Welkom chichi balen dat je je hier moet melden. Mocht je vragen hebben gewoon stellen! We weten allemaal wat je doormaakt. Je cyclus kan idd van slag raken. Ik zelf was na de miskramen meestal vijf a zes weken later weer Ongi.
Hey, lief dat je er naar vraagt, Floor. Hier gaat het zijn gangetje. Er is al flink wat voorwerk aan de gang in de zin van regelmatig pijnlijke voorweeen enzo. Deze week bij mijn ouders op ameland vertoeft en dat is lekker, maar ben ook wel blij als ik morgen weer veilig thuis ben. Ondertussen ben ik er mentaal wel klaar voor dat die kleine gaat komen en ben ik er ook klaar voor om te gaan bevallen. Gek hoor, hoe dat werkt. Een tijdje terug was ik daar angstig voor, maar nu zorgt de natuur ervoor dat ik er klaar voor ben. nog een paar weken en dan kunnen we eindelijk onze zoon in de armen sluiten, bekijken, knuffelen en verzorgen. Ik kijk er naar uit. Hoe gaat het met alle dames hier? ik zag weer een nieuwe naam voorbij komen, chichi, welkom. Ik hoop dat je wat aam dit forum hebt!
Fijn lief lief dat je je er klaar voor voelt! Ik moet eerlijk toegeven dat ik die hele bevalling ook niet echt zie zitten, maar wat jij nu zegt stelt mij wel weer een beetje gerust Als de kleine eerdaags komt is hij wel vroeg toch? Of valt dat wel mee? Hoe dan ook, geniet ervan dat de dag dat je ventje komt steeds dichterbij is
Als ik nu zou bevallen is het nog wel wat vroeg, maar niet super. Nog eem week en ik zou thuis mogen bevallen. De kleine weegt nu ongeveer 2500 gram, dus dat gaat lekker. En nog wat betreft angst voor bevallen, ik heb dat heel sterk gehad en ik kon me dan ook niet voorstellen dat ik ee klaar voor zou raken, zoals je vaak leest. En toch is het zo. Ik blijf het een apart fenomeen vinden.
Dat is het natuurlijk ook Lieflief heel apart! Wel echt spannend voor jullie. Hoe is het nu nog steeds last van voorweeen? Hier nog negen nachten slapen voor de geslachtsbepaling. Geslacht hoeft voor mij niet eens gevonden worden als wecmaar weer even mogen spieken hahaha
Ontzettend gefeliciteerd sieza!! Echt super fijn en inderdaad super snel, bofkont 😉 deze keer gaat het gewoon goed! Vanmorgen getest?
Dank jullie wel Ja had vanmorgen getest en na 2 minuten al een goede streep, hoefde in ieder geval niet te turen. Kon het eerst niet geloven, maar zijn zo blij! Het was de 2 ronde na de miskraam, inderdaad weer vrij snel.
wauw!!!! super nieuws sieza! heel erg gefeliciteerd! Pharilla ook jij gefeliciteerd met het winnen van je bon hahaha hier flinke rugpijn en krampjes in mijn buik. bah voel me er helemaal naar door.
hahaha dank floor. Heb m al binnen, zal ik binnenkort eens ff bij prenatal gaan kijken weer! Heb ik ook gehad hoor rugpijn en buikpijnen/menstruatieachtig. Nu vooral last van mn bekken. Hoort er bij zullen we maar zeggen he! XXX Joyce
Ik heb me gisteravond aangemeld bij dezelfde verloskundigenpraktijk als de vorige keer. Er is mij bij de miskraam verteld dat ik bij een volgende zwangerschap eerder een echo kon krijgen voor meer zekerheid. Hebben jullie dit ook gehad en met hoeveel weken?
Ja hoor na een miskraam krijg je meestal eerder een echo, ik heb ze altijd rond de 7 weken gehad. Mocht ook met 6 maar dan vond ik het risico te groot dat t hartje nog niet klopte, dus ben altijd voor rond de 7 weken gegaan. XXX Joyce
Wij hebben ook een echo gekregen met 7 weken. Ook dan omdat dan het hartje moet kloppen. Ze raadden ons af om eerder te komen, omdat, als het hartje nog niet klopt, het anders teveel onzekerheid geeft.
Inderdaad wat de dames voor mij al zeiden sieza, voor de 7 weken zou ik niet doen. Ik had hem met 8w3d, maar wist zelf niet precies hoever ik was.. Spannend allemaal weer hè
Gefeliciteerd Sieza!! Duim voor je dat het nu wel goed gaat! Ik had ook pas een echo bij 7 weken. Wilde het zelf ook niet eerder.
Ik wil het ook sowieso na 7 weken, ben eerlijk gezegd allang blij als ik de 6 week gepasseerd ben Vallen we niet weer in herhaling van de vorige keer! Maar moet zeggen dat het nu heel anders voelt en heb er deze keer ook een goed gevoel bij. Heb al wel weer af en toe van die pijnscheuten door mijn buik, maar ja de boel is nu ook flink aan het oprekken om ruimte te maken Hoe gaat het met de rest van de zwangeren? Worden de klachten al wat minder?