Ik snap het helemaal. Besef me ook echt dat ik qua het verloop van m'n ma wel mazzel heb gehad en dat dit bij vele meiden anders is. Ik hoop voor je dat het gauw stopt en dat jullie ook weer kunnen klussen, maar vooral ook kunnen genieten van elkaar. Want dat is natuurlijk ook belangrijk
Een voorzichtige felicitatie is dan toch wel op z'n plaats. Ik zal hard voor je duimen de komende weken. Dikke knuf ook voor jou
Fijn Lica! Ik hoop dat t goed blijft gaan! Vanmorgen getest, resultaat, niet zwanger. Geen verassing dus.. Een uurtje of 2 later brak het los.. Precies 1 week te laat.. Dus maar wéér voor een nieuwe ronde.. zucht.. Even een baalmomentje
Hoi meiden, @ Joyjoy, wat knap dat je al zo positief kunt zijn. Hoiop snel op een posi test!! @ Mounia, knap hoor dat je het niet op je werk hebt verteld. Ik heb het wel meteen aan mijn eigen team verteld (zit in de zorg) via mail om idd de tranen die er gevloeid zijn meteen te verklaren. En ik heb me wat afgebruld. Iedereen was superlief. Ook heel veel kaartjes, mailtjes, bloemen etc gekregen. Echt super zo veel steun van iedereen. @ Joyfull, fijn dat je ook al een kindje rond hebt lopen. Heeft mij echt al de 2x heel veel afleiding gegeven en idd de hoop gegeven om weer opnieuw te beginnen. Geniet nu zo van mijn dochtertje. @ Shygirl, fijn ja op je eerste dag en dan meteen zo geconfronteerd. Er komt een dag dat wij ook allemaal mogen gaan zeggen dat we zwanger zijn!! Wij hebben met vrijen gewacht tot ik echt niet meer aan het vloeien was ivm de kans op infecties. En dan is ook je kichaam schijnbaar er klaar voor. @ Lisa, jee dan duurt het lang voordat het vruchtje uitgedreven wordt. Hopelijk heb je deze keer goed resultaat op de cytotec. Ik heb wel van te voren een tabletje myfegine in moeten nemen. Weet niet of dat misschien scheelt. En idd curettage zonder verdoving lijkt me ook erg vervelend. Hier zou ik 19 dec uitgerekend zijn geweest van mijn 1e MK. De emoties vielen mee omdat ik opnieuw zwanger was. Helaas werd dit de 22e dec ook teniet gedaan. Hopelijk is het nu 3 x scheepsrecht. Voor jou ook!! We gaan ervoor meis!! @ Lica, fijn hoor dat de echo goed was. Duim voor je!! @ Chantallcindy, ja we wachten heel wat af hier. Hoop dat het voor iedereen hier snel raak is!! Als je pendel klopt zou het bij mij deze maand al raak moeten zijn. Hoop zo sat ie klopt @ Nathaliiej, kan me voorstellen dat je baalde dat je ongi werd maar wel een goed teken dat alles weer werkt toch? Nu hoeven er ook geen gekke dingen te gebeuren om alles weer op gang te brengen. @ Hier, nog steeds op zoek naar mijn ei. Heb nog 4 ovutesten dus hoop dat het binnen deze 4 dagen ergens een posi test is. Meiden allemaal sterkte en tot van de week!!
Ha dames, Wat wordt er heerlijk op los gekletst hier Shygirl, ja moeilijk is dat afwachten he? Maar inderdaad beter wachten tot het bloeden helemaal gestopt is, vanwege de kans op infecties. Hou nog even vol meid, het komt goed! Lica, fijn dat je het hartje hebt gezien. Je bent dan toch al weer een stapje verder, al begrijp ik dat je nog alles behalve zeker bent! Stap voor stap, zullen we maar zeggen. Al geloof ik dat ik zelf bij een (hopelijk) volgende zwangerschap ook pas ver na de 12 weken enigszins geruster zal kunnen zijn hoor. Maar probeer ook te genieten he! Mounia, goed dat je bent gaan sporten. Ik voel me zelf ook altijd beter nadat ik dat heb gedaan. Het is goed voor lichaam en geest! Nataliejj, wat ontzettend balen meid. Nou ja, op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen. Toch altijd weer die kop op en doorgaan he? Er zit niets anders op. Gelukkig kennen we het gevoel hier allemaal, dus als je even van je af moet kletsen, dan weet je ons te vinden. Loontje, wat spannend. Kun je niet meer ovutesten kopen als je hem niet binnen die 4 dagen spot? En heb je verder ook symptomen van je eisprong? Zelf heb ik altijd symptomen ervoor, maar ook erna, als ie weer voorbij is. Wel zo handig. Toch gebruik ik ook nog ovutesten hoor, voor alle zekerheid Ik zit nog steeds rustig op het wachtbankje. Wel even opgezocht wanneer ongeveer de innestelling zou moeten plaatsvinden (dit weekend) en toen zag ik de uitgerekende datum ook: precies op mijn verjaardag! Ik hoop zo dat dat een goed voorteken is! Ik had ook een kleine ovulatiebloeding, een of twee dagen na de eisprong. Dat geeft me hoop dat het geen 'lege' ovulatie was, en dat er daadwerkelijk een eitje is gesprongen. Anders zou er vast geen bloed zijn vrijgekomen? Succes maar weer aan ons allemaal, met dat eeuwige wachten
@loontje4 ik hoop ook dat ie klopt! Heb nu zelfs ook voor me laten pendelen hoop echt dat het uitkomt Vandaag een week na mijn curretage het vloeien wordt gelukkig al wat minder
@lica fijn nieuws dat je een kloppend hartje heb gezien!! Zeker spannende tijd, ik duim voor je dat je snel de laatste1e trimester doorkomt en dat je over een paar maanden een mooie baby in je armen hebt! & Tnx voor de Knuffel @angelhope hopelijk komt er een mooi eitje voorbij! Die dan ook blijf plakken! @loontje hopelijk vind je je ei snel terug!! Lastig om alles terug te lezen om te antwoorden via mijn tablet sorry dames @ hier sinds gisteren geen last meer van vloeien....dus wij kunnen ook weer ervoor gaan! Ook hier opzoek naar mn ei. Weet alleen niet of ik nu al de ovittest moet gaan gebruiken, afgelopen maandag testte ik nog positief met de Kv 2v5. De kans is er dus dat de ovi test een verkeerd streepje geeft.
Ik twijfel ook of ik meteen met ovu testen moet beginnen denk dat ik er dan juist weer teveel mee bezig ben
wat kletsen jullie er lekker op los zeg Hier nog steeds last van bloedverlies.. maar echt veel. het kan zijn dat ik dus gewoon ongi geworden ben na de operatie... dus nog ff afwachten en hoop dan met een schone lei te kunnen beginnen Komend weekend lekker even mijn gedachten verzetten en lekker los gaan hier met carnaval in brabant
Hallo allemaal, Ik mag me helaas bij dit groepje aansluiten. Ik was 11 weken zwanger van mn eerste kindje maar het mocht niet zo zijn. Bij de echo bleek dat het hartje gestopt was bij 8 weken. Na afloop van de curettage bleef ik maar vloeien en bij een controle echo bleek dat er restweefsel blijven was zitten. Nu is dat er afgelopen weekend toch nog vanzelf gekomen en nu moet ik wachten tot mn cyclus weer op gang komt. Volgens de gyn kan dit nog wel een maand duren ofzo pfff tegen die tijd is het alweer 12! weken geleden dat de curettage was... Ik wil zo graag verder!!! frustrerend.
@ magz heel herkenbaar die frustratie het doet pijn dat het mis ging maar je wil zo graag verder je geduld word zo echt op de proef gesteld
Magz, je ben hier zeker welkom. Dat wachten is verschrikkelijk he. Nathalie, balen en dat na een week overtijd
Dat gaat mij net zo hoor. Echt onwijs aan het genieten van m'n kleine meid en daar moet je ook voor verder. Ik kan niet heel erg emotioneel of depri gaan rondlopen, want zij is er ook. En haar aanwezigheid trekt ons er echt door heen. Het is zo'n heerlijke, vrolijke meid. Dat biedt inderdaad veel steun. Ik vind het zo rot voor al die meiden hier, wat ik allemaal lees. Ik mag al blij zijn dat ik 1 zo'n wondertje heb. Dat is tot op dit moment voor sommigen nog niet weggelegd. Ik duim voor jullie allemaal.
hoi lieve allemaal, Magz, wat spijt me dat enorm voor jullie Ik hoop dat et een beetje gaat opschieten. Het is allemaal al tragisch en zwaar genoeg zonder een enorm lange nasleep. Joyfull, wat fijn dat je meisje zo'n opkikker is voor jullie beide. En als je ooit behoefte hebt om stiekem toch even depri en verdrietig te zijn weet je ons te vinden! Het kan vast niet altijd even makkelijk zijn om je elke morgen toch weer te 'moeten' doorgaan. We hebben vandaag besloten er toch gewoon meteen weer voor te gaan. We wisten het pas zeker (mk) sinds maandag maar de bloeding was nog maar 2 weken geleden nu. Het is dus nog erg pril maar het voelt ook wel weer fijn om niet te lang bij het verlies stil te staan. Ik ben wel erg nerveus en ben bang dat ik enorm paranoid ga zijn als we ooit weer zwanger mogen raken. Wat denken jullie? Te vroeg?
Bedankt voor jullie lieve reacties Fijn dat er dit soort forums zijn waar je even je hart kan luchten...
Hey allemaal, Ben even wat afwezig geweest afgelopen week.. Hebben een beetje raar nieuws gekregen... Mijn vader is in korte tijd nogal veel afgevallen, Nu blijkt dat zijn psa waarde extreem hoog is (daarme meten ze oa prostaatkanker) Vanmiddag krijgt hij meer onderzoeken maar ik heb er geen goed gevoel over... Verder ben ik gister ook nog ongesteld geworden...dussss.. Welkom alle nieuwe dames!
@magz, welkom en wat ontzettend balen zeg. Ze zeggen geduld is een schone zaak maar is wel erg lastig in dit soort situaties. Ik hoop dat je snel weer kunt beginnen en zwanger wordt. @ ovu testen, ik zou wachten tot je minimaal 1 week gestopt bent met bloeden. Zelf ga ik het niet gebruiken, dan ben ik er veels te veel pp gefocust en dan ben ik alleen maar meer teleurgesteld als het niet is gelukt. @ sunflower, geniet lekker van je carnaval weekend even lekker afleiding @ joyjoy, als jullie er klaar voor zijn is het nooit te vroeg. Als je niet meer bloed wil het zeggen dat je lichaam er ook klaar voor is lijkt mij Goh, ik heb heel wat berichtjes gelezen en vergeet gewoon de helft. Is moeilijk via me telefoon terug lezen. @hier, alles gaat wel goed. Al een paar dagen geen trekkerig gevoel in me baarmoeder dus gister dacht ik dat ik er wel weer klaar voor was. Af en toe was me baarmoeder nog wel gevoelig tijdens het klussen maar gelukkig al veel minder dan de vorige keer. Gelukkig duurt me ei nog even dus kan het nu rustig opbouwen en me lichaam laten wennen net als vele andere hier wil ik aan de ene kant ook meteen weer proberen maar aan de andere kant wil ik een ongesteldheid afwachten. Ik twijfel dus nog . 13 maart moet ik voor controle naar de gynaecoloog en dan krijg ik de uitslag van het onderzoek naare vruchtje. Vind het wel spannend. Ook ga ik dan weer naar me vleesboompje laten kijken, want ze zeiden dat het zo klein was dat het niet erg was maar tijdens dat ik zwanger was is het wel gegroeid dus wil weten of het kwam doordat me baarmoeder groeide of dat dat ding gewoon aan het groeien is. Stiekem hoop ik dat hij tijdens de curatage is meegenomen als dat kan dan haha
Anne wat een vervelend nieuws, hopelijk komt er een goede uitslag Jammer dat je ongesteld bent geworden , door naar de volgende ronde...