Nog meer goed nieuws!! Gisteren nadat ik mijn zus aan de telefoon had gehad om haar mijn goede nieuws te vertellen, belde ze terug met haar goed nieuws, ze is eindelijk weer zwanger na lang proberen, zwanger samen met mijn zus! Echt super!
ooww wat leuk!! Gefeliciteerd met jullie meisjes en jongen. ..zoo blij dat alles goed gaat met jullie... liefs!
Wat een leuk nieuws allemaal zeg! Super! Ben echt blij voor jullie! Hier gaat het redelijk goed. Mag volgende week weer naar de vk maar de tijd lijkt zo langzaam te gaan. En ik merk dat ik me toch een beetje zorgen ga maken. Ook al is er geen enkele reden om te denken dat het niet goed gaat. Ben ook nog steeds misselijk en moe dus
Dames dames ik krijg helemaal geen melding van dit topic mee, geen envelopje niets. Dacht zal eens een berichtje sturen... Lees ik nu jullie berichten.. Nouja. Wenda, die onzekerheid blijft he.. Ik heb het ook. Duurt te lang enz enz. Merk dat ik het nu sinds de echo dat we een meisje krijgen wat meer los kan laten. Paprikaas: hoe bevalt het moederschap jou??? Ben zoooo benieuwd naar alles hahaha kan niet wachten. Kim: wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! Lijkt me echt leuk samen zwanger zijn. Ik vond dat al leuk bij mijn schoonzus. Helaas vorig jaar niet heel lang van mogen genieten. Maar we hebben we gelachen toen.
Het is alsof hij er altijd is geweest..de eerste 6 weken waren enorm zwaar maar L. was dan ook echt een huilbaby, die krijste 6 uur achter mekaar door sliep dan 2 uur en krijste weer 6 uur, ik hoop echt dat jullie dat bespaard blijft. Maar na wat hulp hebben we de oorzaken gevonden (koemelkallergie) en nu is het een heerlijk (wel erg gevoelig) mannetje.. echt op het moment dat ze beginnen te lachen vergeet je alles.. slaapgebrek zorgen.. enz enz...
Hey dames, Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met jullie! Joyce, ik zag jouw buik voorbij komen in het buikfoto topic, wauw, groeit lekker of niet? Hoe gaat dat bij de anderen? Wenda, wanneer moe(s)t je precies naar de vk? Hier is het grote wachten toch wel echt begonnen. Mede door de vele voorweeen (die ik vanaf wk 34 heb) ben ik er echt helemaal, klaar mee, maar de kleine lijkt zich nog prima te vermaken binnen. Vanmiddag weer controle, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Hier zijn de geboortekaartjes bijna af en dat was echt het laatste wat we nog moesten regelen, oftewel: Zoon, kom maar, we wachten op je
Ja mooie groei he Hij is ook heeeeeerlijk druk gister en vandaag. Spannend voor jullie Lieflief, Ben benieuwd( ik ga gokken, bij 39+1) hihi, hoop dat t allemaal makkelijk verloopt voor je en dat je dat kleine mannetje in de armen hebt! XXX Joyce
Lief hoop dat de kleine snel komt! Geboorte kaartje nog niet echt naar geleken haha wel al wat ideeën
Spannend Lieflief! Ik moet donderdag weer naar de vk. Toch wel weer spannend. Hopelijk is alles goed en kunnen we er wat meer van gaan genieten
Ik moet wel lachen om mijzelf, na iedere echo denk ik en nu ga ik genieten... En een week na de echo begint het alweer zo dat ik denk, zou alles goed zijn?? Voel ik al iets?? hahaha Het blijft een beetje hangen merk ik haha
hihi heel normaal hoor, had ik ook elke echo weer.. tot aan de 20 weken echo toen werd t wat minder. Na de echo van 15+3 ging de tijd wat sneller leek het, bij 18+5 hadden we de 20 weken echo. De echo na de 20 weken echo was met ongeveer 21+5 en merkte ik voor t eerst enorm zin te hebben aan de echo. Begin nu pas echt te genieten eerlijk gezegd.. tis heel duidelijk te zien dat ik zwanger ben, ik voel hem elke dag en die 24 weken grens is zo goed als gehaald.. dus zullen ze voor hem vechten .. maar ik ga er vanuit dat ie nog zo'n 15 weekjes blijft zitten. Voor ons is het allemaal wat moeilijker om maar zo te genieten.. maar het komt meis!! Elke mijlpaal is er eentje he! Geniet wanneer je genieten kunt! XXX Joyce
Inderdaad herkenbaar, de eerste week na de echo ben ik nog gerust en daarna slaat de onrust weer toe.. Denk af en toe wel de kleine te voelen, maar zeker ben ik daar ook niet van.. Lieflief, succes met de laatste loodjes! Wel bijzonder dat we allemaal hier elkaar hebben leren kennen onder dezelfde omstandigheden en dat we nu bijna allemaal goed opweg zijn. Merk dat er weinig nieuwe meer meekletsen, komt misschien ook doordat het ineens bij zoveel tegelijk goed lijkt te gaan.. Hoe dan ook, nog een tijdje en dan hebben we hopelijk allemaal een gezond kindje in onze armen
Hallo allemaal, Sorry dat ik zomaar vanuit het niets dit topic binnen kom vallen... Ik zou hier graag mee willen kletsen. Nadat we in 2012, na een zwangerschap uit het boekje, een prachtige dochter hebben gekregen ben ik het afgelopen jaar twee kindjes verloren...eentje al héél snel na een zwangerschap van 5 weken en één die er bij 7 weken en 5 dagen mee op is gehouden (waar we pas ongeveer bij 10 weken, bij de termijnecho, achter kwamen...) Ook al ben ik nog steeds soms verdrietig om ons verlies, we hebben besloten om toch meteen weer vol goede moed verder te gaan en te proberen weer zwanger te raken. Het bewijs dat we een gezond kindje kunnen krijgen loopt tenslotte al rond! Op dit moment is het heel spannend of ik weer zwanger ben, maar ik denk dat ik ga proberen te wachten met testen tot minstens 17 mei. Dan zit ik namelijk op 35 dagen, en dat is gewoonlijk mijn maximale cyclusduur (op één uitschieter van 47 dagen na, maar dat was vrij kort na mijn miskraam). Het geeft me veel hoop om te lezen dat de meesten van jullie, vaak na meerdere miskramen, nu gewoon zwanger zijn van een gezond kindje! Dat is echt fijn om te lezen. Ik hoop hier binnenkort ook met goed nieuws te komen!
@lieflief, wat spannend, heel erg veel succes! @mamavlinder, welkom! 22 mei is nog zooooo ver weg! Kan niet wachten op de eerste echo om te kijken of alles goed zit en is. Het voelt nog steeds goed, maar ja, dat zegt niks. Vandaag is ook de dag met 5+3 dat ik mijn vorige miskraam heb gehad. Heb dus weer een mijlpaal bereikt!
Vanmorgen het hartje van de kleine gehoord Alles was goed! Ben echt super blij en opgelucht! Was toch wel behoorlijk gespannen. Het blijkt een bewegelijk kindje te zijn, ze waren soms ineens de harttonen kwijt Ik denk inderdaad ook elke keer dat ik kan gaan genieten, maar vandaag gaat het denk ik sowieso wel lukken Welkom Mamavlinder! Vervelend zeg, van je miskramen. Hopelijk is het snel weer raak Spannend Sieza! Duurt lang dan hè. Gelukkig ben je voorbij de 5+3 Het gaat nu vast goed. Ik duim voor je!
Mamavlinder balen dat je je hier moet melden, maar welkom! Spannend Sieza! Iedere mijlpaal is er weer eentje he! Wenda wat fijn!! Lekker genieten vandaag, neem het er van! XXX Joyce
Mamavlinder: Van harte welkom hier en wat jammer dat je je hier moet melden. Ik ga hard voor je duimen dat het raak blijkt te zijn en dan natuurlijk raak blijft. Sieza: Ik kan me voorstellen dat deze tijd heel spannend voor je is en dat het eindeloos lang wachten voor je is op de echo. Zet 'm op! Hier: Deze week veel extra controles en onderzoekjes, omdat ik veel voorwerk heb, de bloeddruk omhoog is gegaan en ik af en toe de kleine wat minder voel. Gisteren al een ctg en echo gehad en dat zag er goed uit, dus ik maak me niet druk om de kleine. Zometeen weer naar het zh voor een ctg en een check. Verder gaan we nu bijna per dag kijken hoe het met mij gaat en word ik goed in de gaten gehouden of ik straks nog wel genoeg energie heb voor de bevalling. Het voorwerk speelt zich voornamelijk 's avonds en 's nachts af, waardoor ik 's nachts vaak max. 4 uur slaap en dat wordt vaak nog een keer of 5 onderbroken. Mijn energiepeiltje daalt een beetje. Verder gaat het eigenlijk best oké, pak ik nu eindelijk echt mijn rust. Anderen roepen het al 15 weken (sinds ik in de zw zit) en eindelijk kan ik daar ook aan toegeven en hebben ML en ik er enorm veel zin in dat het gaat gebeuren en dat we onze kleine boef straks kunnen aanschouwen. Ik hoop hier snel met babynieuws te komen. Meiden, succes met de zenuwen, het wachten en de onzekerheden. Zwangeren, ik hoop dat jullie allemaal snel echt kunnen genieten van de zwangerschap, maar ook als dat minder is, geniet van de mooie momentjes!
@Sieza: wat herkenbaar, dat toch wel opgeluchte gevoel dat je hebt als de termijn waarbij het de vorige keer mis ging voorbij is! Ik hoop dat het wachten op de echo je niet al te zwaar valt. @Wenda: wat heerlijk dat je het hartje van de kleine hebt gehoord! En lukt het jullie al een beetje om te genieten? @Lieflief: hoe is de ctg + check gegaan afgelopen donderdag? Balen dat je zo weinig rust krijgt, hopelijk ben je straks alsnog genoeg uitgerust voor de bevalling. Voor jou begint het nu echt op te schieten! @hier: ik heb héél goed nieuws, want wij hebben toch vanochtend vroeg al een test gedaan en ik ben ZWANGER!!! Wat zijn we blij!! Maar tegelijkertijd zijn we ook heel bang dat het weer mis zal gaan. We proberen dat gevoel niet de overhand te laten krijgen, maar da's nog heel lastig... Ik heb vanochtend ook meteen het ziekenhuis gebeld en we krijgen op 2 juni een intake en eerste echo. Ik ben dan als het goed is 7 weken + 1 dag zwanger, dus hopelijk kunnen we dan een hartje zien kloppen!!! Tot die tijd is het helaas afwachten en proberen goed m'n rust te pakken en gezond te leven, meer kan ik niet doen...pfffff wat spannend weer!!
Wat fijn mamavlinder! Gefeliciteerd!! Het blijft spannend, maar hopelijk gaat het nu allema goed! Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles was prima, ons meisje is goed gegroeid en er was gelukkig niks afwijkends te zien, dus wij zijn weer helemaal blij! Lieflief, alles nog rustig bij jou?