Gefeliciteerd mamavlinder!! Hopelijk gaat het nu gewoon goed Fijn Kim dat alles goed is! Kun je al wat meer genieten? Wij nu gelukkig wel Het begint ook steeds 'echter' te worden
Gefeliciteerd mamavlinder. Spannend hoor! hier is het (helaas) nog rustig. Maandag gaan ze kijken of ze me kunnen strippen. Ik hoop het heel erg, loop nu echt op mijn tandvlees. Maar ja, we gaan het zien. Kan nooit heel lang meer duren.
Dankjewel wenda en Joyce, ik herken wat je zegt wenda, het word steeds echter, buikje groeit, langzaam worden er wat spulletjes gekocht.. Vandaag een beginnetje op de babykamer gemaakt. En toch tijdens de echo denk ik wel eens: ja leuk om te zien, maar zit dat echt in mijn buik?? Lieflief, heel lang duurt het zeker niet meer, maar hoop voor je dat je kleintje er snel aankomt! Succes!!
Wat een goed nieuws allemaal 2014 is gewoon het jaar (A) Lieflief nog even volhouden en dan ligt je kleintje in je armen Hahaha kim ken het had dat ook en zelfs nu nog.. Dan kijk ik naar hem en dan kan ik soms gewoon nog steeds niet geloven dat het mijn kindje is.
ik wil me hier helaas even melden. (maar zie gelukkig wel een aantal zwangeren hier.. ) Ik heb steeds lange cyclussen. Ik was het 5-5 zo zat dat ik besloot de dokter te bellen, maar voor die tijd eerst nog een test gedaan. En wat gaf die aan.. ZWANGER.. Wij waren superblij. MvM was geweest en ook weer een mooie lichte positieve test. Ik kreeg van haar nog 2 testen zodat ik ze nog mooi op kon zien lopen. Ze liepen die week heeeeel licht iets op. Maandag werd ik wakker en het gevoel van zwanger zijn was weg. helemaal weg... Ik heb een test gedaan en.. negatief. De volgende dag de vk gebeld en mijn verhaal gedaan. Zij gaf aan dat het nog niks hoefde te betekenen maar kon mijn afspraak wel met 2 dagen naar voren zetten. Ze belde later weer om te vragen hoe het ging en om te zeggen dat ik maandag eerst voor een echo kan komen. Ik zei tegen haar dat ik dacht dat het die middag wel zou beginnen. En idd is het dinsdagmiddag begonnen. Mijn lichaam reageert goed en stoot het vruchtje af. Helaas....
@Kim1903: gefeliciteerd met de goede 20-wekenecho!! Ik herken je gevoel dat je je afvraagt of die beelden op het scherm ook echt laten zien wat er in jouw buik gebeurt. Vooral mijn man had dat bij de eerste echo van onze dochter, toen zei hij: "Hoe weet ik nu zeker dat dat niet een video is die wordt afgespeeld?" Haha! @Lieflief: nog even volhouden meid! Succes met de allerlaatste loodjes! @Ankie25: wat verdrietig om te horen dat je een miskraam hebt! Was het je eerste zwangerschap? In elk geval echt onwijs rot nieuws. Het enige positieve is dat je lijf het wel zelf op gang brengt en dat je zo te lezen ook goed aanvoelt wat er gebeurt (of gaat gebeuren) in je lichaam. Laat je maar goed vertroetelen en huil goed uit! Kun je er met iemand over praten? Dat heeft mij bij beide miskramen erg gesteund. Veel sterkte en dikke knuffel vanuit hier!
@mamavlinder Ja was mijn eerste zwangerschap. ik ben sowieso al heel blij dat ik zwanger kan worden en dat mijn lichaam gezond reageert op iets wat niet goed is. Dat zegt mijn verstand. Maar ben verdrietiger dan ik had verwacht. Kan er gelukkig goed over praten en mijn man had vannacht een droom: Ik was samen met een klein blond knulletje aan het wandelen. Het was ons kindje zei hij. Maar toen het kindje naar bed moest kon hij er niet bij weg want hij was heel bang dat hij zou stikken of iets anders zou gebeuren. Mijn man is de nuchterheid zelf, maar vond het heel ontroerend dat hij dit had gedroomd. Dat ook hij wel bezig is om het te verwerken en het een plekje geeft
Wat vervelend Ankie neem je tijd! Het kost gewoon tijd om het te verwerken. Mooi zeg, dat je man dat had gedroomd! Hoe is het nu Lieflief? Nog even volhouden!
Welkom nieuwe mensen! Niet leuk om te hier te melden, maar een troost bij de meeste van ons gaat het ook een keer goed, na een aantal miskramen. Ankie neem de tijd! Tijd heelt niet alle wonden, maar maakt ze wat draaglijker. Knuffel voor jou! Lief lief hoe is het bij jou?? Spannend!! Ik ben vandaag op visite geweest bij een kinderdagverblijf. Ze hadden dnek ik niet zoveel vragen verwacht hahah maar laten we zeggen ik was goed voorbereid. Ik heb zelf een lange periode gewerkt op een kinderdagverblijf en wist wel wat natuurlijk. Ik ben er alleen nog niet uit wat het moet worden. Oppas aan huis, gastouder kinderdagverblijf... lastig allemaal. Heb geen zin om dit hoog zwanger uit te zoeken en de eerste maanden heb ik genoeg te doen lijkt me haha dus vandaar dat ik het zo vroeg doe
@Ankie25: geef het verdriet de ruimte, je moet er doorheen, hoe rot het ook is. Wat onwijs lief wat je man heeft gedroomd!! Daar blijkt wel uit hoeveel hij er ook mee bezig is. @Floor32: wat goed dat je je zo had voorbereid op je bezoek aan het kinderdagverblijf. Maar als je zelf bij eentje hebt gewerkt kan ik me dat ook goed voorstellen, dan weet je precies wat je moet vragen natuurlijk! Probeer voor jezelf de voor- en nadelen van de verschillende opvangvormen op te schrijven, en dan samen met je man de knoop door te hakken. Jullie voelen vanzelf waar je je het beste bij voelt, en elke soort opvang heeft zijn voor- en nadelen! @hier: zonet heerlijk bijna 2 uur liggen slapen, tegelijk met m'n dochtertje (zij ligt nog steeds te knorren...) Wat knap ik daar van op zeg! De vermoeidheid heeft echt in alle hevigheid toegeslagen hier! Oh en onze intake- en echo-afspraak bij de VK moeten we al meteen weer gaan opschuiven want mijn man heeft op 2 juni iets voor zijn werk wat hij ècht niet mag/kan missen, echt balen!!! Hopelijk kunnen we nu verderop in die week alsnog terecht, maandag meteen maar even bellen!
Ankie, sterkte. Geef het de tijd. Alleen jij kan bepalen wat en hoeveel tijd je nodig hebt. Vandaag heb ik de 40 weken gehaald. Joehoe. Het is nig steeds rustig, op het gerommel na dan. Morgen de strippoging. Ik vind het stiekem toch wel spannend. We hebben zo lang naar dit moment toegeleefd, maar hoe het daadwerkelijk gaat zijn om ons eigen kindje vast te houden en te verzorgen, we hebben eigenlijk nog geen idee. Wel kijken we er enorm naar uit en hopen we allebei dat hij snel komt. Voor nu proberen we nog zoveel mogelijk rust te pakken. Geniet van het mooie weer en ik hoop dat ik snel babynieuws heb. Liefs
Heel veel succes morgen lieflief, hoop dat het gaat lukken en dat je een "prettige" bevalling krijgt! Spannend hè, wij hebben net alle meubeltjes in het kamertje staan en dan begint het toch wel steeds echter te worden, maar voorstellen hoe het straks zal zijn als ze er is, dan kan ik nog niet echt haha
Succes Lieflief!! Hopelijk mag je je kereltje snel in de armen houden! Hihi .. meubeltjes en al het andere komt hier allemaal dinsdag binnen.. drukke dag.. maar wel lekker om dan alles in huis te hebben. T echte besef hebben wij ook nog steeds niet hoor Kim! Komt pas als ze in de armen liggen denk ik XXX Joyce
Spannend Lieflief!! En dat onwerkelijke gevoel herken ik wel van vlak voordat onze dochter geboren werd. Het ene moment kun je je een leven met je kleine nog moeilijk voorstellen (ook al lees en hoor je er nog zóveel over), het volgende moment is hij/zij er ineens en kun je je een leven zónder dat kleine wezentje juist niet meer voorstellen! Succes morgen, ik duim voor je!
Lief lief hoe is het strippen gegaan? Meubels, wij zijn nog aan het verbpuwens dus de baby kamer daar slapen wij nog haha als het goed is kunnen we eind juli aan de baby kamer beginnen. Heb wel alle meubels al en spullen al. Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Don de 20 weken echo. Hoop zo dat het goed gaat!
Ben ook nieuwsgierig hoe het met LiefLief gaat! Hoe gaat het met de rest van jullie? Ik heb vandaag om 13.10 uur de eerste echo! Ben heel erg zenuwachtig voor wat komen gaat. Haal alweer van alles in mijn hoofd zoals geen hartje of leeg vruchtzakje... Maar ja dan denk ik ook weer, heb alle symptomen: misselijk, niet kunnen slapen, opgezette buik, last van de darmen... We zullen het straks gaan zien, maar hoop op het positieve!