werkt er ook en voor hem hetzelfde, dus samen de ww in, kan er ook nog wel bij..
    Waarschijnlijk nog meer van de collega's, maar die heb ik nog niet gesproken..
    Hoop dat de gynaecoloog zo wel leuk nieuws heeft..

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ow Kim wat balen zeg! Hopelijk kun je zo een leuker bericht neerzetten:)

Wat rot Sieza! Heel erg veel sterkte ermee.

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    *duimt er op los*

19. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik ben heel de dag al aan het meelezen. Ik ben zo benieuwd! Ik denk aan je en duimen draaien over uren! :)

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Jippie!!!! Ik doe een vreugde dansje vandaag! Echo was goed! 8w6d en mooi kloppend hartje, ze zagen zelfs al een beentje bewegen :)
    Zal straks een foto plaatsen!
    We hebben nog een lange weg te gaan, maar voor nu ben ik gewoon blij!! Had het niet verwacht 😊

Deel Deze Pagina