Laatste paar echo's waren al uitwendig, vandaar dat de dochter van m'n vriend ook mee mocht.. Zij vond het ook helemaal leuk
Ja dat zal best haha is ook natuurlijk geweldig! Ik zou graag volgende week nog een inwendige echo krijgen als dat kan. Het is een medische echocentrum, kunnen ze meteen alles goed nakijken. Hahah Hier gaat het qua kwalen wel goed. Alleen heel erg moe en vlagen misselijkheid. Hoop dat de vermoeidheid ook nog iets minder gaat worden. Wel nog steeds broekkoekeloeren, angst dat het mis gaat. Vind het heel spannend. Gestopt met roken, maar nog steeds verlang ik iedere dag naar een Peukkie. Maargoed het zal vast goed zijn dit keer. Bedenk me steeds dat ik nu geen reden heb dat het niet goed is. Dat helpt me wel iets.
Mooi Kim! Fijn dat het zo goed gaat! Ik had het ook gedaan hoor Floor. Ik geef je groot gelijk! Hier nog paar dagen wachten op de echo. Wel spannend! Maar eerst morgen nog verhuizen Pff ik zal blij zijn als we in het nieuwe huis zitten.
Jeetje verhuizen. Zou ik nu ook geen zin in hebben. Haha maar beter nu als later in de zwangerschap Wanneer heb jij de echo?
Wat spannend een verhuizing wenda! Sinds gister af en toe alleen wat bruin bloedverlies. Moet ik dit nu zien als mijn eerste ongesteldheid na de miskraam? Weet niet zo goed hoe en wat eigenlijk. Het lijkt en voelt niet als ongesteldheid zo als anders.
Nee helder rood is pas je ongesteldheid. Bruin kan nog resten zijn van de miskraam. Bruin is oud bloed. Hoelang is het geleden nu? Misschien een nieuwe zwangerschap?
Het is dinsdag 5 weken geleden. Op 25 feb begonnen en 3 maart is het bloeden gestopt. Nu steeds af en toe wat oud bloed, maar het zet niet echt door (sinds 2 dagen)
Nog steeds hetzelfde... Af en toe wat donkerbruin bloed, het zet niet door tot ongesteldheid. En bij normale ongesteldheid heb ik dat misschien maar een uur van te voren. Ga einde van de week opnieuw een test doen
Oh je had al een test gedaan. Spannend voor je! Het zou heel goed oud bloed kunnen zijn of je menstruatie maar dat deze door de miskraam niet doorzet. Zo frustrerend zwanger worden en zijn grrrr
Ja floor, de eerste keer dat ik zwanger raakte was zeer onverwacht en niet gepland. Maar nu we er echt voor gaan is het zo anders. Ben er constant mee bezig en het laat me ook niet meer los hihi... Zostraks nog een hele kleine bloeding gehad. Maar verder niks. Wacht het deze dagen nog even af en mocht ik niet meer bloeden dan doe ik deze week een test. Mocht ik nog wel echt ongesteld worden, dan moeten we weer een maandje wachten!
Even snel een berichtje. We hebben geen internet sinds we verhuisd zijn, krijgen we pas over 2 weken. Dus zit nu bij mn ouders, en ik wilde toch even snel kijken Net een echo gehad en alles is goedBen 23 oktober uitgerekend! Ben weer een aantal dagen vooruit gezet. Het is een erg bewegelijk kindje! Ben echt super blij!
Super goed nieuws Wenda! En succes met de verhuizig. Hier minder goed nieuws, gister op de dag dat ik anders de 10 weken echo zou hebben gehad ben ik ongesteld geworden. Heb gister dan ook een enorme rotbui gehad, zo dubbel allemaal. Mar we gaan gewoon weer opnieuw beginnen
Ik net gehoord dat ik miskraam ga krijgen moet nu wachten tot vanzelf op gang komt anders krijg ik volgende week pillen ofzo. Was 8 wk zwanger. Ben helemaal van slag
Voor beide heel veel sterkte! Hoop dat er voor jullie snel weer een periode van geluk aankomt. Hier had ik het net nog met een collega erover dat ik het allemaal nog echt mega eng vind. Hoop dat dit gevoel ook een keer weg gaat. Kim wanneer heb jij de echo
Sterkte meiden! Floor als ik voor mezelf spreek blijft t spannend.. onze geschiedenis is te moeilijk geweest om vanzelfsprekend te genieten, mijn gynaecoloog legde het ook mooi uit.. je hoeft niet te genieten omdat anderen het zeggen.. je voelt je zoals je je voelt. Wel heb ik veel meer en anders vertrouwen dan aan t begin, de mijlpalen werken ontspannend. Hier vrijdag de 20 weken echo bij 18+5, zin aan (voor t eerst echt zin!) ik laat nog weten hoe het was. Probeer te vertrouwen op je lichaam en op dat kleine sterke frummeltje daarbinnen, hoe moeilijk ook, ik kan het helaas ook weten. Hou vol meiden, en vergeet niet te genieten tussendoor! XXX Joyce