Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia05

mounia05 Niet meer actief

:( sterkte en dikke knuffel angelhope.

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Sterkte!

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Jee Angelhope, wat k#t.
    Snap je redenering wel maar een derde kindje is net zo gewenst als een eerste. Je gevoel is dan toch anders als wat je beredeneert.
    Sterkte meid!! Knuffel!

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Kim en Floor, probeer hier iedereen een beetje een hart onder de riem te steken omdat ik weet hoe het is.
    En vindt het leuk om iedereen een beetje te blijven volgen.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Heel veel sterkte Angelhope!!

En jij succes vanmiddag Kim! Ben je ook zo zenuwachtig?

6. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ja nogal wenda, jij bent over 20 min al 😉 ik ga zo ook richting ziekenhuis.. Best weer zenuwachtig! Succes xx

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier was alles goed!!
    Ben zelfs 4 dagen vooruit gezet, dus 11w4d vandaag :)
    Mag tot aan de vruchtwaterpunctie iedere week even komen voor een echo, dus dat is echt super fijn!
    Helemaal happy vandaag!

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kim super!!! 4 dagen vooruit gezet jeetje. Wat een mazzel dat je iedere week mag komen voor een echo! Super. Zo blij dat het goed is!

Wenda hoe is het bij jou gegaan?

9. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Goed nieuws Kim! Fijn om te lezen! Ook vooruit gezet, goed zoooo! Ga zo door!

Gister ook hier weer een perfekte echo gehad.. maar wou t niet posten
    Foto's weer in album.

Wenda hoop bij jou ook alles goed!

XXX Joyce

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    De echo was gelukkig goed! Maar ik ben weer een week achteruit gezet. En dat zet wel een beetje een domper want nu zit ik nog een week in spanning omdat het de vorige keer rond deze tijd fout ging. Dus ben nog niet helemaal super blij.. En mag pas over 3 weken weer terug komen, dus blijft nog een poosje spannend. En die spanning doet mij en mn relatie niet echt goed:x Maar het hartje klopte in elk geval en nu maar hopen dat het zo blijft:)

Fijn Kim! Het komt vast goed!

11. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hai wenda, fijn dat het hartje klopt, maar snap dat het niet leuk is dat je een week teruggezet bent..
    Blijf duimen dat het goed blijft gaan, 3 weken wachten is wel lang hoor.. Mocht het niet eerder?

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Gefeliciteerd wenda met een kloppend hartje. Een week terug gezet worden is niet leuk, maar kan zomaar weer vooruit gaan bij de volgende echo.
    Geniet ervan heb je een foto?

Kim waar is jou minimens? Haha

Pharilla super dat alles goed was. Het blijft toch weer spannend

Hier nog een 3 nachten wachten en dan nog een hele dag hahaha mag pas om kwart over 4

13. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hier is mijn minimensje! Hihi ❤️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,7 KB
      Weergaven:
      12
  14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja, dat klopt Floor. Maar ik hoopte dat ik die 8 weken voorbij was. En nu zit ik (als de meting klopt) midden in de dagen dat ik de eerste keer begon te bloeden. En dat vind ik best wel eng. Maar ik ben wel super blij dat we een hartje hebben gezien en dat nu alles goed lijkt.
    Ik mag pas over 3 weken weer omdat ze dan een termijnecho doen. De verloskundige zei dat de zorgverzekering niet makkelijk is met veel echo's maken.. Ik vind 3 weken wachten ook wel erg lang jah.

Spannend Floor! Hopelijk is alles nog goed en kun je zien hoe hard het gegroeid is:)

15. why

why Nieuw lid

14 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou me ook graag bij dit forum aansluiten. Wij hebben ook 2 miskramen achter de rug. De eerste was een vroeg miskraam bij 5 weken en de tweede was een miskraam bij 11 weken. Wij hebben wel al een zoontje van 2 jaar en half maar we zouden zo graag nog een kindje hebben. Ik ben nu zo bang dat het niet meer zal lukken. Ik hoop zo voor jullie lieve dames en ook voor ons dat het zal lukken.

16. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Jeetje dames gefeliciteerd met jullie goede echos.. ik heb in mrt 2013 nog met jullie mee gepraat! Vroef me af hoe het met jullie ging.. hoop zo dat jullie straks heerlijk van de zwangerschap kunnen genieten....

Andere dames heel veel sterkte!

liefs

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hee paprikaas wat leuk! Ik kan me jou nog wel herinneren. Zie dat je al bevallen bent. Hoe is je zwangerschap gegaan? Bevalling ook goed? Hoe is het nu met het kindje? Super gefeliciteerd!

Why welkom! Hier zijn meerdere voorbeelden dat het lukt om na meerdere miskramen toch nog een kindje te krijgen. Maar voor nu veel sterkte. Hoe is het met je? Zwangerschap van 11 weken is niet niets..

Kim wat een knap minimens! Mooie echo hoor! Wat is het toch een wonder haha

Hier nog 2 nachten slapen. dan nog wachten tot het eind van de middag haha maar komt goed.

18. why

why Nieuw lid

14 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Floor en de andere dames,

Het doet inderdaad deugd om te lezen dat er hier nog vrouwen zijn die na een miskraam toch opnieuw zwanger werden. Ik hoop voor jullie uit de grond van mijn hart dat jullie zwangerschap goed zal verlopen. Ik weet wat het is, want na mijn eerste miskraam was ik bij de volgende zwangerschap terug zo bang dat dit opnieuw zou gebeuren. Toen dit idd ook zo was, was ik er echt niet goed van. Ik dacht echt nu komt het goed (bijna 12 weken) en dan weeral die teleurstelling. Van mijn eerste zwangerschap van ons zoontje heb ik nochtans zo genoten. Dit zal bij een eventueel volgende keer dus zeker niet meer het geval zijn. Hebben jullie tips voor mij die misschien kunnen helpen bij een eventueel volgende zwangerschap of er voor. Van mijn gynaecologe moet ik nu bij een volgende zwangerschap een kinderaspirine nemen. Dit werkt bloed verdunnend.
    Ik hoop ook echt snel terug zwanger te worden en dit dan ook te blijven.

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik hen niet echt tips. Weet je waardoor het misging? Bij mij was het anencefalie, ben daarna dubbele dosis folium gaan slikken en waarnaast nog een mama davitamon met visolie.

Je kan er helaas niets van zeggen, ondanks dat is het bij mij weer twee keer misgegaan. Slik het wel nog steeds.
    Wij hebben nu de bloedtesten gedaan en wachten alleen nog op de chromosomen uitslag. Maar in afwachting daarop, weer in verwachting geraakt.
    Het enige wat je kunt doen is afwachten, niet al teveel stressen en focussen op de zwangerschap en hoop houden.

20. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Spannend weer floor! Maar deze blijft ecbt zitten!

Ja hier bevallen met 40.5 was een heftige bevalling.. wat uiteindelijk een kz werd. Hij doet het goed! Zwangerschap ging allemaal.erg goed..alleen de laatste weken kon ik niet meer echt genieten... was loodzwaar..;)

Deel Deze Pagina