Ha dames, ben ik weer Kim, balen dat er nog een lichte streep is, maar het gaat de goede kant op. Het zal vast niet veel langer gaan duren! En je hoeft toch inderdaad niet helemaal wit af te wachten. In het ergste geval is het wat onduidelijk als je straks zwanger denkt te zijn, en er komt een licht positieve test. Dan weet je niet of het nog een restant hcg is of niet. Nou, dat is wel een risico dat je kunt nemen toch? Mounia, inderdaad je hebt maar 1 vlug zwemmertje nodig en eentje die de weg kan vinden. Ik las gisteren dat er heel veel zaadcellen de weg kwijtraken en nooit bij de eiceil terecht komen Zijn vast de mannetjes cellen, die willen de weg niet vragen! Nataliej, mij was inderdaad ook verteld dat de kans een heel klein beetje groter is dat je weer een miskraam krijgt. Maar goed, ik heb twee keer keurig afgewacht, en toen is het toch weer misgegaan, dus..... En nu dus weer afwachten, afwachten, afwachten, wat is dat toch rot! :x Mol, het zal voor iedereen anders zijn hoor. Maar ik had zelf dus elke keer na de misrkaam, meerdere rondes erna, steeds zwangerschapssymptomen terwijl ik niet zwanger bleek te zijn. En ik had die symptomen ook pas vanaf een week na de eisprong. Dus niet continu. En oh wat doet zo'n witte test dan pijn! Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is! Het kan best! Loontje, we zitten weer eens samen op het wachtbankje. De laatste keer werden we ongeveer tegelijk zwanger, misschien nu weer. Zou tof zijn he? Ik heb nu weer allerlei symptomen (extreem moe, licht misselijk, licht gevoelige borsten, buikkrampjes, licht bloedverlies vanaf 8dpo), maar andere symptomen mis ik nu zoals witverlies. Kortom: ik maak mezelf weer helemaal gek hier! Ik wilde eigenlijk pas na het weekend gaan testen, maar misschien dat ik daar morgenochtend toch anders over denk Zo'n witte test is flink balen, maar dan heb je in ieder geval de teleurstelling wat geleidelijker aan (je blijft toch hopen totdat je ongie doorbreekt he?). Bovendien is dan mijn weekend niet verpest door alle spanningen. Ik kan het namelijk echt totaal niet uit mijn hoofd zetten..... Ooit zal het weer een keer raak zijn he?
@ loontje4 en sunflower85 Ja ben ook blij met mijn zus Heb alle sigaretten nog kunnen afslaan, maar krijg ze steeds meer aangeboden.. Ik ga niet meer testen en als ik over een aantal weken niet ongesteld word, dan test ik wel en als hij dan donkerder is dan nu, dan is het goed en lichter, dan ga ik nergens van uit @angelhope Ja dat risico moet ik dan maar nemen toch
Nog geen duidelijkheid gister buik pijn druppel bloed dacht ongi komt maar was gelijk weer over nu wel weer wat buikpijn
@loontje, ben niet uitgenodigd voor een 2e gesprek er waren andere kandidaten met ervaring in een bepaalde branche waar ze de voorkeur naar hebben. Scheelt mij weer moeilijke beslissingen maken ivm dat salaris haha dus vind het aan de ene kant helemaal niet erg . Spannend , ik hoop dat het raak is en nu geduldig op het wachtbankje zitten @Sunflower, ik ga voor je duimen dat je zwanger bent @angelhope, hahaha dat zullen inderdaad de mannetjes zijn Spannend hoor dat je weer op het wachtbankje zit.. ik ga voor je duimen @chantalcindy, wat vervelend die onzekerheid.. hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. @hier, toen ik me man vertelde wat de gyneceloog zei werd hij helemaal blij toen ik bijna klaar was met werken zei hij .. volgens mij hoorde ik je net wat zeggen over een eisprong dus kom eens even hier hahaha dus dat klussen is wel gelukt, of we op tijd waren i don't know.. ik ga het vanzelf merken
Goedemorgen allemaal! Angel - Morgen kunnen we dus beide testen. Ik wil ook liever wachten tot na het weekend. We zullen zien wat we volhouden Chantalcindy - Ik hoop dat het nu snel voor je gaat doorzetten. Wat een onzekerheid Mounia - hahaha wat een leuke vent heb jij! Hier verder erg rustig. Ik probeer rustig af te wachten. Het gaat van: Gewoon morgen testen!!! tot Neeeee rustig afwachten tot na het weekend!! tot Wacht nou maar gewoon op je ongi en als die niet komt kun je altijd nog testen! Ik kijk gewoon op tegen een negatieve test maar tegelijker tijd weet je dat het misschien heel misschien positief kan zijn..
Hoi meiden, @ Mounia, leuke man!! Hopen nu op een posi test. @ Joyjoy, spannend. Hoop op een posi test voor je. @ Hier, verder niks bijzonders. Vanmiddag werken en dan maar wachten .
Al dat geklets over positieve testen maakt dat ik ook alweer zover wil zijn dat er iets te testen valt En dan te bedenken dat ik positief test en dat telt nog niet, grrrrr... Hoop zo dat het snel weer raak is!!! Voor ons allemaal!!
Hier precies hetzelfde mol.. M'n gedachte zitten er vol van.. En dan zo ineens kan ik ineens even weer met beide benen op de grond staan en me realiseren wat er eigenlijk allemaal gebeurd is, gevolgd door intens verdriet
zo gaat het dus bij mij ook... ik zeg dan dat ik even een verdriet- tsunami over me heen krijg... ik hoop voor ons beiden dat we gauw terug heel blij mogen zijn en hopelijk een beetje gerust ook. knuffel voor jou!
Nou, vanmorgen getest. Witter dan wit En 'geen bloed, houdt moed' geldt voor mij echt niet, ik heb altijd nog voor NOD positief getest, dus het is echt wel over deze ronde. Ik heb besloten dat ik er alles aan moet gaan doen om er wat minder mee bezig te zijn, want op dit moment gaat het 24/7 door mijn hoofd en dat is niet meer gezond. Vandaar dat ik heel hard ga proberen om even een poos niet meer op zp te komen kijken. Of het lukt? Ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes. Ik kom over een tijdje wel weer even kijken. Misschien na mijn volgende eisprong ofzo, dan kan ik er verder toch niets meer aan veranderen. liefs van mij
@angelhope: balen Heel frustrerend als je graag wil en wellicht al wat voelt/denkt te voelen en dan een witter dan witte test.. Hoop echt voor je dat het snel raak is, hoop dat je wel af en toe komt kletsen, maar begrijpelijk als je er even niet bent.. Teveel ermee bezig zijn is ook niet goed, maar denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben.. Tot snel weer xxx
Hey meiden, Ik gluur afentoe ook even mee maar probeer ook wat afstand te nemen van alles en 'er niet zo mee bezig te zijn'. Hoorde eergister dat een vriendin van me 12 weken zwanger is... heel snel meteen raak... heb het daar (ondanks dat ik het haar van harte gun) toch moeilijk mee... Ik zou zo graag willen dat het bij mij ook gewoon eens makkelijk ging! Maargoed, wil graag op jullie allemaal reageren maar het is ook een beetje zelfbescherming om nu even wat afstand te nemen. Succes en sterkte allemaal!
Ik ben gisteren toch ongi geworden blegh dus behoorlijk baaldagje gehad. maar goed weer vol goede moed op naar deze ronde! mijn nieuwe NOD zal rond 18 april zijn ..
Heel herkenbaar! Ik maak mezelf helemaal gek. Nu ben ik weer als een gek mijn afscheiding aan het controleren, maar snap er nog niet veel van. Twee weken geleden ovulatietesten gekocht. Deze uiteindelijk in de prullenbak gegooid omdat ik er toch niet te veel mee bezig wilde zijn. Vervolgens drie keer een zwangerschapstest gedaan vorige week, omdat ik hoopte op een innestelingsbloeding. Maar neeeeee, verder gaat het prima met me hoor
ik kom me hier ook melden.. Di kwamen we er met de echo achter dat het al 2 weken niet meer gegroeid was.. gyn zei woe hetzelfde en gister in het ziekenhuis alles opgewekt met medicijnen... ik voel me wel okay.. alleen er hangt z'n leeg gevoel om me heen.. ik wil wel verder maar aan de andere kant ook niet..weer opnieuw beginnen...
Wat vervelend angelhope en anne dat jullie het er zo moeilijk mee hebben. Hele dikke knuffel en zodra jullie er klaar voor zijn kom gezellig weer mee kletsen @sunflower , neeeee wat balen !!! Op naar volgende ronde dan maar weer .. @mol en sally, lijkt me wel vervelend dat je er de hele dag aan denkt of niet ?? Ikzelf ben erg blij dat ik mezelf makkelijk kan afleiden met andere dingen. Natuurlijk wil ik niets liever dan zwanger worden maar ik heb iets van als het gebeurd dan gebeurd het en wordt er alleen maar depressief van als ik de hele dag door eraan ga zitten denken. @yuna, welkom en vervelend dat je dit ook mee moet maken. Dikke knuffel en hopelijk snel een goede zwangerschap voor jou
@ yuna28, begrijp goed hoe je je voelt, eerste dagen is het allemaal niet te bevatten en dat lege gevoel is zo herkenbaar.. Heel veel sterkte komende tijd. Ik dacht ook eerst van wil ik wel (meteen) weer opnieuw beginnen, maar na een paar dagen wist ik heel zeker dat ik dat wil.. Dikke knuffel
Ovu-testen dames.. Welke gebruiken jullie? En waar bestellen jullie deze? Het kriebelt veel te veel! We hadden afgesproken het niet te gebruiken, maar ik ga het toch doen!