Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel..
    ja is voor iedereen moeilijk natuurlijk! maar had liever gewild dat het een kennis was die je niet zovaak ziet ;)

nou ik loop al 2 weken in het ziekenhuis momenteel en vandaag echo gehad en dat zag er wel positief uit (in de zin dat er een vruchtzak in de baarmoeder zelf zit) maar kreeg eind van de middag een telefoontje dat me hcg wat eerst aan het dalen was nu ineens niet was gedaald maar zelfs licht gestegen. dus toch weer onzekerheid en moet nu vrijdag weer als er voor die tijd niet iets gebeurd. er was namelijk wel op de echo wat bloed rond de vruchtzak te zien (vorige week niet) dus er is wel kans dat eerdaags de boel op gang komt..

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Wow wat veel dames komen er bij :( allemaal heel veel sterkte

@angelhope spannend en inderdaad zoek lekker veel afleiding dan is het nog leuker nieuws als je een positieve test krijgt ;)

@nathalie, ik voelde me ook niet zwanger en dacht steeds ik word nu ongesteld maar toen was ik toch zwanger en pas rond 6 weken heb ik me een weekje zwanger gevoelt en de laatste week dat het kindje leefde voelde ik me ook niet meer zwanger maar toen leefde het kindje nog wel dus het wil helemaal niets zeggen dat je je niet zwanger voelt. Ik hoop echt zo erg voor je dat je gezond zwanger bent

Het lijkt me erg moeilijk dat je zusje zwanger is maar ik denk dat het over een paar weken wel minder zal zijn tenminste dat hoop ik voor je. Ik denk maar zo , ik gun iedereen van harte wat ik zelf ook graag zou willen. Natuurlijk is het nu heel erg moeilijk hopelijk komt het goed
    , sterkte.

Ik ga ergens deze week maar even een test doen om te kijken of hij negatief is en me hormonen dus uit me lichaam zijn. Had hier zelf niet aan gedacht maar las op internet dat veel meiden dit doen en is eigenlijk wel slim dan weet ik tenminste zeker dat me cyclus op gang aan het komen is.

Vanochtend zo iets geks gebeurd. Ik wilde weer gaan werken, had gedoucht en gegeten en ging me aankleden en kreeg zo'n erge kramp maar ook me baarmoeder deed ontzettend pijn. Kon gewoon niet bewegen zo'n pijn had ik. Bleek dat ik diarree had en de kramp van me darmen door ging in me baarmoeder ofZo. Echt heel erg pijnlijk en hoop dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Hebben andere zulke klachten na een curatage gehad ? De rest van de dag heb ik er geen last meer van gehad en dat trekkerige gevoel waar ik het over had is ook weg.

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @nathaliejj het gaat eigenlijk wel goed met me, verlies nog bloed maar dat hoort erbij! Ni hopen dat het snel over is, en mijn lijf weer kan gaan werken! Ik kan iig niet wachten!!

Ik duim voor je dat je test positief gaat zijn. ;)

4. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

@ Lisa, hier helaas hetzelfde meegemaakt. Ook 2 MK. En de 2e met nogal wat complicaties en een lange nasleep. Ben nu pas halve dagen aan het werk. Geef het de tijd om het emotioneel en lichamelijk te verwerken. En er komt een dag dat je weer vooruit kunt kijken en weer opnieuw kunt beginnen al lijkt dat nu niet zo. Sterkte meid!!
    Ik kwam er ook 22 dec achter maar ben 29 dec al het vruchtje verloren mbv cytotec. Is het bij jou nog steeds niet uitgedreven?

@ Joyfull, jee dat je lichaam het zelf zo opgelost heeft. Eigenlijk wel mooi toch. Maar het verdriet is er niet minder om. Hiwer 2x als voorbode bloedverlies gehad dus ken de steekjes niet. Sterkte met verwerken en het een plaatsje geven!!

@ Lely, jee zo herkenbaar. Was hier 2x tegelijk zwanger met een collega. De ene heeft al een kindje inmiddels en de ander is inmiddels al over de 20 weken zwanger en ik sta met niks. Het leven is dan zo oneerlijk. Waarom zij wel en wij niet? En idd de toekomstplannen en verlof. Hier ook al wat kaartjes en een cadeautje gehad. Maar hier begint het inmiddels langzaam een plekje te krijgen na heel wat praten en tranen. Ook het vertrouwen in mijn lichaam komt langzaam terug. Geef het de tijd en doe wat goed voelt. Sterkte!!

@ Nathaliiej, hopelijk komt het snel op gang allemaal.

@ Mamajess, bah bah. Blijft confronterend al die zwangeren. Hier ook. Sterkte iig!!

@ Mounia, hier ook diarree gehad terwijl ik vloeide. Heb nog nooit zo veel pijn gehad. Kon niks meer van de krampen. Zijn naar de SEH geweest maar dar konden ze niet zo veel vinden en achteraf blijkt het idd van de diarree te zijn geweest. Heb er 5 dagen last van gehad. Sterkte!!

@ Sunflower, hopen dat je snel een posi test in handen hebt.

@ Hier, op zoek naar mijn ei. Hoop dat ik hem snel zal vinden en dan snel een posi test. Hoop maar dat mijn lijf het weer goed doet. We wachten het af.

5. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik ben net 30 minuten terug van de VK. 2 weken geleden poste ik dat ik vloeide. Geen pijn verder. De VK zei dat we alleen maar konden afwachten en dat et waarschijnlijk toch allemaal geen kwaad kon zolang ik geen pijn had en stolsels verloor. Na enkele dagen stopte het geringe bloedverlies. Goede hoop daarna dus. De laatste twee weken in een roze wolk geleefd.

Vandaag na het hele gesprek en bloedtest en urine test. Komt ze ons vertellen dat het toch een miskraam was en dat de test nu dus negatief was uitgeslagen.. Wat nu... Ik voel me zo 'leeg'. Zoveel vragen nu..

We geven in ieder geval niet op. We gaan gewoon weer verder. We weten nu in ieder geval dat we wel zwanger KUNNEN worden. Dat is toch ook heel wat.

6. mounia05

Gelukkig had ik er alleen gister ochtend last van. Ben vandaag weer begonnen met werken .. me leidinggevende wilde net even met me praten, nou moest me tranen echt dwingen om er niet uit te komen. Verder weet namelijk niemand het op me werk en heb geen zin dat ze zien dat ik heb gehuild. Eerlijk gezegd had ik er ook niet zo'n behoefte aan om het er met mijn leidinggevende het erover te hebben. Het is een man en probeert het wel te begrijpen maarja dat kan hij gewoon niet. En om dan te horen dat het zo vaak gebeurd zit ik niet op te wachten.

Ik herken het , ik had voor het hele jaar, 1 dag voordat ik het te horen kreeg, al mijn vrije dagen ingepland rondom me verlof. Dus een paar dagen laat ik weer vervallen en zie wel wanneer ik die opneem. Hopelijk is het snel weer raak en begint me verlof alsnog dit jaar :p

Zijn er meiden die in Belgie wonen ?? Omgeving antwerpen ?

7. mounia05

JoyJoy, wat een vervelend nieuws :( maar inderdaad positief blijven, je kan inderdaad zwanger worden. Vind het knap dat je zo snel dit kan denken. Na mijn eerste miskraam heeft het toch wel een paar weken geduurd voor ik zo dacht

8. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Hey mamajess1982. Wat een narigheid. Ik wens je heel veel sterkte met dit alles. Ik kan me heel goed voorstellen, hoe jij je moet voelen. Mijn zus is ook zwanger en dat is niet altijd fijn om bij stil te staan. Je bent het ze natuurlijk gegunt, maar zit gewoon met je eigen verdriet en dat gaat mij net zo. Ik hoop dat je hier steun vind en dat het gauw eens goed mag gaan. Sterkte

9. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen

10. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen

11. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    @ joyfull, mn zus heeft die steken bij alle 3 dr zwangerschappen gehad, en alles is helemaal goed gegaan..

Hier.. De kruidvat had geen 2 voor 5 testen meer.. kheb nog wel een predictor met indicatie, maar ik voel me totaal niet zwanger, en 1 week geleden was het baarmoederslijmvlies pas 1 cm dik, terwijl ik volgens de telling die dag ongesteld had moeten worden.. dus er is grote kans dat ik morgen toch niet ga testen.. ik voel gewoon niks..
    Nja, sinds vorige week maandag af en toe vage krampjes van onder, en iets gevoelige borsten, maar meer niet..
    En afgelopen vrijdag was de test natuurlijk ook negatief.. daar heb ik geen zin in..:(

12. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi meiden,

Even geen tijd gehad om te reageren...

@de nieuwe meiden, welkom en sterkte! Balen dat er zoveel meiden bijkomen!

Vandaag cursus....1e dag en wat denk je... bij het voorstel rondje verteld iemand heel blij dat ze zwanger is bijna 12 weken.....ik moest wel even slikken!!
    De laatste tijd zie of hoor ik vanalles over zwanger zijn en kindjes etc waar iknuniet op zit te wachten.... :(

Hier is het vloeien bijna weg alleen oud bloed af en toe. Moet dat ook helemaal weg zijn voordat we weer een poging kunnen wagen, weten jullie dat?

13. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ loontje bedankt voor je reactie. 2 mk erg he. Dacht net de 1e te verwerken en dan dit. Het is nog niet uitgedreven. Cytotec heeft niets gedaan. Ik wil het dit weekend nog een keer proberen ik hoop zo dat t werkt. Dan ben ik ervan af. Ik heb nog steeds symptomen van zwanger zijn. Mijn lichaam snapt het niet. Mocht het weer niet lukken dan curretage. Nu onder narcose. De vorige keer heb ik zonder verdoving ondergaan en dat was vooral emotioneel erg zwaar. Moeilijke tijd is het als mijn vorige zwangerschap had doorgezet zou ik bijna uitgerekend zijn. Helaas. Ook voor jou veel sterkte. Liefs Lisa

14. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Oh wauw joh. Echt waar? Ik kan het me echt niet herinneren van die eerste zwangerschap. Maar ben blij te horen dat het dus niks zegt. Heel fijn.

Hopelijk pakt het bij jou allemaal toch nog positief uit. Maar kan me voorstellen dat je misschien toch liever nog even wacht met testen.

15. Lisa75

Lisa75 Lid

8 mrt 2012
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig he om iemand vrolijk te horen vertellen dat ze zwanger is. Dat zou je zelf ook graag gewild hebben. Moeilijk snap ik ook al gun je het een ander wel! Ik zou wachten totdat je schoon bent om zo het risico op infecties te verminderen. Sterkte en hoop dat het snel raak mag zijn ;)

16. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hai. Mijn gyn heeft gezegd dat ik moest wachten tot het bloeden volledig was gestopt, maar daarna zag hij geen bezwaren om het niet heel snel weer opnieuw te proberen.

17. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Tnx voor de reactie.

Dus toch maar wachten. Al dat wachten....gek wordt je ervan!

Hier een beetje depri vandaag.

Bij jullie nog leuk nieuws??

18. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Dikke knuffel aan alle dames die er nood aan hebben. Ik zie dat er weer een heel aantal zijn bijgekomen en dat sommige nog worstelen met hun cyclus. Ik duim echt zo hard voor jullie.

Ik heb maandag een echo gehad en hartactie gezien. Een beetje gerustgesteld dus. Maar toch zullen het hier nog een heel lange 6 weken worden vrees ik.

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat wachten idd verschrikkelijk
    Verlies doet pijn maar wil snel weer proberen
    Nu hope dat het snel raak is

20. mounia05

Gynaecoloog zei tegen mij ook te wachten tot het bloeden gestopt is. Helaas is het wachten vervelend.

@lica, super fijn dat je hartsactie heb gezien :D ik ga voor je duimen dat het kleintje goed blijft plakken

@ depri dag vandaag, alleen vanochtend even moeilijk toen me werkgever er met me over wilde praten maar ben na me werk gaan sporten (rustig aan begonnen) en sinds ik terug ben van het sporten voel ik me gelukkig heel vrolijk en goed.

Deel Deze Pagina