Dat is wel een goede tip. Heb ik bij de eerste zwangerschap ook gedaan. Zo onrustige nacht gehad. Lag de hele tijd wakker. Nu snel naar het werk. Nog twee nachten slapen en dan morgen we naar de echo. Pff vind het nu wel spannend worden.
Ik vond het ook zo ontzettend spannend floor, ik mag 13 maart weer en denk dat ik het dan weer net zo spannend vind.. Ik slaap op zich wel goed, maar kan merken dat het slechte nieuws van mijn werk toch veel invloed heeft en een beetje overheerst op de blijdschap van de goede echo... Ben nu ook aan het werk en wetende dat ik nog maar 14 daagjes te gaan heb, maakt het werk er niet leuker op..
Ga volop aan je denken meis, maar t zit gewoon helemaal goed! Geniet er ook een beetje van he nog 2 uurtjes trouwens! hihi XXX Joyce
Nu nog maar een half uurtje, denk aan je hoor.. Ik ga er ook gewoon vanuit dat het goed zit bij je! Maar snap hoe je je voelt!
Heb al zo vaak de pagina opnieuw geladen om te kijken of je al gereageerd hebt floor.. Hoop zo dat alles goed gegaan is!
hahahah sorry voor het lange wachten.. Maar alles is oke!!!! precies 7.3 dus de banner kan zo blijven. Hartje zien kloppen, gehoord nog niet. Over twee weken mag ik terug komen om te kijken of de kleine goed groeit. Heb een foto in het album staan
Hallo meiden, Daar ben ik na een lange pauze ook weer eens. Ik kon hier niet meer komen, moest echt proberen het met rust te laten. En met succes.... Ik ben 6,5 weken zwanger. Kan er nog niet blij over zijn, ben veel te bang dat het weer mis zal gaan. Ik vind het ongelooflijk moeilijk om vertrouwen te houden in een goede afloop dit keer. Vorige week een eerste echo gehad, hij zag een vruchtzakje in de baarmoeder, dus in ieder geval geen bbm. Maar hij zag niets erin. Even later dacht ie toch iets te zien, maar te klein om er iets van te zeggen. Ik dacht dat je bij 5,5 weken toch wel een vruchtje moest kunnen zien, toch? Morgen krijg ik weer een echo, dan zou er een hartje te zien moeten zijn. Ik hoop het zo! Ben bloednerveus, echt op van de zenuwen. Willen jullie voor me duimen? Liefs van mij
Fijn van je te horen angelhope, ga zeker voor je duimen!! Hoop echt voor je dat je morgen een mooie echo met kloppend hartje hebt!! Is het iemand gegund is, dan ben jij het wel.. Snap je angst, vertrouwen hebben is ontzettend moeilijk..
Wat super fijn floor!! Gefeliciteerd! Ik zal ook voor je duimen angelhope! En hopelijk zie je het hartje kloppen
Angelhope, wij hebben niet zoveel gekletst hier, maar iedere keer dacht ik hoe zou het met haar zijn. Jij bent de geen die dit topic, waar ik al veel aan het gehad opgestart heeft. Ik vind het fijn dat he iets laat weten. Nog fijner vind ik het dat ook jij in okt uitgeteld bent haha het lijkt wel een baby boom hier in het topic haha Hoop dat je echo goed gaat en je een mooi hartje te zien krijgt. Ik heb de onzekerheid gisteren mega gevoeld en dat is geen pretje. Ik zal voor je duimen, al ken ik je niet! Succes
Wauw angelhope krijg gewoon tranen in me ogen. Ben zo blij voor je. Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer goed gaat. Ik gun het je zo erg. De lijst met zwangeren word steeds groter