Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ammie, ik heb het harder dan verwacht. En bij zijn het eigenlijk meer paniekaanvallen. Even momenten dat ik denk oooh nee het zit nie goed. En dan zou ik zo beginnen te wenen.
    Ik hoop dat ik een beetje meer relax ga zijn na de eerste echo.

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey allemaal
    Lekker weekend gehad? Ik wel... had allemaal leuke dingen wat wel ff goed is, met andere dingen bezig zijn!
    Vrijdag lekker sushi gaan eten met een vriendin en daarna nog even op stap en gister eten bij vrienden en een verjaardagsfeestje.

Angelhope wat een onduidelijkheid allemaal, kan me heel goed voorstellen dat je daar rusteloos van wordt.

Mounia welkom, hoe gaat het nu met je?

Oei Ammie, wachte tot 9 weken...pppff.... ik geloof niet dat ik dat kan als ik weer zwanger ben..
    En ook Lica, ik herken dat wel hoor...duurde bij mij ook wel tot 16 weken ofzo voordat ik bij de jongste echt een beetje gerust kon zijn..
    Maar het belangrijkste is...Jullie zijn zwanger!! :) Probeer te genieten en te ontpannen!

Ik zit inmiddels op dag 18 van mijn cyclus, heb denk ik nu iig wel mijn eisprong gehad alleen weet ik niet zeker of dat nou op dag 14 of 16 is geweest... mijn temp ging op dag 15 0,2 omhoog en na 2 dagen nog eens 0,4 omhoog...
    We hebben iig genoeg geklust dus daar zal het niet aan liggen..
    Nu maar proberen een beetje te relaxen en af te wachten zonder mezelf gek te gaan maken met 'voel ik al wat?' en te vroege testjes!

3. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Sunflower, succes morgen! Ik hoop dat je morgenochtend een negatieve test hebt en de operatie goed verloopt. Sterkte!

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Sunflower, heel veel succes morgen!

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    thx ladys! de test was negatief dus alle s gaat door. om 8 uur heb ik mijn laatste boterham op.. jeetje dat is wel lang hoor ;)

Maar goed het is allemaal voor een goed doel en daar heb ik zoveel voor over!! ik hoop dat het na deze ellende allemaal beter gaat.

@Angelhope.. goed nieuws dat er niks uit de test is gekomen maar jamer dat je dokters niet meewerken.. ik heb een paar weken terug ook veel bloed laten prikken voor allerlei onderzoeken.. ik hoop ook dat ze de schildklier testen want daar heb ik vroeger wel eens last van gehad.
    maar dat duurt nog 1,5 maand vordat we daar de uitslag van hebben en dan krijg ik tegelijk die van de poliep te horen of het goed of slecht is..

maar in de tussentijd mogen we gewoon doorgaan met klussen... ik hoop dat het strakjes raak mag zijn en dat de kleine frummel lekker blijft plakken en geen poliepen die in de weg zitten..

nou dames ik laat jullie vanavond nog weten hoe het is gegaan!

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Meiden,

Heb de hele tij meegelezen maar val hier weer even binnen.
    Zag dat de eerste zwangeren er al weer zijn. Gefeliciteerd!! Op naar nog meer!!

Hier voor het eerst weer ongesteld geworden. Precies 4 weken na het verliezen van het vruchtje. Best netjes dus. De ovutesten liggen al weer klaar en we gaan er weer voor deze maand.

Tot van de week!!

7. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Sunflower; hoe is het gegaan?

Wij gaan er volgende maand maar weer eens voor :D
    Volgens de calculator was het vorige week de 'klusweek' maar manlief was er niet... Het wordt weer spannend, zwanger worden was namelijk geen probleem, alleen de rest pff

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik zit weer lekker thuis!! Voordat ik het wist was het voorbij :)

het voelt als een opluchting.. lekker dat ding eruit en op naar de volgende ronde.

begin maart heb ik gesprek met de gynaecoloog dus hoop dat dat goed is.

:) nu even bijkomen

9. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Sunflower, leuk dat je nu een nieuwe start kan nemen.

Loontje, wel tof dat je cyclus een beetje normaal is. Hop naar de volgende en hopelijk laatste ronde :)

cd, wat jammer dat je man weg is.

10. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Sunflower, fijn dat het goed is gegaan :) op naar een goede zwangerschap;)

Anne , spannend hoor. Ik herken dat gevoel dat je aan het afwachten bent en kijkt of je wat voelt :p elke keer als ik dacht ja nu kan het wel eens raak zijn maar dan was het niet zo en toen ik er niet mee bezig was , was het raak :p

Op zich gaat het wel goed met me. Ik heb geaccepteerd dat het mis us gegaan en probeer vooruit te kijken. Ik wad vandaag bij de gynaecoloog om me beslissing over curatage door te nemen. Zag een paar vrouwen met blije gezichten uit de echo kamers komen. Toen moest ik wel even me tranen weg slikken. Morgen krijg ik de curatage dus maar even afwachten hoe ik me na morgen voel als het er echt uit is.

11. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

29 jun 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 december ben ik me vruchtje verloren van 7 weken. Ben nu nog niet ongesteld.
    Ik heb pco, maar deze zwangerschap is heel onverwachts spontaan gekomen.

Ik heb wel 2 weken geleden ongeveer lichte hoofdpijn gehad en ineen uit het niets een rare pijnscheut onderin me buik bij me schaakbord gehad en eenmalig steken links inder in me zij.

Ik ben niet misselijk geen zere borsten wel vaak, lees iedere dag, lage rugpijn.
    hoe groot is de kans dat ik weer op natuurlijke wijze zwanger ben.
    De laatste echo 24 dec. Zaten er wel veel eiblaasjes op mijn eierstokken

12. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Fleur wat een vervelend nieuws. Wat is pco ??

Ik hoop dat je snel natuurlijk zwanger wordt van een gezond kindje

13. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Sun, fijn dat het een beetje meeviel! Hoop dat je gauw een plakbeeb hebt..

Morgen mijn NOD en ziekenhuis, net een omo witte test, wat morgen brengt zien we wel.. sowieso een kutdag, want dan is mn oma 1 jr geleden overleden op 63jarige leeftijd.. dus ff langs opa..
    heb de hele dag al krampen, had ik normaal nooit, maar sinds de miskraam is alles anders..

Voor alle anderen, sterkte!

Er is een behoorlijke kans dat ik nog maar heel weinig, of zelfs niet meer op t forum zal komen.. t is me allemaal ff teveel.. Maargoed, miss gaat t over een paar dagen weer beter..

14. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    nathaliejj... sterkte meid! doe wat voor jou het beste is he:)

15. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Ik zal aan u denken morgen Nathalie.

16. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Lekker lang weekend gehad hier, Australia day, zoiets als Koninginnedag bij jullie, wat dus volgende keer Koningsdag wordt! :D

Loontje, hoever zit je ongeveer voor je eisprong? Heb je je ovutesten al gebruikt of wacht je tot je symptomen hebt van een eisprong? Die testen zijn immers niet goedkoop. Zelf wacht ik altijd tot ik symptomen heb, en dan begin ik te testen. Meestal heb ik maar 1 of 2 testen nodig. Maar nu zo vlak na de miskraam is het toch allemaal weer anders. Ik had al symptomen van een ovulatie, maar de test bleef helemaal wit. Toch verwacht ik wel dat ie gauw zal komen, dus ik blijf maar gewoon doortesten, hopelijk duurt het niet te lang en gaat het niet te veel testen kosten ;)

Cd, vond je het moeilijk, dat je man er niet was? Hier heeft ml sinds kort ook een andere baan waarvoor hij ongeveer een week per maand naar het buitenland moet. Ik vind dat heel stressvol, het idee dat je weer een maand moet missen als ie er toevallig net niet is rond de productieve tijd. Tot nu toe gaat het nog goed, maar het gaat vast gebeuren dat ie er niet is rond de eisprong, en dat zou ik behoorlijk lastig vinden denk ik.... :(

Sunflower, wat heerlijk meid, dat ding eruit en op naar een nieuw begin. Kan me voorstellen dat je heel opgelucht bent dat je nu eindelijk weer door kunt. Waar heb je nou in maart die afspraak precies voor, een soort van nacontrole ofzo? Mag je wel meteen weer proberen?

Mounia, heftig is dat he? Als je zelf om verdrietige redenen bij zo'n echo komt, en dan die blije gezichten. Ik vond dat echt afschuwelijk! En als er ook maar iemand was die wat liep te klagen over misselijkheid of moe, dan kon ik haar wel wat aandoen! Moest me echt inhouden om er niet iets van te zeggen: mens, wees toch blij en dankbaar dat je je zo voelt, ik zou willen dat ik kotsend boven de wc hing de hele dag! ;)

Fleur, ik heb geen idee hoe groot de kans precies is dat je weer zwanger bent op natuurlijke wijze. Er zijn ook zo veel gradaties PCO en zelfs zonder die aandoening weet je het nooit zeker totdat je test. Ik weet wel dat mijn lijf altijd na de miskramen een paar maanden lang symptomen had van zwangerschap. Niet voor de eisprong, wel erna. En ik las toen dat ik niet de enige was. Misschien maar een testje eraan wagen?

Nataliej, kan me dat gevoel goed voorstellen hoor. Ik heb zelf ook al vaker gedacht: even niet meer op zp, even wat minder er mee bezig zijn. Maar het geeft me toch ook een soort afleiding en gedeelde smart is halve smart.... Maar weet je, je kunt altijd even een tijdje wegblijven hier en later weer terugkomen. Doe waar jij je 'goed' bij voelt meid. Succes en sterkte in ieder geval morgen.

Hier ondertussen weinig te melden. Ben mijn ei aan het afwachten. Ik had al wel vruchtbaar slijm eerder deze week, heel erg snel na menstruatie dus ik vond het wel vreemd. Toch maar een testje ertegen aan en die was dus heel erg wit. Een dag later ook weer wit al dacht ik misschien een tuurstreepje te zien. Hopelijk gaan ze gauw donkerder worden en komt mijn ei eraan, want ml is nu tenminste nog thuis. Kan niet wachten tot ik weer op het wachtbankje plaats mag gaan nemen. Dit keer ECHT proberen me er niet mee bezig te houden. Ik mag van mezelf niet meer 'broekloeren' en op zoek gaan naar andere symptomen ;) :)

17. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Angelhope.. ja soort nacontrole, die dokter heeft mij van binnen gezien zeg maar dus die gaat daar wat over vertellen :)..
    ik heb ze schijnbaar op de uitslaapkamer gesproken maar dat weet i kniet zo goed meer. Het zag er iig goed uit zei de verpleegster dus ik hoop goed nieuws.
    We mogen gelijk weer beginnen, in de hoop dat het niet terug komt maar dat denken ze niet.
    En we krijgen de uitslag van de ons bloed. Ik hoop dat dat niks geks opbrengt aangezien ze denken dat het door de poliep kwam :), en dat we toch op de natuurlijke manier een kindje kunnen krijgen.

18. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik meld me hier ook even als dat mag.

Afgelopen maandag zou ik 6 weken zwanger zijn. Die dag een echo gehad ivm bloed verlies. Op de echo was helemaal niks te zien....??? Wel een beetje slijm ofzo dat wees op een zwangerschap. Ook een raar rondje.....volgens de gyn een onschuldig blaasje

Waarschijnlijk is het dus al heel vroeg mis gegaan?? Heeft iemand een idee??
    Verlies best veel bloed. Is dit dan gewoon van de ongi of van de mk ??

Ik ben heel erg verdrietig...ben al 35 jaar en t schiet al op richting de 36!
    Voelt als bijna geen tijd meer!!

De meeste van jullie hebben een nare ervaring(en) met mk's. Wens iedereen veel sterkte en geluk toe! 2013 wordt ons jaar!!

19. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @mounia05; ja dat is minder. Toen wij in de wachtkamer zaten te wachten zaten we naast een heel jong stel. Moeders was mee omdat ze beiden nog geen 18 waren en geen rijbewijs hadden.. meisje was hoogzwanger, ik gok dat ze 16 was... dat is dan best even slikken.

@Angelhope; nee viel wel mee, het was eenmalig dus we gaan gewoon voor de volgende ronde. Wist al een tijd dat hij afgelopen week er niet zou zijn dus had me er al op voorbereid. Maar voor jou is het wel heel vervelend als het standaard 1 week in de maand is!

@ShyGirl; jammer dat je je ook hier meld maar je bent welkom! Ik ben ook al 36 en volgens mij zijn er meer die al wat ouder zijn. Hopelijk hebben we allemaal meer geluk dit jaar.

20. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Fijn dat het achter de rug is! Nu nog op naar begin maart en dan op naar een nieuwe kans.

Deel Deze Pagina