Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ben niet echt een kenner maar met die van cb met de smiley had ik geen ei terwijl de gyneacoloog zei dat ik er wel een had,en die kosten dan 32 euro voor 7....dus die zou ik persoonlijk niet aanraden :D

ik had buikpijn vandaag dus weer een beetje hoop maar toen kreeg ik diarree :x niet echt waar ik zat te hopen...

verder denk ik dat wij mekaar allemaal heel goed begrijpen.we zijn allemaal een beetje gek en we houden dat lekker onder ons ;) niemand hoeft dat te weten ....:cool:

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @nathaliejj .. ik gebruik geen ovu testen meer...daar word ik ectht gek van.. want het streepje moet op zijn donkerst zijn en dan krijg je binnen 24/48 uur je eisprong.. opzich wel handig maar ik werd er echt gek van ;)
    ik temperatuur sindsdien en dat vind ik wel prettig werken. elke ochtend als k wakker word ff tempen en klaar. alleen hierbij is het wel zo dat je pas ziet wanneer je ei geweest is als je temp 3 dagen hoger is. maar ik kan het gelukkig ook aan mijn slijm zien en merk het aan mijn libido ;) hihi..

@mounia.. ja op naar de volgende... zucht! ik hoop zo dat we snel weer een wonder mogen verwachten maar het zal iig niet meer 2013 zijn. :(

maandag moet ik terug voor nacontrole bij de gyn.. ben wel beetje zenuwachtig krijg ook de uitslag van ons bloed. als hebben ze dus later de poliep gevonden en denken ze dat het daar aan ligt ben ik toch nog bang..

maar goed voor nu lekker bedje in duiken morgen weer een nieuwe dag.

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Als er een "vind ik leuk" knop onder berichtjes zou zitten had ik deze nu aangeklikt :D

4. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    even een mopper berichtje van mij.. misschien lucht het op..

zoals ik al eerder heb verteld heeft mijn vriend een dochter van 12 waar hij altijd zo goed als alleen voor heeft gezorgd en waar we de afgelopen 2,5 jaar samen voor zorgen (doe dit met liefde, ookal is het soms moeilijk omdat het toch niet je eigen kind is)
    in de jaren voor hij mij kende heeft hij een aantal jaren een relatie gehad met een vrouw die ook al 2 kinderen had, samen besloten ze een kindje van hun samen te krijgen, maar toen zij eenmaal zwanger was besloot zij dat ze het verder alleen wilde doen, ze ging weg en mijn vriend mocht niks mijn zijn zoontje te maken hebben, het mannetje kreeg haar achternaam en mijn vriend mocht hem niet zien, niet erkennen, helemaal niks.
    hij heeft destijds alle rechtzaken gewonnen en zijn zoon erkend en omgangsregeling gekregen, maar ookal was dit zo, zijn ex weigerde hieraan mee te werken.. even vond ze het goed, maar dan moest hij in de weekenden ook haar andere 2 kinderen die zij al had erbij nemen, hij heeft dit een aantal keren geprobeerd, maar kon dit niet in zijn eentje.. toen was er weer een tijd geen contact.. 2,5 jaar geleden kwam het mannetje iedere woensdag weer hier en dat liep redelijk, maar ondanks dat bleef zei moeilijk doen, dan moest het weer meer en dan weer niet, uiteindelijk is dit weer stuk gelopen en hebben we hem inmiddels al ruim een jaar niet meer gezien..
    mijn vriend heeft zich er groten deels bij neergelegd, want hij heeft geen band met zijn zoon kunnen opbouwen en heeft het idee dat hij er gewoon niks meer aan kan doen dan wat hij al gedaan heeft.
    van de week belde zijn ex op dat de situatie daar thuis niet meer te doen was, ze zegt dat hun zoon (5jaar) adhd heeft en dat ze er niks meer mee kan en niet meer tegen kan, ze wil hem zeer waarschijnlijk uit huis laten plaatsen of hij moet maar bij ons gaan wonen ofzo... naaa hier viel mijn mond echt van open hoor, dat kan toch zomaar niet!?!? ik wil dolgraag een kind en zij wil die van haar gewoon wegggeven!! ik weet dat het zo'n vaart niet zal lopen, maar we zullen er toch over na moeten gaan denken dat mocht het echt zo ver komen, wat doen we dan??
    ik mag me van haar nooit ergens mee bemoeien en toen het mannetje een tijdje terug voor iets onschuldigs in het ziekenhuis lag, mocht ik niet eens op bezoek komen.. vorige zomer kwam ze zomaar onverwacht via de achterdeur binnenlopen en negeerde mij totaal en zei achteraf dat ze schijt aan mij had en dat ze zelf wel kon beslissen of ze wel of niet welkom was in ons huis...
    al met al heb ik nu echt even zoiets van: AAAAHHHHH!!! dit kan ik er nu niet bij hebben, heb nog zoveel verdriet van de afgelopen weken en dan nu dit??
    uiteindelijk heeft dit niks met ons topic te maken, maar het moest er gewoon eventjes uit :(

vandaag is mijn kleine nichtje jarig en ze word 1, dus ik ga me snel klaarmaken en er gewoon een leuke dag van maken :D (van binnen ben ik boos en verdrietig, maar dit mag de leuke dag niet verpesten)

5. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@nathaliej, ik heb 1 keer de ovu test gedaan en toen heb ik die van kruidvat eigen merk gebruikt. Volgens mij had je er 5 en waren niet zo heel duur. Ik gokte een beetje wanneer mijn eisprong kon zijn en ben er toen mee begonnen. Heb er uiteindelijk maar 3 hoeven gebruiken want de 3e was echt een hele donkere streep en dacht dit moet het wel zijn (die 2 dagen ervoor waren ook best donker)... Ik was toen wel zwanger alleen het was toen ook misgegaan waarschijnlijk rond 4 weken... Me lichaam had het toen zelf afgestoten dus toen ik controle echo kreeg was ik al schoon :).. Daarna geen ovutesten meer gebruikt :p

@kim, :mad: ik kan zo boos worden om zulke mensen.. er zijn zoveel vrouwen die er alles voor over hebben om een kind te krijgen en dan wilt zij het zo makkelijk weg doen :mad:.. Ik snap dat je het er niet bij kan hebben maar stel dat het echt zo ver komt zou ik je man proberen te laten regelen dat hij zijn zoon krijgt maar wel met de voorwaarden dat hij volledige voogdij krijgt en zij een omgangsregeling (als ze dat wilt) en dat hij dus bepaalde hoe het eraan toe gaat.. hij moet echt niet toelaten dat zijn zoon naar een vreemde of opvang huis gaat . Ik weet zeker dat zijn zoon het hem later kwalijk gaat nemen.. Hij is nu nog maar 5 en die band kan er echt wel komen zeker als ik van jou hoor hoe goed die met zijn dochter is.

6. YenY

YenY Actief lid

5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor degenen die mij nog kennen (tis alweer een tijd terug dat ik hier iets plaatste)...

Op 6 maart had ik een positieve test (juni 2012 mk), eigenlijk testen hihi heb wel 3x getest! (Zwanger&Kids en Kruidvat) alleen heb ik sinds maandag licht bruinverlies... :(
    Maak me zo'n zorgen... ook door onregelmatige cyclussen weet ik niet precies hoe lang ik zwanger ben, of 5 weken of 9 weken, maandag 25 maart echo en dan zal blijken hoe of wat.

Ben erg bang dat dit ook zal uitlopen op een MK.
    Heb geen buikpijn, voel wel allerlei gerommel...

Voor alle anderen, heel veel sterkte en succes!

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ YenY
    Wat vervelend dit en dan de onzekerheid, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het mis is, maar als je het eerder hebt gehad, dan zakt je wel de moet in de schoenen, hoop voor jou dat het goed komt en dat er niks aan de hand is.. Sterkte meis!

@ mounia
    Ik ben ook gewoon boos erover, gelukkig wat afleiding vandaag..
    Vraag me af hoe dit afloopt en als het echt zo ver komt vraag ik me af of ik het zou kunnen voor zijn zoontje zorgen die ik amper ken.. Als hij dit echt zou willen ga ik er wel serieus over nadenken, maar zover is het nog niet.. Zij moest en zou haar kind alleen opvoeden en nu heeft zij er een rommeltje van gemaakt (want betwijfel of hij echt ADHD heeft) en kunnen wij het oplossen.. Ach we zullen zien, ga proberen om het een beetje los te laten..

8. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    Kim, Tjonge jonge, dat is toch niet te geloven, dat je zo je kindje weg wilt doen. Wat moeilijk ook voor jullie, dan is hij er wel en dan weer niet. Als het zover komt dat hij bij jullie komt wonen dan moet alles duidelijk op papier, straks komt ze hem zo weer ophalen.

Anna en angelhope: snap het helemaal, maar vind het ook wel erg fijn om hier even te kijken en te weten dat je niet de enige bent die dit mee maakt.
    Thuis kan ik het wel goed van me af zetten, alleen wanneer we dan weer van iemand horen die zwanger is of ander nieuws heeft zoals koop van een huis, trouwen, dan hakt het er weer even in, want wij hadden ook zo graag leuk nieuws willen vertellen. En het lijkt wel of iedereen weer een grote stap gaat zetten bij ons in de vriendengroep.

Chantalcindy hoe is het nu bij jou?

fijn weekend allemaal

9. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Kim.. jeetje zeg dat is niet niks wat je daar over je bordje heen krijgt.
    snap je frustratie hoor en dat is geheel terecht!

hoop dat je nog wel een leuke dag gehad heb :)

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Net weer druppel bloed denk continu dat mijn ongi komt maar helaas nog niet baal er zo van

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @kim:arm kind hé met zo'n egocentrische moeder.denkt duidelijk alleen aan zichzelf :x

je wilt goeddoen en trekt je het lot van het kind van je vriend erg aan maar je hebt nu even het recht om alleen naar jezelf te zien en eerst jouw pijn en tegenslag te verwerken voor je anderen hun problemen moet gaan oplossen.makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer je maar op jullie gezin te focussen nu want je zou er dag en nacht mee bezig zijn en waarschijnlijk komt er niets van en wou zijn ex even de aandacht...triest dat zo iemand dan wel kinderen krijgt en ze gewoonweg niet verdient!
    ik heb hier makkelijk spreken,dat weet ik hoor,ik heb zelf ook dingen die ik niet kan oplossen op 1-2-3 en ik weet dat je dat niet zomaar even loslaat.dat heb je ermee als je een mens bent met een hart en een geweten....

ik druk op de-vind ik niet leuk knop- ;)

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor al jullie lieve reacties, ik moet ook proberen het een beetje naast me neer te leggen, want inderdaad haar leven draait alleen om haarzelf en ze is iemand die graag in het middelpunt van de aandacht staat..

Gisteren gelukkig een hele leuke dag gehad! Nog wel even volgeschoten en een traantje gelaten op de gang, was me toch allemaal eventjes teveel..

Vandaag weer een dagje werken, hopelijk krijg ik leuke taxi ritten en vliegt de dag voorbij :D

@chantallcindy echt vervelend hoor dat je nog steeds niet normaal ongesteld word.. Heb je nog een controle afspraak staan bij een gynaecoloog? Als het te lang duurt en je je zorgen maakt, dan gewoon bellen hoor.. Inmiddels ben je de 6 weken al voorbij toch?

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja. Klopt zes weken later ja wacht nog tot vrijdag anders bel ik

14. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@chantalcindy, ik zou maandag gewoon al bellen.. Bij mijn controle (6 weken na curatage) zag ze dus dat ik net pas een eisprong gehad had .. als ik over 3 weken nog niet ongesteld ben moet ik terug.. als je maandag belt kan je waarschijnlijk dezelfde week nog terrecht en dan heb je gewoon wat meer duidelijkheid voor jezelf. Stel dat er iets mis is ?? Dan kan elke dag wat uitmaken. Dat meisje die naast mij lag wilde geen controle maar als ze na 6 weken nog niet ongesteld was dan moest ze meteen bellen.

15. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    779
    68
    28
    Hoi dames,

Wij zijn lekker een weekendje weg geweest, vandaar dat ik even niks heb laten horen.

@Anne&Angelhope: sterkte de komende tijd! Ik snap heel goed dat jullie wat afstand nemen. Er constant alleen maar mee bezig zijn, is ook niet altijd goed. Maar als jullie weer eens lekker van je af wilt schrijven zie ik jullie graag weer :)

@Sunflower: hè wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk.

@Nataliej: ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus kan je niet echt helpen. Waarom wil je ovu testen gaan gebruiken? Is je cyclus onregelmatig?

@Chantallcindy: wat naar dat je nog steeds geen zekerheid hebt. Ik zou ook morgen gewoon bellen en de situatie uitleggen. Misschien kan je deze week dan al terecht en heb je war meer duidelijkheid voor jezelf. Die onzekerheid lijkt me ook niks.

@Kim: jeetje, wat een heftig verhaal over het zoontje van je vriend. Dat dat er ook nog eens bij komt, in deze situatie, lijkt me inderdaad niet echt fijn. Kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Jij bent net je kindje verloren en die vrouw geeft haar kind 'zomaar weg', omdat dat haar beter uitkomt. Rot hoor!

@YenY: ach, wat vervelend. Hoe is het nu? Verlies je nog steeds bruin bloed? Kan me goed voorstellen dst je je zorgen maakt. Ik had het ook tijdens deze zwangerschap, af en toe wat bruin verlies. Ik had de vk gebeld en mocht gelijk langskomen. Alles bleek toen gelukkig in orde. Hopelijk heb je ook snel duidelijkheid.

@hier; alles gaat een beetje zijn gangetje. We zijn heerlijk een weekendje samen weg geweest. Was even genieten zo met zijn tweetjes.
    A.s. Donderdag de 12 weken echo. Ben zo benieuwd. Echt zenuwachtig ben ik niet, heb wel een idee dat het goed zit.. Maar ik ben heel blij als het volgende week zaterdag is. Dan is de magische 12 weken grens bereikt en kan ik voor de volle 100% genieten. Kijk er zo naar uit.

Nu ga ik mijn kleine meisje ophalen. Ze is een weekendje bij opa en oma geweest, het was heerlijk met zijn tweetjes, maar kijk er maar uit om m'n kleine meisje weer te zien :)

Tot snel!

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ chantallcindy, ik ben het wel met mounia eens..
    Ik zou eerder bellen hoor..

Gisteren was echt leuk de eerste verjaardag van mijn nichtje, ze is echt super verwend! Hahaha
    Wat een schatje he! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,1 KB
      Weergaven:
      24
  17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    wat een schatje!en als dat allemaal kaootjes zijn nou dan is ze echt verwend ;) maar dat mag hé.blij zijn dat dat kan!

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oke dames net werr wat bloed nu weer niks had vanmddag wel knal ovutest morgen toch bellen :)

19. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    pff ben toch beetje zenuwachtig moet zo naar het ziekenhuis... brrrrr

20. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Waarom Sun? Controle? In ieder geval succes!!

En Kim, wat een scheetjeeeee!

Gisteravond ongesteld geworden tijdens de babyshower van mijn schoonzusje. Dus dat was heeerlijk dubbel. :(
    Uiteindelijk dus gewoon wat dagen te laat en niets aan de hand.

Ik ga me nu maar gewoon focussen op ons huisje dat we gekocht hebben en waar we over 4 weken in kunnen. En we zien wel weer.

Deel Deze Pagina