Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Joepieeeee! goed zo meis! Gefeliciteerd!

2. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    @kim1903 Wat fijn voor je! Dat is een hele geruststelling.

Nog even een vraagje, weet niet of ik het hier moet vragen. Maar hoe snel naar een miskraam zijn jullie weer begonnen met proberen? Ik lees zoveel! De één begint gelijk al weer en de ander wacht een half jaar.

3. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Jeeeej feestjeeeee! Zie je wel! Moest ook wel aangezien de mijne het goed doet, moest het bij jou ook goed zijn! ;)

Meteen weer begonnen na de eerste normale menstruatie. Maar dat ligt misschien een beetje aan hoe je je erbij voelt. Neem zo kort of zo lang als je zelf fijn vindt. :)

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ow wat super fijn Kim!! Gefeliciteerd!

Wij zijn gewoon gelijk na de eerste menstruatie weer begonnen. Je voelt zelf wel een beetje aan of je er weer aan toe bent. De eerste paar dagen na de miskraam wilde ik voorlopig ook gewoon niet meer zwanger raken, maar na een tijdje veranderde dat juist in het tegenovergestelde;) Luisteren naar je lichaam! En kijken of je het 'psychisch' (klinkt heel zwaar;)) weer aan kunt.

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor jullie reacties! De emoties vliegen me door het lief. Het is op dit moment echt jantje huilt jantje lacht. Maar toch in mijn hoofd bezig dat we zo snel mogelijk weer willen proberen. Is lichamelijk maar weer een beetje op de been zijn.

6. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hier meteen weer doorgegaan.. in november had ik mn 4e miskraam en in december bleek ik weer zwanger.. en nu gaat t goed!

XXX Joyce

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kim wat fijn! Gefeliciteerd, zo blij voor je!

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier ook drie keer doorgegaan. Zelfs na de bevalling kon ik opnieuw beginnen meteen.

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor alle felicitaties!
    Hier nog snel een foto van ons wondertje :)
    Nu snel naar bed, want was een slopende dag, reageer snel weer op alle andere berichtjes hier..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,5 KB
      Weergaven:
      11
  10. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Gefeliciteerd Kim :D het is je gegunt

Geweldig al die zwangere dames achter elkaar :D dit jaar houden jullie ook zo'n lief klein spruitje in jullie armen :)

Zelf na een maand kan ik soms nog niet geloven dat ik gewoon nu moeder ben 😳

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Super! Had je een inwendige of uitwendige echo?

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Inwendige echo, hij zei: aangezien we niet precies weten hoever je bent doen we maar meteen inwendig, anders moest het misschien eerst gewoon en dan alsnog inwendig en was al zo zenuwachtig ;)

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oke ja ik zal maandag ook meteen zeggen inwendig haha Ben dan ook pas 7.2 volgens eigen berekeningen

Zo super dat het goed is gegaan, leuk en fijn je banner te zien!

14. carly81

carly81 Bekend lid

17 jan 2011
    725
    0
    16
    Breek heel even in in jullie topic hoor....

Super mooie banner Kim en nu gaat het verder ook goed komen! Ik heb er alle vertrouwen in! Ben zo super super blij voor je.

Voor alle andere dames ook heel veel geluk!

Dikke kus

Breekt weer uit....

15. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hoi allemaal

De verloskundige belde net. Ik word doorverwezen naar de gynaecoloog vanaf nu. Ik heb namelijk een ruiterembolie vanuit een trombosebeen gehad jaren geleden en nu blijkt het dat je bij zwangerschap een vergrote kans hebt om het twrug te krijgen. Ik ben hier best van geschrokken aangezien ik dat alles maar nauwelijks heb overleefd. Morgen om 11 uur is mijn afspraak daar en heel eerlijk gezegd ben ik echt even helemaal down nu. Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Ik ben bang voor mijn kindje en ook wel voor mezelf.

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ Carly, dankjewel!!! Dat ik maar net zo'n mooi meisje als jij of mooi ventje als Mara mag krijgen 😉 kunnen ze mooi samen spelen straks!
    Toch leuk dat ze al kunnen zeggen dat tante Kim een baby in de buik heeft :) hahaha

@ floor, inderdaad, inwendige echo is bij 7 weken gewoonweg duidelijker, anders word je alleen maar gestrest als ze niet meteen wat zien..

@joyjoy, hmmmm, nu dit weer erbij, weet natuurlijk niet precies wat het inhoud, maar snap dat je het eng vind en ervan schrikt..
    Succes morgen met de afspraak!

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Joehoe! Zeven weken dansje! Nog vier nachte slapen voor de echo, gelukkig veel werken en druk druk, dus die zullen hopelijk snel voorbij gaan.
    Hoop ook dat ik niet ver terug wordt gezet met de echo

18. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Pfff het viel allemaal mee!!! Gewoon eigenlijk een normale afspraak. Alleen wat extra info dat ik alert moet zijn op pijn die kan wijzen op trombose en dat ik 6 weken bloedverdunners dagelijks moet spuiten. Het viel dus allemaal erg mee!
    Vond het al helemaal niet erg meer toen ze zei dat we weer even naar hem/haar gingen kijken!! Ik heb onze frummel dus weer kunnen zien en ook meteen voor het eerst et hartje gehoord!! Heb gevraagd of ik het mocht filmen met mn telefoon zodat ik het voor altijd kan bewaren. En terug kan kijken naar het vliegensvlugge hartje van mijn kleintje. Dit mocht gelukkig. Echt een aanrader. Ook erg leuk voor familie.

Ohh floor jij ook alweer 7 weken!! Dans even lekker met je mee! Gefeliciteerd mama floor!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Gelukkig Joy Joy fijn dat je even mocht spieken in je buik. Blijft stoch weer spannend verwacht ik.

20. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Gefeliciteerd joyjoy goed nieuws :D

Ja leuk he dat hartje horen :p ik had het ook opgenomen want me man kon er toen niet bij zijn alleen helaas was mijn telefoon paar maanden erna gestolen :( dus ben het kwijt. Zorg dus dat je het meteen op je computer zet voor het geval je telefoon stuk gaat of net als de mijne gestolen wordt :p

Deel Deze Pagina