Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jij vrijdag ook een echo! Super. Succes en vooral veel plezier.

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat jammer weer nieuwe meiden te moeten verwelkomen! Maar van harte welkom!

Ik ben blij om te lezen dat het bij veel van jullie nu goed gaat!

Hier gaat het zo z'n gangetje! Einde komt in zicht en begin er meer en meer naar toe te leven. Toch is het ook wel heel raar. Zo lang zijn we bezig geweest om zwanger te worden en blijven en nu is deze zwangerschap al weer bijna voorbij. Zo langzaam als het aan het begin van de zwangerschap lijkt te gaan, zo snel gaat het nu. Nog even en ik ben niet zwanger meer en mag ik ons hummeltje vast houden.
    Bij mij werd de angst pas echt minder toen ik de 24 weken voorbij was en ik wist dat ze ook voor het kindje zouden vechten als er wat zou gebeuren.
    Meiden, in welke fase jullie ook zitten, veel succes en sterkte!

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wat een fijne woorden van jullie beide Joyce en lieflief, doet me goed, ik merk ook dat ik bij iedere echo (iedere week) iets zekerder word, maar het blijft spannend..

Elphaba, welkom.. Het is zo rot en zie in je handtekening hoelang je erop hebt moeten wachten.. Sterkte!

Sieza, wat dubbel, maar hopelijk kan je nu verder en is het snel opnieuw raak, hoop het echt voor je!

Floor ik mag donderdag weer, afgelopen weken iedere donderdag om 8.20.. Maar deze keer of de keer erop zal de laatste zijn, want de 16e heb ik de punctie en dan einde van de maand de uitslag, als alles goed is, dan zullen de echo's wel gaan afnemen, maar dat is dan ook oké, want goed is gewoon goed.. En daar ga ik dan ook voor..

4. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    En lief lief, weet niet of je het al eens verteld had, maar weet je wat het word? Of is het een verassing?
    En Joyce, weet jij het al? Of hoor je dat deze week? Of toch ook een verassing..
    Ik wil het wel weten..

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wij krijgen een zoon! !!!:-D

6. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Leuk lief lief!! Had je voorkeur vooraf?
    Mijn man heeft een kleine voorkeur voor een meisje, maar mij maakt het echt niks uit, heb al wel mensen horen zeggen: je hebt toch wel een beetje een voorkeur.. Maar nee echt niet, wil alleen maar een gezond kindje :)

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Wij horen het hopelijk vrijdag bij de 20 weken echo als de kleine wil meewerken :D
    Bij de 15+3 echo bij de gyn had de kleine er geen zin aan.. keerde de rug en billen naar ons toe (hihi .. ik zei al, net zo eigenwijs als zn/haar moeder)
    Wij hebben geen voorkeur.. gezondheid belangrijkste!
    Maar goed zou misschien wel leuk zijn voor mn man een jongen ...stamhouder.. maar maakt hem ook niets uit zegt ie.
    Dus geen voorkeur!

Wel denken we allebei (ik al vanaf positieve test met kerst) dat t een jongen is.. wat zullen we hard lachen als het een meisje is!

Spannend allemaal weer meiden, veel mijlpalen gehaald en veel dichtbij om te halen :)
    Probeer zo veel mogelijk te genieten. Ik durf het ook steeds meer.. en ben dan zo trots op mezelf!

XXX Joyce

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Joyce: Wat goed van je dat je gaat en kan genieten! Je mag er zeker trots op zijn!

Voor de eerste zwangerschap had ik wel een voorkeur voor een jongen, maar na 2 miskramen had ik maar één voorkeur en dat was een gezond kindje. ML heeft wel een duidelijke voorkeur gehad voor een jongen.
    Vanaf het begin af aan had ik heel sterk het gevoel dat dit een jongen was. Zo had ik dat ook bij de 1e zwangerschap en de 2e was denk ik een meisje geweest, maar we zullen dat nooit zeker weten.

9. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Even een vraagje aan jullie. Ben op 31 maart ongesteld geworden en normaal loopt dit geleidelijk af. Gisteravond nog behoorlijk heftig en vanochtend tot aan nu ineens niks meer! Weet niet zo goed of dit klopt of kan dit normaal voor eerste ongesteldheid na miskraam.

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Je menstruatie kan veranderen na een mk. Zo kan de cycluslengte veranderen, maar ook de intensiteit van een menstruatie. Zeker de 1e na ee mk kan echt anders zijn. Dus ja, het is normaal. Sterkte ermee.

11. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Dank je lieflief!

12. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een echo gehad, het leven van mijn allergrootste wens is gestopt.. Morgen mag ik naar de gyn om te kijken hoe en wat. Ik had totaal geen klachten, geen bloedverlies of buikpijn niks!

Dit gevoel is niet te beschrijven, al denk ik dat jullie weten wat ik bedoel..

Wat fijn dat ik zie dat er mensen weer zwanger zijn..

liefs xx

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weet heel goed wat je bedoelt. Ik dan wel bloedverlies maar gister definitief gehoord dat hartje gestopt was. :(

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Welkom nieuwe meiden, jammer dat jullie je moeten melden. Heel veel sterkte!

Hier ineens vandaag het besef dat het een jaar geleden is dat we een 12 weken echo hadden, zijn hartje zagen kloppen en zijn handje zagen zwaaien naar mama en papa. Nog een aantal schopjes gezien , je was zo springlevend. Maar vandaag ook een jaar geleden dat we te horen kregen dat jij niet levensvatbaar zou zijn..... Vandaag een jaar geleden dat we de keuze moesten maken om je te laten gaan. Nog 3 dagen en dan is het een jaar geleden dat jij ons eerste kindje een o zo compleet jongentje met waarschijnlijk 14 weken bent geboren.

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Jee nieuwe meiden, sterkte hoor! Wij weten helaas allemaal hoe het voelt. Heb het hier 2x meegemaakt en nu een gezond hummeltje in mijn handen. Hoop voor jullie dat het ook snel goed komt. Sterkte!!

16. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Jee Floor, moet heftig zijn!! Knuffel!

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoi meiden!

Vanmorgen hebben we de 20 weken echo gehad en alles was helemaal perfekt!
    Ook zagen we duidelijk (foto niet zo duidelijk) op de monitor dat we een ZOONTJE krijgen!
    We zijn zo blij.. een gezond kereltje!

XXX Joyce

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wauw gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn zeg!

De echo bij mij van vandaag was super!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hele mooie foto's meegekregen wel 8 stuks haha waaronder een paar 3d heel gaaf, zeker die in kleur.

Wat wel vreemd was, is dat zij tig keer heeft gemeten en toch echt uit kwam op 12.3 en volgens de gyn zou ik nu 11.4 zijn. Zes dagen verschil, dat vond ze erg veel. Dus heeft ze een begeleidende brief met de metingen erbij gedaan en foto's van de meting van zowel het hoofdje als lichaam. Ben benieuwd wat de gyn ervan vind.

Dus nu 14okt uitgeteld ipv 20 haha blijf aan het veranderen. We zullen zien. Het zal vast geen november worden hahah
    Foto's in mijn album

19. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Lekker Floor!!

Bij mij is er in totaal ook zo'n 3 dagen aangeplakt.. en sommige kindjes groeien net ff iets sneller en hebben later een stilstand heb ik gelezen.
    Mooie foto's!

XXX Joyce

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ja hier eerst 3 dagen eraf en vandaag 6 dagen erbij, nouja we zien wel

Deel Deze Pagina