Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Joyfull; hier net zo.. op een gegeven moment is het haast moeten en dan wordt het wel iets minder leuk. Maar ik probeer wel een beetje rekening met de periode te houden maar daarvoor gebruik ik alleen de calculator op deze site. Ik heb waarschijnlijk het voordeel dat je bij mij de klok erop gelijk kunt zetten wanneer mijn periode weer begint...

O ja, nog steeds niets hier.. heb geen testen meer thuis dus die kan ik niet doen. Wilde zo even naar de KV rijden maar krijg net telefoon dat er nog iemand langs wil komen op kantoor. Dus kan nu niet weg van mijn werk.. En we wonen nogal ver van een winkel dus dat schiet ook niets op... Ik voel helemaal niets dus heb echt geen idee wat er nu gaat gebeuren.. spannend!

Het wachtbankje zit aardig vol geloof ik :D

2. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Hoi allemaal,

Wat zijn er weer een hoop nieuwe dames bij gekomen zeg. Welkom allemaal en veel sterkte met het verwerken.

Ik heb al een tijdje niks meer geplaatst, maar vind dat ook best lastig, omdat er nog een heleboel dames zijn die midden in de miskraam of de verwerking ervan zitten.
    Wel lees ik dagelijks alle verhalen van iedereen.

Angelhope, loontje en cd28, alledrie op het wachtbankje. Spannend hoor! Ik duim voor jullie alledrie dat het deze ronde raak mag zijn.

Ik ben nu inmiddels 7 weken zwanger. Ik kan nog steeds niet optimaal ervan genieten, alhoewel het wel steeds beter gaat. Ik ben nu al verder dan wanneer het de vorige keer mis is gegaan. Toen ik die mijlpaal bereikt had, was het al een hele opluchting.
    Maar iedere keer als ik naar de wc moet, vind ik het toch weer spannend!
    Over 2 weken de eerste echo. Eigenlijk ben ik daar niet zo zenuwachtig voor. Mijn gevoel zegt dat het deze keer gewoon goed gaat!

Angelhope, loontje en cd; wanneer kunnen jullie testen?

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook vloeien zowat over wij beginnen ook meteen weer gaan geen menstruatie afwachten we wachten al zo lang

4. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Toch maar gauw langs een winkel gereden om een test te halen, helaas helemaal wit...
    Snap er niets van. Mijn 1e menstruatie naar mijn curettage was heel weinig. Maar de 2e komt dus helemaal niet?

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Even gauw een berichtje, mijn 2e menstruatie kwam uiteindelijk ook pas een week te laat.. de 1e 1 dag te vroeg met 27 dagen, de 2e pas na 35 dagen..

6. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    @Nathaliiej; bedankt! Misschien is dat bij mij dan ook zo. Van mij mag het dan nu wel komen.

7. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Hoi hoi, zeker een wijze oma haha. Dat zegt mijn man overigens ook altijd ;) Dus jullie zijn ook meteen weer begonnen? De gyn zei ook tegen ons, dat er geen reden was om te wachten en dat niets een snelle, nieuwe zwangerschap in de weg stond. Maar de snelheid word natuurlijk door de natuur bepaald haha. Dus beetje vreemde uitspraak van hem. Maar goed, ik dachtl;het bloeden is gestopt we hadden zin, dus waarom niet. Moet zeggen dat ik me veel meer ontspannen voel, nu ik voor mezelf de druk wat van de ketel heb gehaald en dat komt ons seksleven ook ten goede (had normaal altijd pijn bij het vrijen en dat gaat wonderwel veel beter nu:() Maar de wens blijft giga groot en ik blijf natuurlijk hopen op weer zo'n mooi wondertje en dat het deze keer wel een blijvertje is. Veel succes!

8. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik zal voor jullie duimen ;)

9. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wat ontzettend fijn zeg! Maar kan me je onzekerheid ook heel goed voorstellen. Ik denk dat ik dat ook zou hebben in jouw plaats. Ik hoop dat je gauw een mooie echo krijgt en er dan langzamerhand echt van durft te gaan genieten. Liefs

10. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ach ja, voor mij werkt het. Maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat jullie allemaal dan maar hetzelfde moeten denken of doen haha. Wou het gewoon ff delen. De wens is natuurlijk nog steeds heel sterk aanwezig, maar merk wel dat het plezier nu weer volop aanwezig is en dat ik meer kan ontspannen dan de vorige keer. Blijft spannend allemaal ;) Volgens mij heb ik net gelezen dat je test wit bleef? Balen! Hoop dat je gauw positiever nieuws voor ons hebt. Succes

11. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden :D

Ammie, gewoon lekker posten hoor! Je hebt in hetzelfde schuitje gezeten als wij. Geeft ons alleen maar hoop dat het bij ons de volgende ronde zomaar ineens raak zou kunnen zijn. We leven hier allemaal met elkaar mee, toch? En hopelijk kunnen we er binnenkort allemaal over meepraten hoe het is om zwanger te zijn na een of meerdere miskramen! Fijn dat je je in ieder geval wel goed voelt. Kan me voorstellen dat je naar die eerste echo uitkijkt. Je laat het toch wel even weten hier he? :)

Cd28, balen meid. Was je wat vroeg misschien? Je hoort ook wel eens dat sommigen pas een week na hun NOD ineens positief testen. Geen bloed geeft moed, zullen we maar denken. Ik hoop het echt voor je!

Joyfull, fijn dat jij dat zo kan. Ik WIL het ook elke keer zo doen, maar het lukt me dus voor geen meter ;). Ook door omstandigheden hoor. Zoals inderdaad dat ml regelmatig op reis is, dus dan heb ik zoiets van: als ie hier is, dan moeten we ook maar even alles op alles zetten ;)

Hopelijk ga ik die stress niet meer hebben, dat het deze ronde raak is. Ik ga sowieso niet eerder dan vrijdag testen, maar als het even kan, probeer ik tot maandag (NOD) te wachten.

Het ene moment denk ik echt dat het wel raak moet zijn, veel symptomen en ook vrij duidelijk voor zo vroeg. En dan even later voel ik een hele tijd helemaal niets meer, en denk ik dat het toch niet zo is... :( ;)

Tja, afwachten is het enige dat ik kan doen, maar sjonge, dat valt niet mee! :)

12. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Wat hebben we toch een slimme familie! :p
    Ja meteen weer.. Bloeding stopte, 2 weken later hcg goed. Meteen aan de gang. Dat is ook meteen het lastige, dat je weet dat het binnen een paar weken kan, maar het kan net zo goed nog 4 jaar duren. Erg frustrerend! Ik voel me wel wat rustiger dan hiervoor. De twijfels of ik uberhaupt wel zwanger kan worden zijn nu toch weg! Ik hield telkens bij wanneer de 'groene' dagen waren.. Niet erg romatisch of spontaan haha. Dat is nu weer terug! En ik ga ook niet ovu testen of de dagen bijhouden. Ik ga ook niet testen totdat ik zeker weet een poosje over tijd te zijn. Het is toch best begrijpelijk dat het nu fijner is. De druk is eraf, geen stress. Al dat gedoe gaat toch in je lijf zitten. Ik ben erg blij voor jullie beide ;)

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier zo goed als gestopt met vloeien yes kunnen we er weer tegen aan

;)

14. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen

15. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen

16. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ja zeker weten ;) Ik heb niet eens gewacht tot al het hcg uit m'n lichaam was. Is mij ook niks over verteld. Dus toen het bloeden gestopt was, hebben we 2 dagen later al geklust haha. Maar goed, dat geeft ook niet. Wat fijn dat jij je hier door wat rustiger voeld. Natuurlijk gaat het bij de een sneller dan bij de ander. Maar je weet dat het wel mogelijk is en ik hoop dat dit een beetje voor geruststelling kan zorgen. Ik was er de vorige keer erg mee bezig; we moeten wel minstens om de dag en zorgen dat ik niet meteen ga plassen na die tijd enz. enz. Dat is niet fijn. Al het spontane is er af. Dus ben erg blij zoals het nu gaat. Heb jarenlang niet eens durven dromen dat HET weer goed zou komen, dus ik kan alleen maar hard duimen dat het zo blijft en dat dit de weg naar een nieuw en blijvend wondertje zal vereenvoudigen. Maar het blijft hopen en duimen. Ik heb mezelf ook voorgenomen om pas weer te gaan testen als ik echt hele duidelijke symptomen heb. Succes en ik duim voor je. Liefs

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Wat wordt er hier een hoop gekletst, even lezen hoor.

@ Mounia, fijn dat het klussen beter gaat. Goed oefenen ;).

@ ANne1234, natuurlijk mag je hier meekletsen. Sterkte en hoop voor je dat je snel een posi test mag hebben. Snap dat het vervelend is als ml regematig weg is. Heb daar anders nooit last van alleen mijn vruchtbare periode valt nu precies tijdens de carnaval en aangezien we bij een blaaskapel zitten en een druk programma hebben, lukt het niet op goed te klussen maar ja. We zullen het zien.

@ Joyfull, ik heb de vorige keer na mijn MK ook zo gedacht maar toen lukte het allemaal niet. Mijn cyclus varieert nog al. Als deze regelmatig zou zijn zou ik ze ook niet gebruiken hoor. En idd met de echo kunnen ze termijn bepalen.

@ Ammie, fijn dat het goed voelt. Spannend echo!!
    Kan 24 feb testen. Hoop zo dat het raak is.

@ cd28, balen dat je test wit is. Je menstruatie kan van slag zijn. Hoop dat je snel duidelijk hebt. Misschien te vroeg getest?

@ Chantallcindy, aan de slag ;). Hopelijk snel resultaat.

@ Hier, vanmorgen geen tijd meer gehad om te klussen. Eerder wat gebekvecht. Vl was gisterenavond nog al erg dronken al zegt bij zelf van niet. Dus was een iets ander begin van de dag als voorgesteld. Maar ja. Hoop maar dat het klussen van te voren een goed resultaat heeft gehad. Morgen nog een kans en dan weer gewoon lekker genieten. Nu dus maar op het wachtbankje. Hopen dat het raak is. We zullen het zien. Meiden tot van de week!

18. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hé ik zie nog een Anne.. haha verwarrend!

Hier wat betreft mijn cyclus in de rustige tijd van de maand, zit op dag 6, dus nog geen stress rondom klussen, eisprong, testen etc.

Verder gaat het behoorlijk ruk... de onzekerheid rondom mijn vader is killing!
    We weten nu iig zeker dat hij prostaatkanker heeft. Hij heeft gister bioptie gehad en krijgt vrijdag een bot scan. Maandag horen we hoe erg het is en ook of er al uitzaaiingen zijn in de botten. En of ze verder gaan zoeken en hoe te behandelen etc.
    Het is lastig... het ene moment hoop je dat het allemaal meevalt, het volgende moment ben je zn begrafenis al aan het plannen in je hoofd..

Sorry, lees wel vaag mee maar ben te druk met andere dingen in mijn hoofd om echt op iedereen te reageren...

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Heb net even snel een ovu test gedaan positief waarschijnlijk nog dor het hormoon in mijn lichaam.

@ loontje4 hoop dat het raak is wachten duurt altijd zo lang

20. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen

Deel Deze Pagina