Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Mol wat beschrijf je het weer goed: als de verliefdheid/ die kriebel maar af en toe terugkeert dan weet je dat het goed zit :D
    Voor mannen is het toch wat anders dan voor ons. Zij hebben niet te maken met die hormonen die door hun lijf gieren. Zij zijn er wat rationeler in. Maar het komt wel goed hoor Chantal. Af en toe idd gewoon achter het behang plakken ;)

ChantallCindy, Mounia, Sunflower, Loontje en Yuna succes op het wachtbankje. Zullen we samen gaan duimendraaien?

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Haha dank je wel dames dat klopt ook wel nu is het weer allemaal goed gelukkig:)

Nu idd gezellig op het wachtbankje .

Wie mag er als eerst nu testen?

3. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Sally ik duim mee :D

Ik denk dat jij als eerste mag testen chantal ;) Als ik het goed heb gezien zijn Loontje, Sally en ik sowieso pas over 13 dagen dus 22 april maar ik ga niet meteen testen ik wacht sowieso een weekje :)

4. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Ik heb me ook voorgenomen om een weekje te wachten. Of althans, ik ga het proberen :D
    Er valt toch nog geen pijl te trekken op mijn cyclus.
    Ben er volgens mij wel achter waarom ik met vlagen zo misselijk ben en buikpijn heb: mijn allergie speelt vast en zeker weer op :(
    Ben gestopt met mijn medicijnen tijdens mijn zwangerschap en probeer er zo lang mogelijk van af blijven, want ik merk wel dat ik minder suf en moe ben :)

5. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oké ja mag de 20ste testen maar denk dat ik ook wacht of ik moet echt zelf symptomen hebben dan test ik wel de 20ste.

6. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    Mol, fijn dat jullie er even tussen uit zijn geweest, even de zinnen verzetten.

Chantal, tsja die mannen, t is wat. Hij voelt het natuurlijk heel anders en is vast erg nuchter. Een beetje begrip zou wel fijn zijn.

En dus heel veel meiden op de wachtbank, spannend. Maar wat duurt het dan lang he, elke keer ben je weer een maand verder.

Zondag had ik ongesteld moeten worden. Maar werd de hele week al gek van mezelf, denken dat ik zwanger zou zijn, toch niet, zaterdag test gedaan dezen was helaas negatief. Nu nog niet ongesteld...en heb geen idee of het nu wel of niet raak is.
    Het zou natuurlijk kunnen zijn dat door de ma alles in de war is, wat ik denk ( en dan hebben we waarschijnlijk ook helemaal op t verkeerde moment geklust), maar ik hoop dat ik te vroeg getest heb en toch zwanger ben. Wacht toch nog maar even met testen, want nog een negatieve test maakt me er ook niet vrolijker op. Dus als het eind v/d week nog steeds uitblijft ga ik weer testen. En ondertussen maar heeeeel erg hopen.

7. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Oh jufke wat spannend :D
    Dat je dat kunt zo lang wachten met testen. Knap hoor! Ook voor jou ga ik heel hard duimen :)

8. mounia05

Spannend hoor jufkee, ga voor je duimen ;)

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik zal ook duimen voor jullie allemaal!! :D

Ben nu toch echt ongesteld, erger dan dat ik gewend was en heel wat meer buikpijn ook, maar wel opgelucht, kan ik aan een nieuwe ronde beginnen :D

10. mounia05

@kim, fijn dat het nu eindelijk is doorgezet. Mijn 1e ongesteldheid na mijn MA was ook erger dan normaal. Zie het maar als de grote schoonmaak ;)

11. mounia05

:$ me grote teen is ontstoken :( hopelijk gaan de sodabadjes helpen want ben als de dood voor prikken en heb geen zin dat er in me teen gesneden moet worden :x

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heb ik ook gehad...auw!ik had mijn nagel te ver geknipt :( ging wel over met sodabadjes en een beetje teramycine oogzalf(ik had even niets anders maar het hielp wel :)

13. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hey allemaal!!

Wachtbankje gezelligheid voor vele zie ik :p
    Ik ook. Zaterdag kan ik testen. Alhoewel ik misschien gewoon kies om te wachten of het komt of niet. Al die negatieve testen elke keer werkt ook niet echt geweldig!

Mounia auw! Soda doet idd wonderen! Komt vast goed :)

Kim, fijn dat het nu in ieder geval weer achter de rug is. Al dat rotte afwachten voor een ongi is maar niks!!

14. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier op het wachtbankje
    Sinds gisteravond wat helderrood bloedverlies paar druppels.

15. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Oh Chantal, misschien een gesprongen adertje? Of een innestelling?

Ik stond gisteravond ook weer te kijken van vl. Maar dit keer was ik positief verrast :D
    Onze hond kwam naar mij toe en heel demonstratief aan mijn buik ruiken. Mijn vriend keek me heel verbaasd aan, waarop ik meteen reageerde dat ik echt niet ongesteld ben. Zegt hij:'Nee, dat wilde ik niet vragen: ben je soms vruchtbaar ofzo?'
    Zo lief he. Dus ik vertel hem dat ik waarschijnlijk van zaterdag op zondag mijn eisprong gehad heb.
    Reageert hij me toch een potje verontwaardigd!!! Want waarom heb ik hem dan niet gewaarschuwd??? Dan hadden we toch zeker moeten klussen!!!! :D :D :D

Omdat vl van het weekend moe was van het verbouwen aan het huis heb ik hem eens een keertje rust gegund. ;)

Moraal van het verhaal: normaal zeur ik hem de oren van de kop af rond de ovulatie en wordt hij knettergek van mijn gezeur. Dan kan hij dus ook wel eens vervelend uit de hoek komen.
    Zeur ik er niet om dan gaat bij hem op een gegeven moment een lichtje branden en is hij verontwaardigd dat ik hem niet op tijd gewaarschuwd heb. Hihi. :D

16. mounia05

Al 2 sodabadjes gedaan en lijkt nu al beter te worden dus nog even daarmee doorgaan :p

@joyjoy, spannend hoor, hoop zo voor je dat het raak is deze keer

@sally, hahaha soms doen ze je verbazen he :p

17. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    helaas weer "niet zwanger" op de test.
    Nog steeds niet ongesteld. Erg frustrerend dat alles zo onregelmatig is nu. Hoop maar dat het snel komt, dan kunnen we weer gaan voor een nieuwe ronde.

Haha wat grappig dat een hond dat door heeft Sally Misschien ruikt ie straks ook wel goed nieuws :)

Iedereen op de wachtbank, succes, dan worden het zeker kerstkindjes?

18. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Nou Jufkee, toen ik zwanger was zat de hond dus continue aan mijn buik te snuffelen, hihi.
    Op een gegeven moment deed hij dat niet meer, dus ik dacht dat het misschien allemaal toeval was. Maar toen bleek dat ik een MA had begon ik toch weer te twijfelen ;)
    Maar ja, om nu op de hond af te gaan ipv een test, hahahahahahaha.
    Bovendien zou het ook nog veel te vroeg te zijn. En ik weet vrijwel zeker dat het deze maand niks wordt want we hebben echt op het verkeerde moment geklust.

Ik hoop voor jou dat je of snel ongesteld wordt, maar nog beter: dat je snel een positieve test hebt :D
    Ik weet er alles van van die frustraties omtrent je cyclus :s

19. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    hahaha nee dan is testen beter, maar wie weet heeft de hond een voorgevoel. Altijd handig en ook wel heel bijzonder.

Zo had ik een kindje in de klas die vertelde dat hij een zusje kreeg, ouders wisten nergens van. Een paar weken later kwamen ze vertellen dat het idd zo was en dat ze op dat moment dat hij het zei zwanger was. Dit wisten ze zelf toen nog niet. En het wordt ook nog een meisje. Bijzonder.

20. mounia05

@Sally, ik had ergens gehoord of gelezen weet niet meer welke van de twee dat honden veel naar de zwangere vrouw toe trekken en haar willen beschermen. Natuurlijk is een test gewoon betrouwbaarder maar wie weet heb je toevallig wel op het juiste moment geklust en weet je hond al iets wat jij niet weet ;)

Deel Deze Pagina