Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Fijne vakantie mol

Hier ineens ligt helderrood bloedverlies

2. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    ChantalCindy: misschien een ovulatiebloeding? Heb ik ook wel eens. Kan vlak voor, tijdens en na de ovulatie gebeuren. Volgens je banner zou je vandaag eisprong hebben, dus dat zou kunnen!

3. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja zou kunnen angel

4. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Het weekend komt er weer aan..... ik heb tijd te veel.... ik zit mezelf weer gek te maken.:x

Steeds blijft de vraag door mijn hoofd spoken of ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Compleet belachelijk want ik ben net 11 dagen lang ongesteld geweest (al was het maar heel minimaal) en maandag was de test hartstikke negatief.... maar..... waarom ben ik nu al een hele week zo misselijk :( Waarom smaakt mijn eten me niet :( Waarom smaakt mijn wijntje me niet :(

Zou dat komen omdat ik er zo veel mee bezig ben? Komt het door het weer? Of ben ik misschien toch nog aan het ontpillen? Kan dat eigenlijk, dat je nog moet ontpillen terwijl je wel al een MA hebt gehad? Of komt het juist door mijn MA in februari? Misschien zijn mijn hormonen wel helemaal op hol geslagen?

Pfffff, wie snapt er iets van het vrouwenlichaam??? Ik word er hartstikke gek van! Wordt tijd dat het weer maandag is! Dan moet ik weer hard aan het werk en heb ik geen tijd om mezelf van alles aan te praten :D

Ik dacht altijd dat kindjes krijgen helemaal van zelf ging (op het maken na dan :p), maar er blijkt toch nog een hele intensieve periode van piekeren en zorgen maken aan vooraf te gaan. Best vermoeiend eigenlijk, hihi.

Hoe gaat het met jullie dames???

5. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Effe frustratie uiten.

Meneer komt thuis eet en kleed zich om en gaat op de bank liggen pitten dat gaat zo dus zeker vier dagen per week. Irriteer me er zo aan.

En ik heb komende. Twee avonden avonddienst nou lekker gezellig pfff

6. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@loontje, vervelend die buikpijn. Hopelijk snel over. Zie dat je eisprong vandaag is :p veel geklust dit weekend ?

@kim, dat doe je goed met afvallen :D. Wat leuk dat je zus ook probeerd om zwanger te worden. Zou leuk zijn als jullie tegelijk zwanger zijn ;)

@mamaloetje, natuurlijk mag je ook mee praten. Eigenlijk blijf ik heel positief en probeer ik niet aan de angst of verdriet te denken. Het is gebeurd en ik kan wel in het verleden blijven hangen maar ik moet vooruit kijken. Mijn geloof geeft mij veel rust. Denk wel dat als ik weer zwanger ben dat ik dan de eerste 12 weken niet echt kan genieten maar dat zie ik dan wel daar wil ik me nu niet druk over maken. Sterkte met alles en hopelijk voel je je gauw wat beter.

@mol, hoe was het in engeland :D ?? beetje kunnen genieten ?

@sally, vandaag je eisprong :D succes ga voor je duimen ;) haha ik denk dat op dit moment geen van ons alle het vrouwenlichaam begrijpt :p Gister hele dag voelde ik me goed en in de avond ineens uit het niets voelde ik me geirriteerd :S

@chantal, mannen wat moet je ermee :( heb je er al wat over gezegd tegen hem ?? Op een moment dat je het rustig kon zeggen en niet wanneer je geirriteerd was ;)

@hier, weet niet of me eisprong nu al is geweest en of ik hem heb benut maar we zullen het wel merken :D gister mijn irritaties beetje op mijn man afgereageerd dus vandaag als ik thuis kom van me werk maar even goed maken want hij had niets verkeerds gedaan ;) Sowieso vandaag ook even klussen voor het geval dat :) spannend weer heleboel meiden op de wachtbank :D

7. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg

8. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja heb hem gezegd Maar ja aard van beestje denk. Moet het er maar mee doen.

Hier duidelijk mijn ei gehad dit weekend twee dagen geklust hopen op resultaat :)

9. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Succes Chantal!!! Zal voor jullie duimen ;)

10. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    zie dat er een hoop hun eisprong gehad hebben... ik ook lekker op het wachtbankje.... wachten maar weer ;)

11. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Allemaal op het wachtbankje dus.. Ik wacht nog op mijn menstruatie, dacht dat het gisteren kwam, 1x met afvegen wat oud bloed en dat was het dan weer dus nog steeds niks.. Vrijdag naar gynaecoloog..

@mounia, ja zou wel leuk zijn als me zus en ik samen zwanger zouden zijn ja :D

12. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Hoop voor jou Kim dat je menstruatie weer snel volgens het oude patroon gaat verlopen. Bij mij heeft dat even geduurd en ik hoop dat deze cyclus wel normaal gaat verlopen.

Succes!!! :)

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

hier ook weer op het wachtbankje...succes dames ik duim!

hihi sunflower we lopen gelijk :)

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoe lang duurde het bij jou Sally?
    Ik had net weer wat bij het afvegen, maar nog niet als normaal...

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Duim trouwens ook voor jullie allemaal hoor! Hoop dat er weer snel wat van ons zwanger mogen zijn :D

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier ook wachtbankje alleen momenteel geen leuk bankje
    Zo boos en moe ervan hoe makkelijk mannen er mee om gaan.

Snap wel dqt het anders is voor ze maar kom op.
    Ik had op onze slaapkamer een knuffel gezet die voor de kleine was
    Deze van de week terug naar de babykamer gedaan
    En meneer ziet het niet eens.

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Even lezen.

@ Kim, fijn dat je samen met je zus het gevoel kunt delen dat je zwanger wilt worden. Hier ook lang gehad samen met mijn schoonzusje maar toen werd zij zwanger en ik niet en toen was het ineens over. En nu heb ik ruzie met mijn broer dus is het helemaal klaar. Wel duidelijk als iemand je zo ineens laat vallen en niet meer vraagt hoe het ermee is. Maar ja....das een lang verhaal.

@ Mamaloetje, welkom helaas. Hier blijft ook de angst dat het fout blijft gaan en nooit goed komt. Probeer het te relativeren. De ene keer lukt het beter als de andere keer. Geen ervaring met tarwekiemolie.

@ ChantallCindy, ja de tijd vliegt vooral als je zo weinig geduld hebt als wij allemaal ;). Eens komt onze tijd!!
    Enne trouwens welkom in de wereld die man heet. Moet ik zeggen dat het hier wel mee valt maar daar zijn wel weer andere dingen. Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus zeggen ze toch altijd. Manlief vind ook dat ik geobsedeerd ben door het zwanger worden terwijl dat mi niet zo is en even zo bij vriendinnen. Laat het maar even zo.

@ Sally, fijn dat je het een beetje los kunt laten. O nee toch niet lees ik. Ja ik heb ook nooit geweten dat kindjes krijgen zo moeilijk kon zijn. Ben er ook flink achter gekomen de laatste tijd. Iedereen hier wel denk ik.

@ Jufkee, jee ja dat wordt lastig als alle feestjes in het dorp zijn. En anders iets van dubbelfris ofzo in een wijnglas laten doen. Valt het ook niet zo op. Succes met verzinnen!!

@ Mol, fijne vakantie!! Geniet ervan!!

@ Mounia, succes op de wachtbank. Volgens mij is die best wel vol deze keer. Er zijn volgens mij veel eieren geweest het weekend.

Sally, ChantallCindy, Mounia, Sunflower en Yuna, gezellig allemaal samen op de wachtbank. Ik sluit me aan.

@ Hier, dus rustig op de wachtbank. Druk bezig met het plannen van een verbouwing dus ook iets anders aan mijn hoofd. Zou het ook niet heel erg vinden om deze maand over te slaan ivm uitgerekend in december maar wel goed ons best gedaan dus we wachten het wel gewoon af. Vandaag naar de osteopaat geweest. Er zat wel van alles vast in mijn buik dus dat heeft hij los gemaakt. Ben benieuwd. Die erge buikpijn kwam waarschijnlijk van mijn eisprong want vanmorgen had ik er geen last meer van.
    Zegt die osteopaat, fijn toch dat je je eisprong voelt. Ja maar zo erg hoeft nou ook weer niet. We wachten het maar af. Over 2 weken weten we meer. Meiden kom van de week weer eens kijken. Fijne avond nog!!

18. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Het begon na bijna hier werken met twee dagen roze afscheiding. Daarna na drie weken in de ochtends een flinke druppel. Dat hield bijna twaalf dagen aan.

19. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    net terug thuis na vier dagen logeren in een heerlijke cottage op de grens engeland -schotland,ten midden van prachtige natuur....eventjes alles kunnen loslaten,uren gewandeld(was geleden van voordat ik ziek was en was nu ook wel omdat we verloren waren gelopen ;) en de jongens waren hééééél blij met de verassing.echt erg fijn....
    nu back to reallity :)

ik hoop dat er bij jullie snel een mooie test komt,zo spannend weer hé.
    ikzelf zit nog te twijfelen,hebben het wel gezellig gemaakt ginder maar dan zit ik toch weer met die angst...ik zie wel wat het lot brengt...

chantal:mannen...soms zou je ze toch achter het behang plakken :D
    ik heb ook zo mijn dagen hoor dat ik probeer te praten en dat al gauw weer opgeef omdat hij er ofwel niets van begrijpt ofwel niet eens echt luistert :x maar dan heb ik weer dagen dat ik denk:"ach perfect is het nergens en je mag al blij zijn als je iemand hebt waar je rust bij kan vinden,waar je jezelf kan zijn en die je verdraagt..."want dat is niet evident.en de vurige passie en de kriebelende verliefdheid verdwijnt altijd,zolang ze af en toe terug tevoorschijn komt is het goed.

iedereen dikke knuffel en ik duim weer verder voor positieve testers :)

20. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@yuna, spannend :D ga voor je duimen

@chantal, pfff mannen echt zoals loontje al zegt ze komen van mars ;) maak jezelf niet te druk dat is niet goed voor je en je kan er toch niet veel aan veranderen.

@loontje, jij ook succes :D zul je net zien omdat je er vrede mee heb als het nu niet raak is dat het juist raak is :p

@mol, fijn dat je een goede vakantie heb gehad :)

Deel Deze Pagina