Paprikaas, lijkt me ook niet zo leuk die laatste weken. Fijn dat alles goed gaat nu. Morgen heb ik de tweede echo om te kijken of het kindje goed groeit. Vind het zo spannend.... Mijn rugpijn is niet normaal, misselijk en exstreem moe. Was vandaag vrij heb niets gedaan en zelfs voor het eten een uur geslapen. Maar echt beter wordt je er niet van. Zal blij zijn als morgen voorbij is.. de spanning wordt me teveel..
Het is ook spannend.. Eind van de middag mocht je toch floor? Hier ook last van pijn onderin m'n rug en stuitje, best vervelend.. Weekend leuk de verjaardag van mijn nichtje gevierd die alweer 2 werd 😊 weekend was dus leuk, maar nu mijn eerste werkloze dag en vind het nu al niks.. Meer door de onrust die het veroorzaakt, maar toch.. Wel druk geweest met de boodschappen doen voor mijn verjaardag (woensdag aanstaande) en vanmorgen met m'n vriend ruim een uur flink doorgewandeld zodat we in beweging blijven.. Denk dat ik maar een leuke hobby moet gaan zoeken Veel succes floor!! Duim voor je dat het weer een mooie echo is en je kleintje goed gegroeid is
Hier ben ik, we moesten erna meteen door.. Sorry dat het zolang duurde. De uitslag van de chromosomen test was binnen en die was helemaal goed. Daarna meteen de echo. We zagen meteen een minimens, armpjes die zwaaiden en beentjes. Hartje gezien en gehoord ook dat was goed. De doiierzak was nog heel klein en de navelstreng goed in beeld. Helemaal top dus! In tranen uitgebarsten, wat een ontlading. De nekplooi gaan we niet doen, maar krijgen wel uitgebreid een 13 weken echo. Ze heeft nog naar het hoofdje gekeken en dat zag er voor nu goed uit. 20 weken echo krijg ik 27mei. Helemaal happy hier dus hahah
Floor: Wat super fijn om te lezen! Vandaag meerdere malen gekeken en er stond maar niets. Nu gelukkig een goed bericht! Meid, ik hoop dat je kan gaan genieten! Joehoe!
Ja wij zijn ook wel opgelucht, als ben ik dat denk ik meer na de 13weken... 14 april de volgende echo, ik zal echt blij zijn als die voorbij is. Maar voor nu ook dik tevreden, kijk en geniet van mijn mini mensje
Super Floor! Ben echt heel blij voor je. Hier gelukkig ook nog geen tekenen dat het niet goed gaat. Maar ben wel onwijs gespannen. Zal blij zijn als deze week voorbij is en ik nog geen bloed ben verloren.
Ik ga met je mee duimen wenda, maar het is een kleine kans dat het exact in de zelfde week gebeurd als het al gebeurt. Adem in adem uit hahaha zeg ik... lol
Vandaag een leuk dagje gehad, jarig geweest, visite gehad en dat was een goede afleiding voor morgen morgenvroeg 8.20 weer even naar mijn kleine mensje kijken! Voor het eerst heb ik er zin in, ondanks dat het ook nog steeds spannend is.. Nu lekker slapen, anders kom ik er niet uit Wish me luck..
En hoe was het???? Gefeliciteerd nog! Ik heb sinds een tijdje al moeilijke stoelgang, maar nu komt er echt helemaal niets meer uit. Ben maar aan de roosvicee laxo gegaan en de peperkoek, ben benieuwd
Hallo, ben weer actief hier! Wat leuk om te lezen dat het nu goed gaat met alle zwangerschappen en uiteraard ga ik hier iedereen feliciteren en hoop dat alles goed en voorspoedig voor jullie mag verlopen. Ben inmiddels goed over onze eerste miskraam heen en zijn al weer druk om het opnieuw te proberen. Ik weet alleen niet zo goed hoe en wat?! Ik ben tijdens gebruik van de pil zwanger geworden en weet dus niet hoe mijn normale cyclus is. Ik ben na de miskraam op 25-2 ook nog niet weer ongesteld geweest, hoop het overigens ook niet te worden Kunnen jullie mij de ervaringen hier in delen? Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen wel heel moe ben en iedere keer last van ongesteldheidsbuikpijn heb, maar er komt niets. Dit had ik bij de vorige zwangerschap ook. Hoop dat jullie de verhalen in dit topic blijven mededelen, heb er veel steun aan om ook de goede berichten te lezen!
Hoi sieza, fijn dat je alles een beetje een plekje hebt kunnen geven, bij mijn missed abortion duurde mijn cyclus daarna wat langer dan de keren ervoor en na mijn miskraam weet ik niet meer precies, maar ik heb altijd lange en wisselende cyclussen gehad, dus dan kan ik je ook slecht helpen met deze vraag.. Hoop voor je dat het snel (of stiekem nu al) weer raak is!
En sieza, fijn om te horen dat je de draad weer op hebt gepakt. Hoop voor jou dat het snel raak is! Kim, wat een geweldige echo! Super, wat gaat het snel he.
Hey allemaal. Wat super om al jullie verhalen te lezen. Heerlijk al die goede echo's. Hier gaat alles ook erg goed. Afgelopen week de 12 weken echo gehad en alles was goed volgens de gynaecoloog. Onze frummel is nu 5.5cm van hoofd tot kontje. Erg blij om uit de spannende periode te zijn nu! A.s. donderdag hebben we de nekplooi meting. Daarna is alles getest en gedaan en gaan we genieten. Vooral ook WINKELEN!! Haha. Een ware babyboom. ♡