Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Heel begrijpelijk hoor Angelhope, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
    Je kan denk ik helaas niet meer doen dan afwachten.
    Gaan voor je duimen meis! Kalm aan!

XXX Joyce

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Angelhope wat heftig allemaal zeg! Logisch dat je heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei gevoelens en gedachten! Heel veel sterkte meid.
    Ik zou toch kijken of je bij het zh terecht kunt, nee heb je, ja kun je krijgen en dan heb je misschien wel net wat meer zekerheid! En anders kan je altijd nog wachten tot woensdag!
    Ik duim voor jullie!

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Samantha jammer dat je je hier moet melden, maar je bent van harte welkom. Veel sterkte de komende tijd en neem de tijd die je nodig hebt!

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Samantha welkom hier!

Angelhope, vreselijk die verwarring. Logisch dat je verschillende kanten opdenkt. Ik hoop dat je symptomen kloppen en het toch nog goed komt!

Hier nog 7 nachtjes voor de echo. Ben zo benieuwd of het goed gegeroeit is. Het Voeld wel oké opzich, maar ergens zit die onderliggende angst die er altijd is. Afwachten afwachten.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat naar Samantha! Sterkte ermee!

Ik duim ook voor je Angelhope! Ik hoop zo voor je dat het toch goed is.

Spannend hè Floor? Ik moet over 3 nachtjes maar ik zie er als een berg tegenop.

6. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Als eerste welkom Samantha :(

Angelhope, zucht, ik hoop het zo ontzettend voor jou!! Ik zou toch naar het ziekenhuis proberen als dit enigszins mogelijk is, na mijn missed abortion en vmk mocht ik nu ook gewoon in het ziekenhuis komen, maar in Nederland werkt het wellicht anders dan in Australië..
    Duin echt heel erg voor je!!

Wenda, spannend hè, nog 3 nachtjes, dus dan mag je donderdag toch? Ik mag ook donderdag weer voor de 2e keer en vind het nu alweer net zo spannend als de eerste keer.. Zou blij zijn als ik de onzekerheid voor bij ben, maar dat is pas op z'n vroegst bij 18 weken (na de uitslag van de punctie) en ook daarna kan je nog pech hebben...
    Dacht altijd dat zwanger zijn, leuk zou zijn.. Vind er nog niet zo veel aan..

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja, dat klopt Kim. Ik mag ook donderdag. Oké spannend. Hoe laat mag jij? Ik om 14 uur. Ik vind het echt zo spannend.
    Nou ik moet zeggen ik vind het ook niet zo heel erg leuk. Ik probeer er echt wel van te genieten, maar dat vind ik best lastig. Ik merk dat ik een soort 'muurtje' om mijn hart heen heb gebouwd, zodat het niet te dichtbij komt. En verder ben ik steeds zo misselijk en aan het overgeven, zodat ik er niet echt van kan genieten. Als ik donderdag een goede echo heb dan lijst ik hem in en dan kan ik er naar kijken als ik weer kotsmisselijk ben. Misschien helpt dat;)

En voor jou is het natuurlijk helemaal spannend. Ik weet gelukkig nog van geen chromosoomafwijkingen ed af:) Laten we maar blijven hopen en duimen!

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook hier van mening dat een zwangerschap echt niet zo leuk is... Al dacht ik dat bij de eerste natuurlijk niet. Zo blij dat die zwangerschap toch nog 14 weken heeft geduurd en ik er 10 van heb mogen genieten.
    Nu weer afwachten...

Samantha hoe voel je je?? Gaat het een beetje?

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik mag een half uurtje later dan jij wenda, afspraak van 3 kwartier met de verloskundige (vorige keer gynaecoloog) echo en bloedprikken dacht ik en wat uitleg over het 1 en ander...
    Wat je zegt over dat muurtje is heel herkenbaar.. Hopelijk kunnen we die na een tijdje voorzichtig afbreken..

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zou erg fijn zijn als dat gaat komen..

11. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Meiden, er komt een tijd dat ook jullie kunnen genieten van je zwangerschap!! Echt waar! Vooral als je de kleine gaat voelen! Sterkte allemaal bij de echo's!!

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel loontje, jij weet hoe het is en hebt nu het levende bewijs in handen, hoop dat we jou allemaal mogen volgen :)

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja daar duim ik ook voor!

Vind het ook wel fijn dat je af en toe wat plaatst hier loontje! Super. Leuk om een gemixt gezelschap te hebben. Jammer dat we weinig van nieuwe dames horen, terwijl we het zelfde verdriet kennen. Maar aan de andere kant ook begrijpbaar.

14. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Zoals loontje zegt het genieten komt vanzelf :) al was ik pas echt aan het genieten op het moment dat ie geboren mocht worden.

Jullie zijn nu al zover , mijn gevoel zegt dat dit gewoon jullie ronde is :D

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Succes met je echo vandaag angelhope, hoop echt op goed nieuws!
    Liefs Kim

16. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, het is weer zover hoor, het hartje is gestopt. Ongelooflijk!

Ik ben verbazingwekkend kalm en rustig, heb het al geaccepteerd. Zit nu heel erg met de vraag wanneer geef je het op?

Als het alleen om mijzelf ging... maar ik denk vooral aan mijn gezonde jongens en hoe heerlijk hun leven is. Wat nou als de natuur mij iets probeert duidelijk te maken? En hoe groot is de kans op een ernstig ziek kind als ik al eens een kindje heb dat nog blijft zitten?

Twee is wel makkelijk en praktisch, kost ook minder geld dan meer kinderen. Misschien moet ik toch proberen mijn wens los te laten en mijn geluk ergens anders in te zoeken......

:(

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ach nee! Gatsie zeg! Dikke knuffel! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Sterkte.

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wat verdrietig angelhope en tegelijk knap dat je zo kalm kan blijven...
    Tja wanneer je stopt.. Geen idee, je hebt er 2, maar je wens voor nog een kindje is wel groot..
    Moeilijke keus en jij bent de enige die dit kan beslissen..
    Hebben ze bij jou wel eens onderzocht waarom het telkens misgaat? Want zoveel miskramen kan toch niet gewoon domme pech zijn?
    Vind het echt heel sneu voor je :(

19. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte angelhope!!!!!!!!!!!

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid