Zucht, 3 weken nog floor.. Ik vind een week soms al lang duren (komt ook omdat ik sinds kort werkloos ben hoor) anders vlogen de weken me altijd voorbij.. Hier vandaag 13 weken dansje
Maar tijd kruip voorbij idd. Al voel ik me steeds beter. Misselijkheid is zo goed als weg. Af en toe een vlaag. Wel fijn!. Vandaag ook weer eens normaal naar de wc kunnen gaan. Heerlijk kan ik je vertellen. Hoe voel jij je?
Voel me eigenlijk prima, zoiezo weinig klachten gehad tot nu toe.. Wel wat sneller moe, maar verder niks te klagen. Blijf toeleven naar de echo's en naar de punctie en voornamelijk de uitslag daarvan.. Hopelijk daarna echt genieten, ookal begin ik dat nu ook wel wat meer te doen. Heb jij het al aan mensen verteld floor?
Ja ik begin het nu steeds meer te zeggen, maar vind het heel erg eng. De eerste keer ging met ongeveer 13weken mis, dus sommige mensen vertel ik het nog niet Ik snap dat je uitkijkt naar de punctie en de uitslag. Wanneer is die ookalweer?
16 april de punctie en dan ongeveer 2 weken later de uitslag.. Mijn familie heb ik het vrijwel direct verteld, aantal andere rond de 11 a 12 weken en paar dagen terug heb ik het op Facebook gezet. Wil jij eigenlijk weten of het een jongetje of meisje word?
Oke dus nog even spannend! Ik denk dat als de echo 14 april goed is dat iedereen het wel mag weten.weet nog niet of ik het op facebook, zien we dan wel. Ik wil heeeel graag weten of het een jongen of meisje is haha kan niet wachten. Ik wil ook een aantal pret echo's maken, gewoon om te kijken naar ons kindje.
Hoi meiden, Fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Moet je ook zo lang wachten op een echo Floor?! Voor mij begint hij er nu aan te komen. Nog een weekje Hier word de misselijkheid ook steeds minder. Ben er best blij mee, ook omdat we druk aan het klussen zijn in ons nieuwe huis en as vrijdag gaan verhuizen. Maar aan de andere kant vind ik het best eng. Want voor hetzelfde geld is het een teken dat het fout gaat of is gegaan. Ik ben nog maar net 9 weken..
Blijft spannend he haha Ik moet nog drie weken wachten, maar zit te denken om hier bij het echocentrum een echo te gaan doen. maar dat weten we nog niet zeker.
Morgenvroeg weer een kijkje nemen bij ons kleintje, blijft spannend, maar ook leuk, vertrouwen groeit steeds meer Morgen gaat de dochter van mijn vriend ook mee om naar haar broertje of zusje te kijken, ze is 13 en lekker aan het puberen, maar ben blij dat ze er enthousiast over is en vroeg of ze mee mag
Gisteren 4 week geleden dat ik een miskraam heb gehad. Tot op de dag van vandaag nog geen ongesteldheid(klachten). Wel al de hele week verschrikkelijke hoofdpijn. Gisterochtend toch maar zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar deze was "nog" negatief. Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat je niet meer ongesteld wordt, maar aan de andere kant weet je nu ook niet waar je aan toe bent. Lees ook op internet dat er veel vrouwen zijn die pas na 6 week weer ongesteld worden... Grrrr... Wachten duurt zo lang Wat goed om van jullie zulke leuke dingen te lezen en wat fijn "kim1903" dat je nu wat meer kunt genieten, dat is tenslotte ook de bedoeling van een zwangerschap! En floor32, wachten is het ergste! Zou zelf ook niet kunnen wachten hihi! En wenda, de spanning zal altijd blijven. Fijn dat je minder misselijk bent, kun je toch iets meer 'genieten'!
Ja wachten duurt lang sieza en het kan inderdaad wel 6 weken duren en bij sommige nog langer.. Hoop gewoon voor je dat je snel weer zwanger bent, bij mij heeft het best een tijdje geduurd, maar ergens was dit ook goed om alles een plekje te kunnen geven en weer verder te gaan.. Maar ergens ben ik ook van mening dat als je opnieuw zwanger word, dat je dan het beste de miskraam ervoor kan afsluiten.. Klinkt misschien vreemd, maar zo was het bij mij een beetje..
Telt hier ook. Het bleef een beetje zeuren, terwijl het nu wat minder is. Alleen vind ik het nu heel eng om een kindje bij me te dragen. Hebben bij het echocentrum hier een echo afgesproken hahaha 4 april om 12 uur haha lol nog een weekje dus haha beter dan 2 1/5 week haha
Ik heb het een plekje kunnen geven en kan er nu ook beter over praten. Zowel mijn moeder als schoonmoeder hebben het allebei meegemaakt. Mijn moeder met 5 maanden en schoonmoeder met een aantal weken. Het is fijn dat ze begrijpen wat ik mee heb gemaakt en dat het niet iets is om te verwijgen. Dit heeft mij heel goed gedaan. @kim1903 Ik snap heel goed wat je bedoeld. Zo dacht ik er laatst aan dat ons eerste kindje zal nooit in gedachten ons eerste kindje zijn. Maar dit is iets wat altijd blijft achtervolgen. Ook al en je nog zo kort zwanger, het is iets wat van jou is en dat jij maakt. @floor32 Wat goed dat je eerder terecht kan! Scheelt inderdaad weer 2,5 week
Hihi ik kan niet eerder bij de gyn terecht, maar koop gewoon een extra echo bij het echocentrum. Haha de meeste verklaren me voor gek. Maar ik heb er een fijn gevoel bij.
Echo was weer prima, alles in orde, goed gegroeid en hij of zij had besloten er vandaag maar eens mooi voor te gaan zitten
Mooie echo! En ik verklaar je niet voor gek hoor floor, had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als het kon hihi