Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    heel veel sterkte

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Mol heel veel sterkte! jeetje wat een vreselijk nieuws... :(

ik heb met de gyn gebeld.. het is vandaag over dus geen idee. ze zei dat het misschien van de eisprong geweest is, daarbij verliezen mensen ook vaak bloed.

maar goed ik weet het niet.. normaal duurt mijn cyclus minimaal 6 weken en nu zit ik op de helft van een normale cyclus van 28 dagen.. zou in mijn ogen toch wel bijzonder zijn als hij nu ineens zo kort is.. maar wie weet..

als ik nog meer bloedingen krijg moet ik langst komen maar vooralsnog niet, omdat het eenmalig is...

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@mol, wat een kl*te nieuws :( heel veel sterkte en succes vandaag.

@sunflower, hmmm vreemd, maar denk dat we onderhand wel van ons lichaam mogen verwachten dat die de gekste dingen doet. Dus wie weet heb je vanaf nu wel cyclus van 28 dagen.. Ik was onregelmatig en na mijn 1e miskraam kreeg ik een regelmatige cyclus van 5 weken dus een miskraam kan alles veranderen.

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Kom weer even kijken!!

@ Ziekenhuizen, jeetje idd wat een verhalen. Ben het er wel mee eens dat een VK persoonlijker is maar verder is het hier ook goed en is iedereen meelevend en hebben ze een luisterend oor.

@ Kim, denk dat iedereen er mee bezig is ook al wil je dat niet. Het gebeurd gewoon. We willen gewoon graag iets en zsm ;). Hier ook begonnen met de weight watchers en idd de nodige kilo's kwijt raken voordat ik weer zwanger wordt. Vanmorgen wat aangekomen. Komt denk ik door ongi. Heb me netjes aan het dieet gehouden dus...Wat voor dieet volg jij?

@ Hier, ongi bijna afgelopen en op naar de volgende ronde. Vanavond weer eens beginnen met klussen. Verwacht mijn ei volgend weekend of met erna en ben dan lekker vrij dus zit goed. Verder rustig aan en ook lekker vrij met de Pasen. Heerlijk!! Meiden allemaal fijne Pasen en kom morgen nog wel even kijken.

@ Chantallcindy, balen van je ongi maar wel duidelijkheid nu. Hier ook veel heftigere ongi's dan eerder. Ben maandag morgen wakker geworden van de buikpijn en rugpijn. Heb dit vorige keer ook gehad. Hoop dat het snel beter wordt. Wil naar de osteopaat gaan om te kijken of die er iets aan kan doen.

@ Sally, lol van die eitjes!! Fijn dat je zo luchtig kunt zijn!! Je weet toch dat er ondanks een posi ovutest je ongesteld kunt worden. Blijft teleurstellend. Hoe dan ook. Maar eens komt er geen ongi maar een posi test!!

@ Mol, nee toch!! Knuffel meid!! Weet hoe je je voelt!! Sterkte!!

@ Sunflower, wat is er toch aan de hand?? Gewoon bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen. En het is toch vreemd allemaal. Gewoon doen dus!!

@ Jufkee, jij ook al zo'n gekke cyclus. Ja, heb ook wel eens dat het moet terwijl ik geen zin heb maar vl heeft altijd wel zin dus die merkt er niet zo veel van.

@ Yuna, zou er niet een stukje achter zijn gebleven wat nog lekt en wat nu aan het ontsteken is??

6. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hoi Hoi dames,

ik kom ook "gezellig" mee kletsen. Ik heb net toevallig een topic geopend en zag toen deze topic pas waar ik ook mijn verhaaltje kwijt kan. Ik heb vorige week mijn 2e vmk gehad en vannochtend ipv een echo voor het hartje een echo gehad om te kijken of alles wel goed schoon was (dat was gelukkig ook) maar voelde me zo emotioneel omdat ik toch daar lag met op het scherm 6,5 week staan zwanger terwijl ik het al kwijt was. Ik ben nog jong ik ben 24 jaar maar ben zooooo ontzettend bang om weer zwanger te worden:(
    Hoe kun je genieten van je zwangerschap na miskramen? De 2e keer lukte het nog wel ik dacht 1e was gewoon pech. Maar nu dus weer en allebei met 5w3d.:(

7. mounia05

@aarbeitje, welkom en balen dat jij ook mee kunt praten :(. Ik denk dat iedereen wel bang is voor de volgende zwangerschap.. het zal in het begin altijd spannend en stressen zijn of het deze keer wel goed afloopt. Maar op een dag hebben wij allemaal een prachtig gezond kindje :D

8. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja dat hoop ik ook (Met de wil van God)

9. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    Och Mol, wat verdrietig nieuws zeg. Heel veel sterkte.

Sunflower, misschien hebben we wel een beetje hetzelfde en komt mijn bloedverlies ook van de eisprong. Dat zou wel een kleine geruststelling zijn.

Fijn weekend allemaal, maar lekker rustig aan

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi Aardbeitje,

Welkom hier helaas. Weet hoe je je voelt. Heb zelf ook 2 MK's achter de rug. Sterkte!! Eens komt het goed!!

11. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @loontje: ik doe het Cambridge500 dieet, best pittig, maar toch ook wel goed te doen ( behalve als je de producten niet lust ) ;)
    Ik voel me er goed bij en de eerste 2 weken vliegen de kilo's eraf, voornamelijk vocht en daarna gemiddeld 1kilo per week wel eraf (als je je er strikt aan houd.. Geen goedkoop dieet, maar wel een goed en snel resultaat :)

@aardbeitje: welkom :( leef met je mee, ik heb 1ma gehad met 2 curettage's een 2e keer mk lijkt me echt verschrikkelijk..
    Maar zoals de andere zeggen, ooit komt het goed, we houden de moet erin..

12. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hey allemaal,

Het is even een paar dagen geleden. Moest het even van me af zetten. Ik zie weer heel wat nieuwe namen in maar een paar dagen tijd.. :( Ik ga strakjes even snel alles bij lezen.. Maar ten eerste..

Mol.. nee toch he :( Niet weer! En zo snel na elkaar! Ik krijg er zelf buikpijn van van verdriet.. Enorm dikke knuffel voor je.

Hier zit ik gewoon weer in een nieuwe ronde. Over twee weken naar het ziekenhuis. Het blijkt dat ik waarschijnlijk Meniere heb wat me dagelijks erg duizelig maakt.. Hopelijk is er een easy fix! :)

En voor de meiden op dieet, succes! Tis ontzettend lastig!

Nogmaals dikke knuf voor Mol.

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    heel erg bedankt....een hele dikke knuffel terug..
    het bloeden is begonnen.ik hoop dat het deze keer vanzelf gaat.ik heb de hele dag gehuild en geslapen en dat heeft me goed gedaan(klinkt beetje raar)
    xxxx

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Bleghh wat een rot weer!!
    Heb zo'n gevoel dat ik misschien weer zwanger ben, vanmorgen misselijk, al dagen gevoelige borsten, maar durf het niet te hopen..
    Heb een test in huis liggen, maar met mezelf en m'n vriend afgesproken woensdag pas te testen, zo bang om teleurgesteld te worden.. Meer van jullie hadden laatst het gevoel dat het misschien wel raak was, dus het zal bij mij ook wel niet zo zijn, maar het zit wel hele tijd in m'n hoofd...
    We zullen zien..

15. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @Aardbeitje.. vervelend dat je je hier aan moet sluiten. Ik heb ook 2 mk gehad, 1 keer al bij 5 weken de 2e keer bij 8 weken.. ik weet niet hoe we kunnen gaan genieten van een zwangerschap, ik hoop wel dat het kan.. en dat we allemaal snel in verwachting mogen zijn van een plakbeebje..
    iig succes me de verwerking, hoop dat je iets aan ons hebt. Ik zelf vind het wel fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen.

@mol ... :( :( :(:( :( :( ..... ik leef zoo met je mee..

@hier... tja..bloeden was maar 1 dag, de gyn zegt dat het van mijn ei komt.. nouja aan de ene kant hoop ik het want dat zou betekenen dat ik een korte/normale cyclus ehb :) zou ook niet verkeer dzijn.

mijn FF denkt iig ook dat het mijn ei was... maar misschien is mijn lichaam gewoon nog van streek... over 2 weken weet ik het of het mijn ei was of gewoon iets raars ;)

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ongi bijna over :) kunnen we er eindelijk weer tegenaan :)

17. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Mol, klinkt helemaal niet raar. Klinkt juist erg logisch. Hopen maar dat het inderdaad allemaal vanzelf en vlotjes gaat. Is je mannetje een beetje daar voor je?

Kim, ik ga duimen voor je! En ja het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar een beetje hoop is nooit verkeerd toch? Woensdag zeg je? Hoe ver ben je dan overtijd?

Sunflower, t zal vast wel je eitje zijn dan. Gekke eitjes ook altijd! Ik ga in ieder geval met je mee hopen dat je cyclus weer gewoon normaal is!

Chantalcindy, goed om te horen!!! Altijd fijn als het weer allemaal achter de rug is en een nieuwe ronde start :)

Hier: Midden in mijn ovulatie als het goed is. Druk klussen dus hahah.

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @joyjoy, ik heb 2x de curettage gehad, dus weet het niet precies, hoelang mijn cyclus is weet ik ook niet, voor de miskraam ongeveer 31. Als ik van de eerste curettage uit ga dan zou mijn nod al zijn, als ik van de 2e uitga, dan zou het dinsdag zijn.. Maar weet ook niet wat mijn cyclus gedaan heeft deze maand.. Woensdag ben ik vrij van het werk en mijn vriend ook en als ik dan nog niet ongi ben, dan test ik dan.. Had 13 maart getest om te kijken of het hcg weg was, toen had ik nog een lichte test, maar als ik nu een lichte test zou hebben weet ik nog niks, dus als het raak zou zijn, dan zou ik het woensdag wel moeten kunnen zien lijkt me.. Het is gewoon spannend en misschien voel ik wel symptomen omdat ik het graag wil.. Gewoon afwachten, maar wel lastig hoor..
    Jij veel plezier met klussen!! ;)

19. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ja gelukkig heb ik heel veel steun aan hem.hij is veel weg voor zijn werk maar als hij er is is hij erg lief en bezorgd.

vandaag moest ik mijn moe en pijnlijk lijf naar de rechtbank slepen want de zaak om de kinderen kwam voor(voor de zoveelste keer=al zes jaar bezig)en ik ging voor het eerst zelf pleiten nadat ik mijn advocate heb ontslagen(niet bepaald het moment om te gaan staan pleiten na eerst twee uur op een bankje te moeten wachten)auw!
    gelukkig gaf mijn verhaal een doorslag en heb ik het exclusief gezag over mijn kinderen :) lang verhaal kort samengevat:mijn ex man was dé man van ieders dromen,zeer winstgevend bedrijf,erg knap,charmant,.....maar toen werd hij ziek...hypomanische schizofrenie met psychopatische neiging(lange naam )wij hebben heel hard met hem afgezien en nu zijn mijn kinderen eindelijk veilig.een lichtpuntje in mijn duisternis van de voorbije dagen(weken,eum...maanden..slik)

nu volledig uitgeput!

@kim:ik ben nu helaas geen referentie maar ik voelde vanaf de innesteling dat ik zwanger was en ik was het ook.dus het kan wel :)

20. mounia05

@ kim, wel goed van je dat je zoveel en snel kunt afvallen :).. Ik ga voor je duimen dat je gewoon zwanger bent :D

@joyjoy, vervelend van die meniere.. oehh spannend veel plezier met klussen :)

@mol, is niet raar.. even flink huilen kan heel erg opluchten. Fijn dat dat van je kinderen eindelijk na zes jaar achter de rug is :) En nu even goed uitrusten dat heb je verdiend.

@sunflower, ook zo spannend.. heb je wel goed geklust de afgelopen dagen ;) hopelijk over 2 weken een berichtje : IK BEN ZWANGER hihi :)

@chantall, fijn gevoel is dat he ;) veel plezier met klussen :D

@hier, heb het gevoel dat mijn ei er nu al aan zit te komen wat dus betekent dat ik misschien deze keer een 4 weken cyclus heb. Ik weet het niet zeker hoor maar ga gewoon lekker klussen de komende dagen en weken voor de zekerheid ;).. Me lichaam schreeuwt erom dus dat is mooi meegenomen dan is het nog leuk ook :)

Wel spannend weer een paar meiden op het wachtbankje :p

Deel Deze Pagina