@sally, nouu het blijkt dus gewoon een ingegroeide teennagel te zijn die ontstoken is dus niet dat erge wat me bot zal kunnen aantasten gelukkig alleen wel balen want als na een week de sodabadjes niet hebben geholpen moet ik me nagel een stuk eraf laten snijden en dat zie ik niet zo zitten. maar heb goede hoop want hij ziet er al beter uit dan gister Het lichaam is zeker raar.. ik was gister best misselijk :S. Maar die krampen kunnen innesteling zijn toch
Potverdikkeme ChantallCindy..... het klinkt wel heel goed! Ondanks dat het heel vervelend is natuurlijk
Word echt gek vanmezelf ben er van overtuigd dat het goed zit maar wil ook weer niet teleurgesteld worden Bang dat je dingen voelt die er niet zijn en jezelf voor de gek houd
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Het is nu ook extra moeilijk omdat je weet wat het is wanneer het mis gaat. Daarom wil ik eigenlijk ook niet te vroeg testen. Ik ben bang dat die test dan positief is en ik alsnog ongesteld word. Maar sommige symptomen kun je gewoon niet omheen. Heb je vaker last van zo'n pijnlijke jeukende tepels?
Ja de vorige keer toen ik zwanger was toen ook rond deze tijd heb er wel last van na mijn ei maar nooit zo erg en zo lang Mijn ei is nu week geleden en had dinsdag avond paar druppels bloedverlies.
Misschien moet je toch een klein beetje gaan genieten van het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn
Spannend CC hopelijk gewoon raak en plakbeeb.. maar snap je onzekerheid! hier bruinige afscheiding.. lage temp... vraag me af of ik ongesteld ga worden... heb niet het idee dat ik deze ronde zwanger zal zijn dus blijf er behoorlijk nuchter over...
Idd nu ook maar besloten weer meteen te stoppen met roken was gestopt vorige Zwangerschap en na mk meteen weer begonnen stom stom nu hopelijk helemaal stoppen
Oh oh oh chantal zonde.. je was gestopt maar wel goed dat je voor de zekerheid nu stopt ennn hou ons op de hoogte we kunnen wel even goed nieuws gebruiken
Ja vond ik ook was bijna acht weken gestopt toen en dag na da we te horen hadden gekregen da het hartje was gestopt weer begonnen zo stom pfff
@sally, de controle was goed! Was alleen even een gesprekje en verder niks bijzonders eigenlijk.. Ik zei dat ik het fijn zou vinden als ik m'n cyclus wat beter zou weten en haar advies was gewoon 2 à 3 keer per week sex hebben en dan was de kans het grootst en juist als je het niet weet wanneer je ei precies is, want dat was beter volgens haar Als je al ongesteld word is het weer veel te vroeg hè.. Hoop van niet @chantalcindy, hoop dat je symptomen het goed hebben! @mounia, hopelijk is je teen weer snel hoe die hoort te zijn @joyfull, fijn dat je er weer bent en dat het goed gaat met jullie weer! Hoop dat je deze ronde raak hebt!
Gelukkig geen amputatie Mounia maar vervelend ist wel. Spannend Chantal, wat kun je, jezelf dan gek maken he, maar rustig blijven afwachten hoop voor je op een positieve test. Fijn dat de controle verder goed was Kim, en nee ongi en dan een onderzoek is niet echt fijn. Ik drink vanavond lekker een wijntje, donderdag ongesteld geworden, super veel bloedverlies. Het werkt allemaal nog wel. Alleen nu dus een cyclus van 33 dagen, het was bij mij altijd keurig 28 we een beetje lastig rekenen dan nu. Fijn weekend allemaal
He meiden, Hier veel gewerkt dus even geen tijd voor ZP maar ben nu lekker alleen thuis dus ga even bijlezen! Hoe is het op het wachtbankje?? @ Mol, o heerlijk eruit geweest vorig weekend dus. Lekker hoor. @ Mounia, heb het vorig jaar idd ook gehad. Bij mijn 1e MK. Wel ovutesten gedaan en toen idd gedacht. Ach maakt niet zo veel uit als het deze maand niet raak is ivm de feestdagen en toen was ik zwanger en uitgerekend op 19 dec. Houdt je teen maar in de gaten en idd sodabadjes kunnen nooit kwaad. Ben benieuwd wat de HA zegt. @ Kim, wel fijn dat je ongi bent. Bij mij was de ongi na mijn MK ook anders als ervoor. Op naar de volgende ronde. Hoe was het bij de gyn? O goed lees ik. Fijn!! @ Sally, denk je het ook een keer goed te doen door vl een keer rust te gunnen krijg je dit. Wel grappig toch? Herkenbaar dat een hond weet dat je zwanger bent. Hier ook ervaring mee. Erg grappig!! @ Jufke, ben je al ongesteld?? O lees net van wel. Lekker genieten van je wijntje!! @ Chantall, spannend!! Goed om te stoppen met roken!! Kan me wel voorstellen dat een MK een rede is om weer te beginnen. @ Joyfull, fijn dat alles weer oke is. Nu op naar een posi test!! @ Angelhope, hoe is het?? Weet je al iets?? @ Hier, rustig aan. Aan het wachten tot volgende week. Hier nog nergens last van. Geen buikpijn ofzo. Echt fijn want dit is lang geleden. Osteopaat lijkt te werken. Of zou ik toch....ach ja, kan alleen nog maar wachten toch. Heb echt altijd 2 weken na posi ovutest bruin/bloedverlies. Als ik volgend weekend niet ongi word, dan ga ik volgende week maandag testen. Spannend!! Verder verbouwing aan het voorbereiden. Vandaag een wc pot en reservoir gekocht. En verder druk aan het werk. Dus de dagen vliegen voorbij. Lekker aan het genieten. Heerlijk dat weer!! Meiden fijn weekend en tot van de week!!
Alweer bijna twee dagen gestopt met roken Hier gister geklust tijdens het klussen pijn in de linker onderbuik. Zegt mijn man ja dat had je de vorige keer ook. Ik zeg de vorige keer? Ja toen je zwanger was! Ik kon dus natuurlijk niet gelijk slapen Hihi had ie beter niet kunnen zeggen
Wel spannend dat jullie allemaal op het wachtbankje zitten hoor! Mijn menstruatie is inmiddels voorbij blij blij! Nu maar wachten op een eitje