@anne.. snap dat je in een dip zit... is ook heel erg vervelend allemaal. Maar uiteindelijk krijgen we allemaal weer een wondertje, daar geloof ik in. Snap dat je met je nieuwe man ook een kindje wil, is toch anders denk ik.. hier baal ik ook nog elke dag.. zou al 2 kinderen op de wereld gezet kunnen hebben.. of nouja in verwachting van de 2e. maar helaas heeft dat ook niet zo mogen zijn. de dagen kunnen niet snel genoeg gaan in de hoop dat mijn ei komt en om te kijken of ik ongi word of niet. Ik probeer er niet zo veel mee bezig te zijn maar het lijkt of heel mijn omgeving zwanger raakt, en dan allemaal.. ohja we zijn net gestopt met de pil GRRRRRR... maarja ik gun het ze allemaal. Ik hoop snel op een klein wondertje in mijn buik dat mag blijven plakken.
@joyjoy86 De twijfels die in je hoofd rond spelen zijn zo ontzettend herkenbaar, maar meer dan hopen kan je toch niet doen.. Die vragen gaan ook constant door mijn hoofd, maar de tijd zal het uitwijzen toch..
@Joyjoy86 Dat is het ook en dan zal je zien dat je al snel of over een tijdje positief test en ook dan moet je afwachten.. Wachten op de eerste echo en als die goed is, durf je dan blij te zijn? Denk dat ik pas gerust ben zodra ik de eerste 3 maanden voorbij ben en zelfs dan.. Ach ja, dit is wel weer erg negatief hè, hoop dat ik er positief in kan staan als het zover is, maar zo onbezorgd als dat het voor mij de eerste keer nu was zal het niet meer zijn.. Maar lees gelukkig ook veel goede berichten op diverse forums, dus probeer positief te blijven
ik zie net dat jij ook een tweeling jongens hebt ik duim voor je dat je je man kan overtuigen en dat hij niet boos wordt als je erover begint want dan voel je je zo onbegrepen....ik denk aan je en neem je tijd,maak je maar eens kwaad op de wereld en we horen(lezen) je gauw weer xxxxxx
hey anne,ik begrijp je heel goed.ik heb ook al twee kinderen ,ben 34 en mag eigenlijk niet klagen...maar dat doe ik wel want ik zou ook graag een kindje hebben met mijn nieuwe man.(al ben ik soms wel een beetje bang dat hij dat kindje dan liever zou hebben als mijn twee kinderen)(die hij overigens doodgraag ziet anders zou ik met hem ook helemaal geen kind willen,zelfs geen relatie maar een vrouw is toch altijd bang voor haar kinderen denk ik) je weet niet of je nu niet zwanger bent he,ik had van mijn tweelinh negatieve testen tot ik tien weken ver was... trouwens klagen mag ook al eens hé,daarvoor zijn we er toch
Hey dames Mijn twijfel is ook weg weet het gewoon zeker vrijdag test voor zekerheid maar Is niet echt nodig
Ha dames, Ik begrijp dat ik niet de enige ben die in een dip zit. Wat is het leven toch beroerd af en toe he? Maar goed, er komen vast wel een keer weer betere tijden... JoyJoy, dat is ook verschrikkelijk zwaar voor je zeg, als ze het zelfs over zulke dingen hebben als een ledikantje opknappen. Kan me voorstellen dat je dan denkt dat dat bedje voor jouw kindje had moeten zijn.... Ook herken ik die twijfels, ik heb daar ook veel last van op het moment. Maar ja, wat kun je eraan doen? Die gedachten overkomen je gewoon, je kunt het niet zo makkelijk uitzetten he? SunFlower, zwaar al dat wachten he? Het lijkt zo eindeloos Kim, ik ben het met je eens. Ik weet zeker dat ik na 5 miskramen pas veel later een beetje gerust zal kunnen zijn. Als ik het uberhaupt al zou kunnen voor ik het kindje gezond en wel in mijn armen heb. Ik heb nu al twee keer een hartslag gezien, en ondanks dat de kansen op een miskraam dan erg klein zijn, ging het toch twee keer mis. Daar zal ik dus geen gerustheid meer uit kunnen halen, vrees ik..... Maar goed, ik zal wel een stuk blijer zijn als ik zwanger ben ten opzichte van dit ellendige proberen zwanger te raken. De stress alleen al. En als je eenmaal zwanger bent, ben je in ieder geval weer een stap dichterbij een goede zwangerschap.... Ik kan niet wachten op die twee streepjes op de test Mol, ja ik heb ook tweeling jongens inderdaad, ze zijn bijna 4 jaar oud nu. En ze zijn zo fantastisch, dat ik heel graag meer kinderen wil Ik heb zo de pest in over mensen die me vertellen dat ik maar 'gewoon tevreden moet zijn met wat ik heb'. Hoe DURVEN ze! Ik ben juist super sonisch tevreden met wat ik heb. Ik ben zo dol op ze en geniet zo ontzettend van ze, dat ik er graag meer van wil hebben. Sommige mensen kunnen zo lomp uit de hoek komen. Ook zo'n opmerking als: 'double trouble'. Ik reageer altijd met 'nee hoor, double delight!' als ze zoiets zeggen. Is toch ook niet leuk voor die jongens om keer op keer te horen dat ze double trouble zijn? Zo, dat is er even uit zijn jouw jongens ook zo leuk? Ik kan me trouwens niet voorstellen dat jouw man jouw kinderen minder leuk zal gaan vinden dan zijn 'eigen' kind. als ie nu al zo dol op ze is, zal dat straks nog steeds zo zijn. Ook mooi dat er een flink leeftijdsverschil tussen zit, dan valt er weinig te vergelijken, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo'n baby wordt natuurlijk toch heel anders behandeld dan twaalf jarigen, dus je kunt onmogelijk alles langs de meetlat leggen. Lijkt me in dit geval wel heel gunstig! ChantallCindy, we zijn benieuwd naar vrijdag. Anne, precies wat jij omschrijft is de reden dat ik dit topic ben begonnen. Het zo zat zijn, weer opnieuw moeten te beginnen. Weer al die stress en zenuwen, wanneer is de eisprong, komt ie wel, is er wel echt een ei gesprongen, wat is deze afscheiding, waarom verlies ik nu wat bloed, god ik voel mijn borsten, zou het een gunstig teken zijn? En ga zo maar door. Verschrikkelijk. De lol is er al heel lang af voor mij Maar we moeten door, voor het goede doel, zeg maar. Hou vol meid, onze tijd komt ook nog wel! Hoe gaat het nu met je vader? Mijn schoonvader heeft ook prostaat kanker gehad trouwens, en toen hebben wij ontdekt dat er een enorm groot aantal mannen in hun leven ooit met prostaat kanker te maken gaat krijgen, maar dat dat in de meeste gevallen nooit de reden voor overlijden is. Ik weet de percentages nu niet meer, maar als je googled op internet kun je het vast nog wel vinden (ik zit nu op mijn werk, dus kan het even niet doen). Mijn schoonvader is geopereerd, en nu weer zo fit als een hoentje. Ik hoop voor jullie dat dat bij je vader ook het geval zal zijn.
@ammie, dankje vanavond of morgen laat ik weten wat het is geworden heb het pas om 17:00 dus nog even in spanning afwachten. Goed van je dat je het nu al geregeld heb dat scheelt straks weer Hoe voel je je nu ? @anne, misschien ben je te vroeg met testen. Bij mijn laatste zwangerschap had ik bij 1 week over tijd een hele lichte streep die je gewoon bijna niet zag en pas na 2 dagen was hij donker. Blijf voor je duimen dat het wel raak is. En hier gewoon lekker je hart luchten en klagen want het is meer dan logisch dat je een kind met je huidige man wilt. @joyjoy, heb vandaag pas het gesprek . Ik snap dat je twijfelt maar heb vertrouwen in je lichaam dat er een gezonde baby komt. Doordat mensen in de omgeving snel zwanger worden lijkt het de normaalste zaak van de wereld maar als je er goed over nadenkt is het iets heel bijzonders en soms gaat het dus met wat moeite. Inderdaad blijven hopen het komt goed @chantallcindy, kan niet wachten tot je morgen komt vertellen dat het een dikke donkere streep heeft gegeven @angelhope, al voorzichtig geprobeerd met je man te praten over zijn volgende reis ?? Hopelijk is het niet nodig dat hij het hoeft te verzetten en is dit eitje gewoon benut
Oja ammie, het is een detacheer bureau op financieel gebied en dan ga ik steeds een aantal maanden bij een bedrijf als financieel medewerker werken en ik wil graag doorgroeien naar controller en die kans kan ik daar ook krijgen .
Mounia, ohhh ik moet echt leren lezen..! Nou ja misschien ben ik wel gewoon helderziend en ben ik een dag vooruit op je We zouden ergens bij moeten houden wie van ons weer zwanger is en hoelang na de miskraam/ma/etc dit weer was! Denk dat het erg bemoedigend voor ons alle zou zijn! We hebben zoveel verdrietige posts hier, misschien geeft dat wat tegengewicht en zonneschijn?
Haha wie weet joyjoy dat zou fijn zijn Goed idee inderdaad wie bied zich aan om de lijst te maken en bij te houden ?
Ja in dit topic is wel leuk.. we zitten toch steeds met dezelfde groep te praten. Wat vinden de andere ?
Maak maar een lijstje in dit topic is wel leuk.. Ik heb dus 26februari en 2maart de curettage gehad en wacht op een eitje niet dat ik weet wanneer ik deze precies mag verwachten, maar wij gaan wel voor een poging Mijn nod zou dan ongeveer 2april zijn.. Als je hulp nodig hebt met lijst of er geen zin meer in hebt dan help ik wel
Hey meiden, Bedankt voor de lieve berichtjes, het gaat vandaag gelukkig wel weer iets beter met me. Heb wel weer een test gedaan maar weer negatief... bah! Ik neem me elke maand voor me niet suf te testen, maar ga steeds de mist weer in! Chantalcindy, wat goed! Wat een mooi huwelijkskado! Mol, jij zit dus wbtr man/kids in de zelfde situatie als ik? Ik herken dat gevoel wel... de angst dat hij dan om zijn 'eigen'kind meer gaat geven... Mijn man is stapelgek op mijn meiden, en zij op hem. Hij is dan ook 6 dagen in de week hun 'vader' want mijn meiden slapen ong 3 keer per maand 1 nachtje bij hun eigen vader. Maar het zou gewoon zo fijn zijn om het compleet te maken met een kindje van ons samen! Angelhope... ja het is fijn om dit topic te hebben! Merk dat ik moeite heb met topics waar meiden in schrijven die net 2 maanden bezig zijn zwanger te worden en al lopen te klagen, en dat ze dan de maand erna nog zwanger zijn ook! Wat betreft mijn vader... we hebben nog steeds geen zekerheid, Hij heeft nu een intake gehad bij het AVL, hij krijgt volgende week nog een MRI en een CT scan en daarna krijgen we daar uitslag van.... We zijn vooral bang voor uitzaaiingen in zijn lymfen. Ja, lijstje gewoon in dit topic is wel handig... anders krijg je weer 2 aparte topics... dat hebben we al eens gehad. Wat moet er op? zoiets: Anne 1977 (35jr) 3e kindje,BBZ dec '12, nod 7/3