Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@loontje, dat was niet zo moeilijk. Ik heb niet echt een band met de mensen op me werk en daarbij vind ik het juist niet fijn om steeds de vraag te moeten krijgen "hoe gaat het nu met je" en dan zo'n gevoel krijgen dat ze medelijden met me hebben. Het is natuurlijk lief bedoeld en veel vrouwen hebben er wat aan maar ik kan daar niet mee omgaan :p daarnaast weten ze vaak niet wat ze moeten zeggen en dan komen er opmerkingen uit waar ik al helemaal niet op zit te wachten haha. Mij helpt het door hier te praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en die ik niet in het dagelijkse leven zie. Klinkt gek :p maar zo heeft iedereen zijn manier denk ik

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Anne, sterkte ik hoop dat de uitslag een beetje meevalt..

Mounia, ik had buiten mn baarmoeder een vermoedelijke vleesboom kwamen ze achter bij de miskraam echo.. bij 2 van de 3 echo's(nieuw apparaat) zagen ze het ding zitteb.. afgelopen week in het ziekenhuis konden ze hem niet meer vinden, dus waarschijnlijk was die gegroeid door de hormonen, en inmiddels weer gekrompen door dat de hormonen weg zijn..
    Ik duim voor je dattie weg is!;)

Als ik straks weekend heb, zal ik weer eens uitgebreid reageren..werkze/fijne dag/sterkte allemaal!

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier toch straks maar meer met ovu testen beginnen :)
    Maar eerst over drie weken trouwen

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    lieve meiden! de komende 5 dagen ben ik er niet daarna beloof ik alles terug te lezen!!

Ik trek mn carnavalspak aan en ik ga op stap :D:D

succes lieverds!

5. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Anne wat een naar nieuws; hopelijk blijkt uit de onderzoeken dat het toch niet iets ernstigs is!

@SunFlower; veel plezier!

@rest; ik heb wel geprobeerd mee te lezen maar ben de afgelopen week enorm druk geweest. Weekeind zit ook weer hartstikke vol. Mijn man is nu alleen boodschappen gaan doen zodat ik even een half uurtje op de bank kan zitten voor we weer weg moeten..

Verder is vandaag mijn nod. Ben benieuwd.. tot op heden is er niets maar ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus nog niet helemaal in het precieze ritme loopt. Zeker aangezien mijn man er niet was in de 'klusweek'.

6. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Hoe is het hier?

@ Angellhope, vanmorgen maar even ovutesten bijgekocht. HEt lijkt wel of mijn slijm idd nu meer slijmerig wordt en mijn ei echt in aantocht is. Hoop het wel want morgen hebben we nog even tijd om tussen het carnvallen door te klussen ;). Ga zelf niet alles mee vanwege de MK en klachten daarvan maar vriendlief wel. (We zitten bij een blaaskapel). Jij succes met wachten. Hoop dat ik snel bij je op het bankje mag kruipen.

@ Chantallcindy, fijn dat het vloeien al minder wordt. En bijna touwen. Leuk!! Hier wel gestart met ovutesten maar ook meer om te weten dat ik een eisprong heb. Deze maand valt mijn vruchtbare periode tijdens de carnval dus klussen is beperkt.

@ Shygirl, wij hebben de eerste maand zonder ovutesten gedaan idd door al die gekke uitslagen.

@ Sunflower, veel plezier!!

@ Magz, frustrerend al dat wachten. Hoop dat je snel weer een posi test in handen mag hebben!!

@ Joyfull, sluit me helemaal aan bij je woorden:
    Ik vind het zo rot voor al die meiden hier, wat ik allemaal lees. Ik mag al blij zijn dat ik 1 zo'n wondertje heb. Dat is tot op dit moment voor sommigen nog niet weggelegd. Ik duim voor jullie allemaal.

@ Joyjoy, doen wat goed voelt. Als jullie er klaar voor zijn gewoon er weer voor gaan.

@ Anne, balen van je ongi. En sterkte met je vader!!

@ Mounia, iedereen heeft gelukkig ieder zijn eigen manier om alles te verwerken. Zou anders maar saai zijn als we allemaal hetzelfde zouden zijn. Sterkte, hoop dat je vleesboom weg is en doe wat goed voelt.

@ cd28, spannend. Je weet maar nooit. Mijn duimen draaien.

@ Hier, nog steeds op zoek naar mijn ei. Hoop dat ie morgen komt ivm de klusmogelijkheden. Hebben al wel goed geoefend. We zullen het zien. Meiden, allemaal nog een fijn weekend en tot snel!!

7. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier bijna gestopt met vloeien ik gebruik ze ook puur om te kijken of ik weer een eisprong krijg

8. Loontje4

Hè meiden, ei is gespot dus vandaag maar even gebruik van gemaakt. We zullen het zien!

9. Jesz

Jesz Lid

24 nov 2012
    20
    0
    0
    Ook ik kan hier over meepraten. Na heel lang proberen eindelijk in oktober zwanger geraakt. Helaas heb ik toen een miskraam gekregen..

Wat een hel ga je dan door. Ineens word iedereen zwanger, overal zie je kindjes en een goede vriendin van mij bleek even ver zwanger te zijn. Haar zwangerschap zette goed door, mijne ging mis. Alles wat zij liet zien aan echo fotos, haar buikje, dacht ik: dat had ik ook kunnen zijn en dat was zo moeilijk! (Ben ook super blij voor haar hoor!)

Daarna kreeg ik steeds het gevoel van ik ben zwanger, terwijl ik dan gewoon ongesteld werd. Elke keer die teleurstelling.

Tot bijna 2 weekjes geleden. Ik dacht dat me lichaam me weer voor de gek hield maar toch maar een test gedaan. De eerste minuut was er niets te zien, dus ik dook alweer teleurgesteld me bed in. Na een paar minuten bedacht ik me opeens, dat je wel 5 minuten moest wachten. Toen ik me licht aandeed stonden er 2 strepen op de test! Zwanger! Yesss!

Ik weet zeker dat het jullie ook gaat lukken!!!

Voor mij is er nu een andere tijd aangebroken. Tijd van hopen of dit keer alles wel goed zal gaan. Ben super onzeker. Maar dat komt met de tijd hopelijk goed!

Heel veel geluk en succes met zwanger worden!!!

10. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Jesz van harte proficiat

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Jesz van harte gefeliciteerd

12. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha die Loontje, kom d'r maar gezellig naast zitten hier op het wachtbankje hoor :D. Is je ei echt al helemaal geweest, of moeten jullie vanavond nog even aan de slag?

ChantalCindy, het klinkt alsof het de goede kant op gaat, fijn!

Cd28, wat SPANNEND! Wanneer wil je gaan testen denk je? En heb je helemaal geen symptomen ofzo? Oh meid, ik ga voor je duimen hoor! :)

Sunflower, leuk carnavalsweekend gehad? Even lekker de zinnen verzetten, heel gezond!

Nataliejj en Mounia, hoe gaat het met jullie?

Hier zit ik dus braaf op het wachtbankje. Hoewel, braaf? Ik kan het toch weer niet nalaten om op symptomen te letten ;) :)
    Ik weet werkelijk niet hoe ik dat 'uit' moet zetten....
    Vanaf 4/5 dpo heb ik wat symptoompjes. Maar goed, ik weet ondertussen beter dan wie ook dat het allemaal geen moer hoeft te betekenen. Toch kan ik het niet helpen lichtelijk hoopvol gestemd te raken. Al verschilt het ook per dag(deel) hoor....

Hopen op een paar positieve testen hier in dit topic, daar zijn we allemaal wel aan toe ;)

13. Loontje4

Hoi meiden,

@ Jesz, gefeliciteerd. Goed om te lezen dat het ook nog goed kan komen. Nu wij nog ;)'.

@ Angelhope, had gisteren een posi ovutest en stop dat altijd met testen dus een dezer dagen is mijn ei. Weet alleen niet preies wanneer. Klussen is deze maand beperkt vanwege de carnaval. Liggen meestal om 2.30 uur in bed en vriendlief moet dan op tijd weer weg. Vanmorgen was het 10.00 uur. Ik zou dan eigenlijk ook mee moeten maar vanwege nog steeds buikklachten ga ik alleen de avonden mee. Misschien dat we morgenochtend nog een poging kunnen wagen en dan definitief op de wachtbank kruipen. We zullen het zien. Hoop maar dat het raak is!! Maar dat geldt voor iedereen.
    Heb mezelf ook voorgenomen niet meer op de symptomen te letten. Hoop maar dat het lukt.

@ Hier dus zo goed als op de wachtbank. Ga vanavond en morgenavond nog lekker ontspannen en dan zien we wel weer verder. Ben wel blij met mijn cyclus van rond de 30 dagen. Heeft mijn lchaam het weer allemaal gewoon opgepakt. Meiden fijne week allemaal!!

Tot van de week!!

14. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@ jesz, gefelictieerd :D

@ loontje, spannend... hopelijk kunnen jullie je ei goed benutten :D

@ cd28, ben benieuwd :)

@angelhope, haha ik ken het :p ik wil er ook niet op letten maar ben er nu toch klein beetje al mee bezig dus weet zeker dat als de eisprong is geweest ik er ook op ga letten :p Met mij gaat alles prima. Ik voel me steeds beter en het klussen is ook weer als vanouds :D dus we kunnen flink oefenen voordat de eisprong er is:p Waarschijnlijk is het er volgende week maar kan ook die week erna zijn.. ga vanaf het weekend gewoon om de dag ofzo doen :p Met jou ook alles goed ? Wordt zelf zenuwachtig als ik jou berichten zie van op het wachtbankje haha. Hoop echt dat het raak bij je is en dat het goed gaat.

15. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hoi dames,
    Mag ik ook meepraten? Heb jullie al tijdje gevolgd op het forum, en als er nog plek is, klets ik graag mee.

Ik ben anne, moeder van een dochtertje, en 8 Jan een curretage gehad. Tot op heden nog steeds geen menstruatie, nog vreemder,heb überhaupt na de curretage nog geen druppel bloed verloren, dus ik maak me best zorgen ( ben al 39). In 2011 ook een curretage gehad maar 6 weken later was ik weer zwanger ( nu nog niet eens een eisprong gehad). Ik test trouwens met 123 thuistesten, dan krijg je een heleboel testen voor heel weinig geld.

Verder herken ik de verhalen van de dames, wiens man/ vriend ok regelmatig v huis is. Hier helaas ook. Althans, normaliter vind ik het best lekker maar nu ik graag opnieuw zwanger wil worden is het voor mij best een punt v stress. Ik wil dat helemaal niet!

16. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    ;)
    Hoi Joyjoy86; Bedankt voor je lieve berichtje. Ik weet jullie zeker wel te vinden. Mijn dochter is echt een goede afleiding. Maar, toch denk je wel bij jezelf, ik had in augustus nog zo'n poppie kunnen hebben.Dus ik heb nog m'n momentjes en dan laat ik de tranen ook gewoon lopen hoor, behalve als m'n dochter er bij is.

17. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Oh bah, wat een ellende. En dat allemaal tegelijk. Hopelijk pakt het positief uit voor je vader en jullie. Wat een zorgen. Heel veel sterkte gewenst.

18. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wat ontzettend fijn zeg. Een voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen. liefs

19. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik lees bij meerdere meiden over het in de gaten houden van de eisprong enz. Moet eerlijk zeggen dat ik dat de vorige keer ook heb gedaan. Maar ik heb na de miskraam besloten om me er niet meer mee bezig te houden en gewoon weer lekker te gaan genieten van m'n mannetje. En het allemaal maar op me af te laten komen. Hebben nog meer van jullie dat? Dat je (ondanks dat je graag weer zwanger wilt worden) probeert er niet te veel meer mee bezig te zijn? Merkte de vorige keer gewoon dat het klussen bijna een moetje werd en dat vond ik zelf maar niks. Na de miskraam zijn we gewoon verder gegaan met klussen (uiteraard na het stoppen van het vloeien) en het plezier is helemaal terug, doordat ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Maar stiekem ben ik natuurlijk heel hard aan het duimen en hopen dat het snel weer raak is. Eigenlijk niet zo verstandig natuurlijk dat ik geen menstruatie heb afgewacht. Want mocht het wel snel weer lukken, dan kan ik waarschijnlijk niet goed berekenen van hoe en wat. Maar goed, dan heb je altijd nog de termijn echo toch?

20. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    @Mounia Dank je! Nou van het bloeden weet ik niet. Ik heb sinds de bloeding die achteraf dus een miskraam blijkt te zijn niet meer gebloed. Ik maak me soms wel zorgen aangezien ik geen na controle of echo heb gehad om te kijken of alles daadwerkelijk weg is. Maar er is me verteld door de verloskundige hier en mijn eigen vk dat het allemaal goed is.

Hoi Anne! Ik begrijp je ongeduld hoor.. Maar misschien is het inderdaad wel een idee wat Joyfull ook zegt. De druk er wat afhalen en gewoon genieten. Klussen wanneer we kunnen en zin hebben! Niets moeten. Ik betrapte mezelf er alweer op om mijn ovu testen weer uit de kast te halen en ben er weer veel mee bezig dus het zou zeker niet slecht zijn voor mij in ieder geval! Ik was voor de eerste keer zwanger en het ging mis. We willen heel graag een kindje en na 7 weken zwanger te zijn geweest is dat alleen maar meer gaan kriebelen. Maar we kunnen niets afdwingen en het komt wanneer het komt (wijze oma heb ik toch ;)).

En Joyfull, wij zijn ook gewoon meteen weer begonnen. Mijn hcg was bij de vk afgelopen dinsdag ook gewoon terug bij af dus we dachten.. NO TIME TO WASTE! En wat maakt het uit hoe ver je zwanger bent, als hij/zij maar blijft plakken!

Deel Deze Pagina