die heb ik niets verteld.dus ik heb alleen mijn zwijgzame man...hij vindt het ook erg hoor maar zat daarstraks smakelijk te lachen met iets wat iemand zei en dat vond ik toch helemaal niet fijn een man ervaart het anders natuurlijk maar je wilt het verdriet en de pijn liefst delen dus nogmaals,goed dat ik jullie heb
Hoi Mol, Ik las je verhaal al in het andere topic en wat een verdriet Het spijt me enorm voor jullie. Het is een flinke val van het ene extreem naar het andere. Je man voelt zich waarschijnlijk precies hetzelfde maar inderdaad, iedereen rouwt op zijn eigen manier. Het is niet vreemd hoor om al aan een nieuwe poging te denken. Het verlies nu haalt niet de wens naar een kleintje weg. Dat zou niet goed zijn! Ik hoop dat de pijn je niet te veel tergt en dat het snel achter de rug is allemaal. Loontje, volgende maand beter nieuws misschien! Carnaval kan ook niet gemist worden natuurlijk! Kim, wat enorm rot Spannende dag morgen ook. Hoop dat het allemaal vlot gaat en het snel allemaal achter de rug mag zijn. -- Nu zitten we midden in mijn ovu! Heb vandaag de positieve ovu test gehad! Wish me luck
Hey dames Ik had net twee druppels bloed bij het afvegen. Zou je zo snel al weer zwanger kunnen zijn ? Liefs
Hey meiden, Ik leef nog! Heb alleen een flinke griep te pakken bah! En door alle onrust rondom mijn vader (bij wie 2 weken geleden kanker is geconstateerd) staat dit forum even op een laag pitje. Is misschien ook wel even goed voor me, me wat minder op het zwanger worden concenteren! Ik heb vorige week mijn ei gehad dus zit alweer op het wachtbankje... 7 maart is mijn nod. Chantallcindy heeft voor me gependeld en die kwam op een posi test in mei... haha, dus misschien ga ik deze maand gewoon lekker niet stressen en wacht ik rustig af tot mei In april gaan mijn man en ik naar Rome, Daar gaan we in 2014 ook trouwen! (we zijn al getrouwd op maandagochtend met niemand erbij voor de belasting... maar daar gaan we dus echt een mooie ceremonie en feest houden) Dus wie weet... 'maken' we daar een kindje... dat zou best cool zijn! FF een vraagje... wat voor ovu testen gebruiken jullie? En hoe vaak en wanneer klussen jullie met een posi test?
ik gebruik die van clearblue(die zijn wel duur,32 euro voor 7 dacht ik)en als ik een posi test heb elke dag,3dagen vanaf de test(bij gebrek aan conditie bij man één keer per dag
Hey meiden Mijn ovu test wordt nu lichter dus denk dat de hormonen nu mijn lijf uit gaan zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie hoop niet dat het vrijdag komt Hihi . Ben voor het trouwen begonnenmet afvallen was toen iets meer als zeven afgevallen. Met de zwangerschap 4,2 aangekomen en nu vier weken na mk toch alweer 2 kilo kwijt zo trots op mezelf dat ik ondanks het verdriet me toch aan me dieet heb kunnen houden Nu komende dagen veel doen en vrijdag eindelijk JA zeggen tegen de liefde van mijn leven. En daarna een weekje op vakantie !
Wilde even vertellen (zonder iemand bang te maken) dat de curettage flink tegen gevallen is.. Kreeg achteraf steeds meer pijn, toen pijnstillers en de pijn werd nog erger.. Toen echo en zit een behoorlijk groot stolsel die er toch uitmoet.. Pijn was vergelijkbaar met naweeën.. Blijf vanacht in het ziekenhuis en heb morfine gekregen, hoop dat het morgen beter gaat en dat ik snel naar huis mag.. Mijn lieve man en zus waren gelukkig bij me vandaag en mijn moeder en andere zus ook nog even, dus dat was fijn.. Zo maar eens de oogjes gaan sluiten..
dat vind ik héél erg voor je,je wilt het zo snel mogelijk achter je laten en dan zoiets.... ik hoop dat het gauw beter gaat met je.hebben ze dat stolsel er nu ook uit gehaald of moet dat zo komen? rust maar goed vannacht en ik ga aan je denken hoor dikke troostknuffel! x
Dankjulliewel.. Stolsel moet er nog uit en als het niet eruit komt overleggen ze morgen verder met de gyn .. Slaap lekker allemaal xx
dat kan ik geloven is bij mij alweer 13jaar geleden maar ik herinner me de slapeloze nacht nog goed hoor!vrijdagnacht ga je slapen als een roos en met een heel ander gevoel...zo fijn
Hoi dames, Ik ben even een tijdje niet op het forum geweest. Ik wilde even afleiding hebben en er niet zoveel mee bezig zijn, anders zou ik mezelf helemaal gek maken. Het vloeien was vorige week maandag gelukkig gestopt. Buikpijn bleef ik wel houden. Gelukkig hadden we veel afspraken staan en vloog de tijd toch aardig snel voorbij. Vannacht kwamen echter de zenuwen voor de echo vandaag. Werd om 5u wakker en heb niet meer geslapen. De afspraak hadden we om 8u50, dus gelukkig vroeg op de dag. Toen we naar de vk reden werden de zenuwen alleen maar erger. Daar in de wachtkamer hield ik het helemaal niet meer. Ze liep ook nog eens 10 minuten uit.... Gelukkig kregen we gelijk de echo... Toen er beeld was moest ik eerst even goed kijken. Maar de vk zei gelijk; de kleine doet het hartstikke goed hoor! YES!!!!! Alles is helemaal goed. De uk is goed gegroeid tov vorige echo en ben nu 8wk4, dus helemaal in lijn met de echo van vorige keer. En dus inderdaad een weekje minder ver dan ik in eerste instantie dacht.. Maar dat maakt me helemaal niks uit. Ik ben zo enorm opgelucht en blij. De vk zei, omdat de ontwikkeling erg goed is tov vorige echo; de kans op een mk aanzienlijk klein is geworden! Dus eindelijk kan ik nu gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben. De uitgerekende datum is 5 oktober. Over 3 weken weer afspraak en echo. Ik zal straks even alles lezen en reageren, maar wilde dir even met jullie delen.
@ loontje, jammer volgende ronde beter en inderdaad dan geen carnaval dus lekker veel klussen @mol, wat vervelend de eerste miskraam was mijn man ook niet echt een steun.. toen kreeg ik vrij snel een miskraam maar deze keer was hij heel lief voor me. Nu had hij ook echt het gevoel dat hij vader ging worden de vorige keer vertelde ik dat ik zwanger was en volgende dag begon ik te bloeden. Maar inderdaad mannen verwerken het anders omdat wij vrouwen direct het al als een echt kind gaan zien en voelen omdat het in ons lichaam zit en mannen hebben dat vaak niet. Heel veel sterkte met jullie verlies, dikke knuffel @ Joyjoy, goodluck @ anne, spannend. Ik ga voor je duimen dat alles goed komt (met je zwangerschap maar ook met je vader). Ik heb 1 keer ovutesten gebruikt en dat waren die van kruidvat eigen merk. @chantal, ik hoop ook niet dat je ongesteldheid vrijdag komt en dat afvallen doe je goed wou dat ik het zo goed kon @kim, wat vervelend nieuws ik hoopte zo dat je net zoals mij nergens last van zou gaan hebben. Zo'n ingreep is namelijk al heftig genoeg. Hoe gaat het nu met je ? @ammie, wat een geweldig nieuws gefeliciteerd ben echt zo blij voor je.. en nu lekker genieten van de zwangerschap @hier, ik denk dat me ongesteldheid eraan zit te komen.. ik begin me soms geirriteerd te voelen en dat heb ik vaak van te voren mijn cyclus was voor de MA gemiddeld 5 weken dus ga ervanuit dat de ongesteldheid vanaf aankomende dinsdag kan komen.. Aangezien ik een week erna me controle heb ga ik niet testen als ik niet ga bloeden. Ze mogen bij de controle een echo maken en dan heb ik meteen antwoord haha maar ik ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben deze ronde
Krijg toch weer menstruatiepijn pff zou aan de ene kant blij zijn kunnen we verder enzo maar moet dat nu komen Hihi
@kim wat heftig zeg... sterkte nog! @ammie .. gefeliciteerd, klinkt goed zeg!! @hier... nog steeds geen ei... hij is wle op komt merk ik aan mn afscheiding maar hij heeft een hele lange aanloop nodig dit keer....dus nog ff afwachten en lekker aan de klus