Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Mooie buikjes hoor!

2. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel sieza, jij weer bijna je eisprong zie ik :) succes!! Ga voor je duimen!

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Mooie foto's!

Nou voor mij heeft een foto nog geen zin. Voel of zie het nog niet. AL zou het voor mensen die me niet kennen al een hele buik zijn hahaha

4. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha floor, ik ben zelf ook behoorlijk aan de maat geweest en ben met het buikje van nu slanker dan destijds..
    Maar aangezien het al een bol buikje begint te worden vind ik het nu wel leuk..
    Kwam gister in de winkel een oud collega tegen die via via had gehoord dat ik zwanger ben en ze feliciteerde me uitgebreid en hield haar hand hele tijd op m'n buik.. Lief bedoeld, maar voelde me wel even ongemakkelijk..

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nou ik heb vandaag op mijn werk twee cliënten gehad die dat zomaar deden.... Nou sorry hoor, mijn buik en daar kwam je eerder niet aan en nu ook niet. Had al gehoord dat mensen dat zomaar doen. Ik vind het maar gek gedrag en dat zal ik ook gewoon zeggen dan. Kan me helemaal voorstellen dat je je ongemakkelijk voelde

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Je leert trucjes om het te voorkomen. Ik was vaak te verbaasd om adrem te reageren. Nu doen mensen het eigenlijk niet meer, ik zal wel wat uitstralen denk ik.

7. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Misschien is een buikband of t-shirt met de tekst "don't touch me" een idee hahaha... Maar kan me heel erg goed indenken dat het niet fijn is! Als het goed is springt vandaag mijn ei, heb sinds gister al minikrampjes ter hoogte van mijn lies. Dus kan over 14 dagen gaan testen :)

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Sieza, veel klus plezier dan!! Spannend telkens weer!

Lief lief, ik reageer wel meteen en dit keer kwam het er behoorlijk bot uit haha Aan mijn lijf geen polonaises haha

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Nou ik zou het ook niet erg fijn vinden als anderen zomaar aan mijn buik zouden zitten.
    Mijn zusje doet het ook wel eens (die is 10), maar dat vind ik niet zo heel erg. Ze is zo blij dat ze tante word;)
    Hier begint al wel behoorlijk een buikje te komen. Ik heb kleren die ik niet meer aan doe omdat ze gewoon niet lekker meer zitten.
    Maar vind ik ook wel weer leuk:) Kunnen we ook nog ergens anders aan merken dat ik zwanger ben dan alleen maar aan lastige klachten:D

Spannend Sieza! Hopelijk komt het dit keer helemaal goed

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier vandaag bij de gyn geweest. Ze kon het kindje niet goed opmeten, te beweeglijk en al bijna te groot. Ze zei me gewoon de meting van het echo centrum aan te houden. Dus 14 okt.
    Alles zag er goed uit, baarmoeder voel je nu ook goed (al vind ik het zelf nog moeilijk hahah)

Heb 1 nacht gehad dat ik niet naar de wc hoefte, maar gewoon om half negen in de ochtend wakker werd!!!! heerlijk was dat hahaha Helaas vannacht weer twee keer eruit...

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Heb zojuist voor 1 mei een geslachtsecho afspraak gemaakt hahaha

12. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Spannend floor! Heb je zelf al een idee? Hier is het een kwestie van wachten tot nod. Vandaag voel ik de hele dag al een soort gebrobbel in mijn onderbuik. Misschien nog van de ovulatie?! Ga heel erg hopen dat het deze ronde raak is :D

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Gewoon lekker door klussen en idd heel hard duimen. Ik ben drie keer zwanger geworden terwijl ik het dacht dat het nooit raak kon zijn.. De laatste keer hadden we het zelfs maar twee keer gedaan en veel te vroeg dacht ik. Niet volgens mijn schema haha

Ik heb geen vermoeden. Als ik de nub theorie moet geloven dan is het een meisje. Mij maakt het echt niet meer uit. Mijn eerste zwangerschap dacht ik echt een meisje, maar dat bleek toch echt een jongen te zijn hahah

14. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heel spannend! Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten en kun je leuke spulletjes gaan kopen voor hem of haar!

Wij gaan gewoon door, wil ook nog niet met ovutesten lopen te klooien. Daarvoor zijn we nog te kort "bezig". Laat het eerst op z'n beloop :)

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb ook nooit ovu testen gebruikt, alleen de app womanlog bijgehouden en dan ook alleen de dagen van ongi, zodat ik kon zien hoelang mijn cyclus was.

Ik denk dat dat shoppen wel mee valt of ze moeten het zo duidelijk kunnen zien hahah Zag een foto van een jongen met 16weken, nou dat is wel duidelijk hahaha

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ooit 1 cyclus ovulatie testen gedaan en ik vond dit eigenlijk niks, voelde me dan alleen maar verplicht om seks te hebben en ook dan gaf het geen garanties..
    Het is moeilijk om niet teveel bezig te zijn met het zwanger worden, maar toch is dat het beste denk ik..
    Ga voor je duimen sieza 😊

17. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Het is ook heel erg moeilijk, maar het moet inderdaad geen moetje worden. Had de 12de last van eiwitterig slijm, de 13de als het goed is mijn ei. Ik had hier naar mijn weten ook buikpijn van. Maar nu heb ik sinds gister een ongi gevoel onder in mijn buik en steken. Zou het kunnen dat mijn ei al eerder is geweest of dat mijn ei nu pas spingt? Heeft één van jullie hier ook wel eens last van (gehad).

18. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Dag dames,

Ik heb deze maand ook een miskraam gehad bij 5.2 weken zwangerschap. Ik begon 1 april te bloeden en dit was maandag 7 april weer opgehouden. Woensdag 9 april heb ik een controle echo gehad en mijn baarmoeder was schoon. De arts heeft toen gekeken of er al een eitje aan het groeien was, maar dat was niet zo. Mijn baarmoederslijmvlies was toen 8mm dik.

De afgelopen 5 dagen ovulatietesten gedaan, maar nog steeds geen eisprong en ook geen teken van een naderende eisprong. Heel erg vervelend, aangezien ik bijna altijd op dag 13 of 14 de eisprong had. En nu niet weet wat mijn cyclus gaat doen.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongesteld werd? Gerekend vanaf de eerste dag dat je echt begon te bloeden?

Ik wil zo graag deze miskraam afsluiten en met goede moed weer opnieuw beginnen, maar het feit dat ik nog geen eisprong heb gehad, maakt het wel heel moeilijk.

Voor alle zwangeren gefeliciteerd!

19. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Hoi chichi, wat een rot nieuws zeg! Ik kreeg na 6 weken weer mijn eerste bloeding en deze was ook erger dan normaal. Had een dikke week van te voren al steeds hoofdpijn en buikpijn. Het is normaal dat het 4 tot 6 week kan duren. Sterkte!

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wat verdrietig chichi.. Het kan inderdaad na een miskraam wat langer duren voor je cyclus weer normaal is en bij sommige veranderd de cyclus zelfs..
    Hoop voor jou dat alles snel weer normaal is zodat je weer verder kan..
    Sterkte!

Deel Deze Pagina