Leuk Joyce een jongen!! Lijkt me zo spannend als ze het gaan vertellen, wil ik graag weten wat het gaat worden Paar weekjes geduld nog
Floor, wat betreft de metingen, ze wijken bij mij ook wel eens af, laatst zelfs een hele week minder en van de week 2 dagen minder.. Maar ik hou het maar gewoon bij 28 september
Hallo, hoe is het hier met iedereen??? Met alle mama's, zwangere en nog niet of misschien inmiddels wel al zwangere??
Het is hier erg rustig, gister even een nare avond. Een aantal bekende vrouwen om mij heen zijn zwanger en uiteraard allemaal in oktober uitgerekend :x Dan voelt het soms nog zo oneerlijk! Maar dat zul je altijd houden! de 13de heb ik weer mijn ovulatie en kan vanaf de 27ste weer testen,, mocht ik nog niet ong zijn geworden. Zie allemaal mooie echo's voorbij komen! Hoe gaat het met de rest?
Lastig hĆØ sieza, begrijp goed hoe je je voelt.. Ik kende niemand die rond mijn uitgerekende datum ook zou bevallen, maar kan me voorstellen hoe het voelt.. Vond het ook lastig als ik hoorde dat iemand zwanger is.. Vaak kon ik er zelf chagrijnig van zijn, terwijl ik het een ander ook heel erg gun.. Tijdje na mijn miskraam werd mijn zus zwanger, was echt blij voor haar, maar tegelijkertijd was het kon wel even lastig.. Zij kreeg jammer genoeg ook een miskraam, en nu ben ik weer zwanger en zij nog steeds niet en hoop zo dat zij ook snel weer zwanger zal worden, ze heeft al wel het liefste en mooiste zoontje die er bestaat, maar een 2e is zo gewenst.. Maar ik weet dat zij het mij ook gunt... Hoe dan ook, door wat we allemaal meemaken ken je 2 kanten van het verhaal.. Zei van de week nog tegen mijn vriend: goh, zijn we zolang druk geweest met het zwanger worden en dan ben je zwanger en kan je alleen maar afwachten hoe het zal gaan en dat is gewoon spannend en onzeker.. Echt genieten is het nog steeds niet.. Hoop dat ook jij snel weer zwanger bent Sieza! En ook de andere meiden op dit topic!
Ja het blijft vervelend, maar dat neemt inderdaad niet weg dat je niet blij bent voor een ander! Geniet jij maar heerlijk van je zwangerschap, stress werkt ook niet altijd even goed Hoop dat wij (vriend en ik) ook snel weer zwanger zijn, maar wie zal het zeggen
Sieza ik herken het wat je zegt. Je ben zeker ook blij voor een ander. Maar je gunt het jezelf ook zo erg. Vaak doet het gewoon pijn. Vreselijk. Zo herkenbaar. Het gevoel wat je hebt mag er ook zijn! Vergeet dat niet. Ik hoop ook voor jullie op een mooie plakbeeb. Gelukkig zijn er hier dames die bewijzen dat het wel kan. Zelfs na meerdere miskramen! Lieflief hoe is het bij jou?w
Het gaat hier zijn gangetje. Ik heb nu officieel verlof. Maandag hebben wij een dagje ziekenhuis gedaan, ze dachten dat de bevalling al begonnen was, maar dat zou nog een beetje vroeg zijn, maar ze zouden het niet meer remmen als het zo was. Ik had buikpijnen om de 4 a 5 minuten. Na tig verschillende onderzoeken bleek het toch niet zo te zijn en mochten we naar huis. Dinsdag bleek het kindje ingedaald. Dinsdag ook nog wat krampen gehad, maar nu is dat over. As maandag ga ik nog lekker een paar dagen weg. ik ben blij om te lezen dat het met een groot deel van jullie zo goed gaat. Beginnen jullie ook al te groeien? sieza, je gevoelens zijn normaal hoor. Ik had eerder zelf ook.moeite met het een ander gunnen. Ik kon niet blij zijn voor een ander en dat vond ik heel erg van mezelf. Later heb ik dit maar geaccepteerd van mezelf en toen ging het wel iets beter, maar zoiets heeft (veel) tijd nodig.
Ha meiden, Ik dacht dat jullie misschien wel een update zouden willen horen. Wie weet kan er nog iemand zijn voordeel mee doen... Even kort want ik heb veel pijn. Laparescopy gehad, maar de uitslag is de moeite waard. Ik blijk endometrioses te hebben en als ik het goed begrepen heb zaten er ook nog resten van de placenta van mijn jongens in mijn baarmoeder! Die kleintjes hebben nooit een kans gehad om het te redden ook al waren ze zelf kerngezond! Weet je ik vond het altijd al een vervelende opmerking als iemand zei dat het maar beter was zo, want je wilt toch geen ongezond kindje? Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het aan mijn lijf lag en niet aan de kindjes. Vooral omdat ze allemaal een kloppend hartje hadden, en altijd rond dezelfde tijd misging. Zellfs mijn tweeling overleed precies tegelijkertijd. Dat kan je toch niet verklaren met ongezond kindje dan? Kortom: ik ben heel blij met deze uitslag. De dokter heeft alles weggehaald en mijn kans op een normale en gezonde zwangerschap is nu weer net zo groot als die van ieder ander van mijn leeftijd. Reden voor een feestje, toch?
Oh jeetje dan schrik je ook even dat je dat hoort. Dan hebben ze dit op de echo zeker ook niet goed bekeken wat betreft de "resten". Maar wel heel erg fijn dat je nu weer op een 'gezonde' manier zwanger kan worden, dit geeft je denk ik een hoop rust. Lieflief, spannend zeg. Dat wordt dan vast niet de volle 40 weken doorlopen!
Ooooh dat klinkt als zeer goed nieuws Angelhope, ik hoop dat t snel weer raak is. Jammer dat t zo vaak heeft mis moeten gaan voordat ze erachter kwamen, maar das niet terug te draaien he! Kop op, kin vooruit en ga er weer voor! Ben zo blij voor je!!! Hopelijk geeft de endometrioses ook niet teveel klachten voor je! XXX Joyce
Wat een super nieuws nagelopen! Vreselijk dat dat nu pas ontdekt is, maar echt super dat je nu verder kan. Hoop dat er snel een plakbeebje voor je komt.
Angelhope, wat fijn dat ze iets hebben gevonden en er wat aan kunnen hebben doen! Ik kan me zo voorstellen dat je bent gaan twijfelen aan je lijf en nu is dat aangetoond en wat aan gedaan! Ik hoop dat snel weer raak is en raak blijft. Moeten jullie nu ook nog een tijdje wachten of mogen jullie gelijk "van start". Sterkte met het herstel! Zwangeren: Ik ben enorm benieuwd of jullie al een beetje groeien. En hoe jullie je verder voelen.
Hier nog steeds in de ochtend kokhalzen, voor de rest is de misselijkheid zo goed als weg sinds 18+3 weken... eindelijk!! Alleen als ik teveel doe wil het nog wel eens terug komen. Heb soms wat trekkerig gevoel in mn liezen of zij, maar dat zal bandenpijn zijn. Voor de rest voel ik sinds 18 en een halve week ons kleine kereltje ook! Wat ik echt een genot vind! Onzeker ben ik nog steeds met vlagen, denk dat dat zo rond de 25 weken een stuk minder zal worden, maar een bezorgde moeder blijf je toch De Angelsound helpt ook een boel bij onzekere momenten. Maandag op de helft, 20 weken, toch snel gegaan sinds de 15 weken eigenlijk. Sinds week 16-17 lijk ik opeens te exploderen.. haha. Deze foto is van 18+3 geloof ik ... ik zal volgende week met de 20 weken een nieuwe foto maken. Zo langzamerhand ben ik het kamertje voor de kleine aan t leegruimen zodat we kunnen gaan inrichten. Maakt t allemaal wat echter T besef is hier soms echt nog steeds niet, bij mijn man ook niet. Hihi komt vanzelf als die kleine er is! XXX Joyce
Wat fijn om te horen angelhope zeker na al die ellende die je heb meegemaakt. Op naar een goede zwangerschap met een positief einde
Goed nieuws angelhope, jammer dat ze dit niet eerder gezien hebben, maar toch zeker goed dat er nu wat aan gedaan is! Als er iemand is die het snel verdiend een gezond kindje op deze wereld te zetten, dan ben jij het wel!! Ga voor jou duimen!! Klinkt goed Joyce, super als je hem kan voelen, maakt het ook minder onzeker, ik dacht eergisteren avond wat te voelen, maar weet het niet zeker.. Hier gaat alles prima, gisteren nog weer een goede echo gehad en woensdag de vruchtwaterpunctie.. Dit maakt me wel zenuwachtig.. Mijn buikje begint ook te komen
Hoi Angelhope, wat een goed nieuws. Hopelijk heb je snel weer een posi test en gaat het dan goed. Gun het je zo!! Vooral na al die ellende!