Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja kunnen wel een nieuwe groep starten voor de zwangere, de meeste mensen van de oude garde zijn zwanger en ik merk dat nieuwe mensen niet meer blijven om te praten. Zou ik persoonlijk ook niet zoeken als ik nieuw ergens binnen kom.

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Is denk wel een goed idee ja, Floor! Ik zou hier dan ook inderdaad niet blijven hangen

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    alleen sieza is langs geweest de afgelopen 5 blz, de rest alleen maar zwangere. Mij maakt het niet uit hoor, maar misschien voor andere wat fijner.

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik vind het een goed idee! Wat vind de rest ervan??

5. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Zetten jullie dan wel de links hier want wil jullie wel blijven volgen :)

6. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat we hier best door kunnen gaan. Zelfs al zijn sommigen van ons nu zwanger, dat neemt toch niet weg dat we miskramen achter de rug hebben? Wij begrijpen allemaal hoe het is om dat mee te moeten maken, en niemand van ons zal ooit meer zo onbezorgd zwanger kunnen zijn als mensen die dit niet hebben meegemaakt. En ook het zwanger zijn maakt deel uit van het weer opnieuw moeten beginnen, toch? Bij elke echo of afspraak hebben wij toch meer zenuwen dan anderen. Bovendien is het ook heel bemoedigend om hier te lezen dat er toch meiden zijn bij wie het dan eindelijk wel eens goed gaat.

Kortom: nieuwe meiden van harte welkom. Sluit je vooral bij ons aan als je steun wilt. Wij begrijpen je als geen ander. En meiden die nu weer zwanger zijn of zelfs al bevallen, wij kunnen elkaar toch juist steun geven met onze ervaringen?

Hier over een uur of drie de echo. Deze ochtend duurt zo lang! Ik ben helemaal op van de zenuwen. Met redeneren kom ik er niet uit (hcg waardes, progesteron waardes, symptomen die toenemen en dan weer afnemen). Gevoelsmatig kom ik er ook niet uit. Moet ik mijn gevoel geloven of niet? Vorige keren dacht ik altijd dat het goed zat en toen was het niet goed. Maar ik durf nu niet meer te geloven dat het goed zit. Is dat nu mijn angst of een voorgevoel? Kan dus alleen maar afwachten, maar wat is dat toch moeilijk. Moet ik nog alleen naar de dokter ook....

Ik laat het weten zodra ik kan....

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Angelhope, mooi gezegd, ben het wel met je eens..
    Ookal heb ik ook periodes gehad dat er een aantal hier zwanger werden en dat ik wel eens dacht: iedereen behalve ik!
    Maar vind het nog steeds fijn hier te praten en eventuele nieuwe dames te helpen met hun vragen..
    Voel me ook nog wel thuis hier, want ondanks een goede echo kan het alle kanten nog op..
    Wat vervelend dat je alleen naar de echo moet.. Hoop dat ze goed nieuws hebben, maar snap je gedachte gang, ik zat er vorige week met de gedachte dat het niet goed zou zijn en ineens zei de gynaecoloog dat er een hartje is en heb vol verbazing gevraagd of dat echt zo was..
    Duim voor je angelhope en we horen je zodra je kan, je verdiend het!

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Die redenatie snap ik ook. Alleen werd iedereen zwanger toen we hier al zaten. Denk dat er weinig nieuwe mensen bij komen. Maar we zullen het meemaken. Wie weet.

Angelhope succes met je echo! Angst blijft idd. Hier voelt alles mega goed qua kwalen, test die goed opliep enz enz maar toch durf je niet blij te blijven. Nu nog niet na de eerste echo.

9. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Goed nieuws voor vandaag: we hebben een hartje gezien en gehoord. Helaas maar voor korte duur, want ik lag zo hevig te trillen en schokken van de zenuwen dat hij door mijn bewegingen het kleintje niet in beeld kon houden :)

Maar goed, het begin is er dus. Nu moet ik echt proberen wat te kalmeren, want al die stress en zorgen zijn natuurlijk niet echt goed. De hcg waarde was ook goed gestegen, dus dat is ook mooi. Volgende week woensdag weer een echo. Erg fijn dat hij me elke week wil zien en alles heel goed in de gaten houdt. Hopelijk blijft het dit keer toch echt goed gaan!

Op naar de volgende week dus! :)

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Fijn Angelhope!!! Blij voor jullie ook!!

XXX Joyce

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Super!!! ook gehoord ook nog! dat hebben wij niet kunnen doen.
    Super fijn dat je elke week gezien wordt. toppie. Geniet van je mooie echo

12. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Super fijn angelhope!! Geniet ervan.

Ik zit momenteel in een dipje. Ben al dagen gigantisch misselijk en dat kost heel veel energie. En ik ben echt heel bang om weer een miskraam te krijgen. Vanmorgen een enorme huilbui gehad. Ik weet even niet meer hoe het verder moet. Vandaag het werk afgezegd omdat ik weer aan het overgeven was en het echt niet lukt. En afgelopen vrijdag hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gehad, maar ik heb haast geen energie over om daar bezig te gaan.

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh vreselijk. Ik dacht dat ik het al erg had haha
    Zit niets anders op dan even je tijd nemen. Pak je rust waar je kan. Waarschijnlijk zal het erger worden de komende weken en met een beetje mazzel houd het na twaalf weken op.

Ik voel me ook moe. Werk zes uur op een dag en zelfs dan trek ik het niet haag giga misselijk. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik alles binnen hou. Eten helpt juist tegen de misselijkheid heb il het idee.

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met de goede echo angelhope! En wat fijn dat je volgende week alweer mag! Ik had dat ook wel fijn gevonden, maar moet nog een weekje wachten...

Wat kwaaltjes betreft heb ik nergens last van, behalve dan dat m'n bh te klein word en m'n broeken niet meer lekker zitten.. Af en toe kramp in m'n buik en merk dat ik dan meteen bang ben, maar dat gaat vast wel weer over..

15. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Geweldig angelhope :D dit word net als de andere jullie jaar :)

16. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Angelhope, fijn dat de echo goed was. Het blijft spannend, maar de eerste stap is idd weer gezet.

De onzekerheid en angsten herken ik heel goed. Nu ons kindje qua weken levensvatbaar is, heb ik meer rust. Dit is pas het moment geweest dat ik echt kon ontspannen. Het is gewoon superspannend allemaal en het is ook logisch dat het je aan kan vliegen en het emotioneert.
    Dames, sterkte met deze onzekerheden en angsten.

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Meiden wat gaat het goed hier. En Angelhope ook weer zwanger!! Meiden duim voor jullie dat ze blijven plakken. En probeer toch te genieten. Merk dat ik dat te weinig gedaan heb. Succes meiden!!

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Dat is wel een goede die je hier zegt, ik merk dat ik dat ook meer moet doen maar het niet goed durf.

19. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb weer bloedverlies. NIet veel, maar genoeg om me zorgen te maken. Zeker in combinatie met krampjes in mijn buik en afnemende pijn in mijn borsten.

Ik vind het zo oneerlijk!!! :(:(:(:(

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier een knoop doorgehakt, was aan het twijfelen tussen een vlokkentest en een vruchtwaterpunctie, maar heb zojuist gebeld en een afspraak voor de vruchtwaterpunctie gemaakt, deze zal 16 april zijn (bij 15w6d) vind het nu al spannend, hoop zo op een goede uitslag.. maar dat duurt allemaal nog een tijdje, eerst maar eens zien hoe de echo over een week zal zijn.

Deel Deze Pagina