Dank je ik hoop het ook zo maar heb ook elke keer het idee dat mijn lichaam me voor de gek houdt Had vannacht hele rare droom dat ik zwanger was en het was een jongen heel raar allemaal
Hey hallo, hebben jullie het nu over jullie eerste ongi na de miskraam? bij mij was die ook altijd heel heftig. alsof je lijf eerst even moet resetten. mijn lijf reageerde ook altijd alsof ik zwanger was . hoop terleurstelligen gehad die eerste maand na een miskraam. wat kan je lijf je voor de gek houden. bedankt voor jullie liefe berichten vandaag heb ik een echo zodat ze echt zien dat het niets is.
Oh Chantall ik vind het zooooo spannend!!! Ben echt aan het duimen voor je Leef gewoon helemaal met je mee. En volgens mij alle dames hier, hihi. @Mol: hahahaha, wat erg!!! Was ook niks voor mij geweest hoor al dat gestress. Hoe is het mogelijk dat er zo veel mis kan gaan he. Wel fijn dat het uiteindelijk toch allemaal zeer geslaagd was. @Kim: goed bezig! Ben stiekem jaloers op je hoor. Ik ben nu zelf drie kilo kwijt, maar heb er ook nog drie te gaan. En nu wordt het natuurlijk erg moeilijk. @Yuna: mijn menstruatie was juist heel erg licht, maar duurde wel twaalf dagen. Volgens de gynaecoloog is het bij de een juist heel erg heftig na een mk en bij de ander juist heel licht, maar wel weer heel lang. Denk idd dat je lichaam even grote opruiming aan het houden is. @Angelhope: hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad? @Hier: krampen, hoofdpijn, chagrijnig, moe, misselijk. Volgens mij ga ik ongesteld worden. Zijn er deze maand ook niet echt voor gegaan, dus niet zo heel verwonderlijk. Vind het wel heel moeilijk om mijn cyclus te bepalen. Vier weken geleden (vanaf donderdag) heb ik nl 2 dagen een beetje roze afscheiding gehad. Dit telde ik niet als menstruatie. Vervolgens 2 dagen niks en daarna (vanaf maandag) een hele tijd iedere ochtend een flinke druppel bloedverlies en de rest van de dag weer niks. Dit heb ik dus geteld als mijn menstruatie. Tel ik vanaf het roze verlies, dan is mijn cyclus dus bijna 28 dagen. Tel ik vanaf het bloedverlies, dan is mijn cyclus net 21 dagen.
Dank je Sally. Begint nu ook wel spannend te worden wil zaterdag testen als er nog niks roods is dus nog even geduld
@angelhope, zo jammer dat het niet raak voor je is deze ronde! zover ik weet is je eitje er 24 uur en de dagen ervoor benut je dan, zou wel fijn zijn als je ei wat later zou zijn dan.. @joyjoy, ik weeg nu 80,3 en wil graag naar de 75, dus nog ruim 5 kilo te gaan. Als ik zwanger word dan is het gewoon meteen stoppen met het dieet, maar tot die tijd hoop ik zoveel mogelijk kwijt te raken! Moeilijk hoor dat andere om je heen wel zwanger raken, ik zou nu ook 16 a 17 weken zijn geweest.. Blijft oneerlijk!
@Kim: ik had het er toevallig nog met vl over. Wij zouden nu ongeveer weten wat het geslacht zou zijn. Zou nu net over de helft zijn. Gek idee he? We waren zo dichtbij en nu weer zo ver weg Ben vandaag ook niet zo vrolijk als normaal. Waarschijnlijk omdat ik ongi moet worden. Maar begin ook steeds meer te balen van al die 'leuke' verhalen van mensen die zwanger zijn.
@lieni, heftig verhaal.. net als joyjoy zei , volg je hart. Ik zou denk ik gewoon nog proberen want als het wel lukt dan is het al die pijn en verdriet meer dan waard. @mol, hahaha je beschrijft je verhaal zo grappig gelukkig is het allemaal goed gekomen @kim, wow zo goed van je precies zolang je nog niet zwanger bent kun je nu even knallen @angelhope, neee wat vervelend weer @joyjoy, dat is altijd even slikken om te horen maar onze tijd komt echt @hier, vandaag maar thuis gebleven want na gister gewerkt te hebben begon me teen toch weer behoorlijk zeer te doen. Dus maar even vandaag en morgen niks doen en sodabadjes en als er donderdag nog geen verbetering is dan moet ik ben ik bang toch het weg laten snijden Het enige voordeel van dit is dat ik afgeleid wordt haha ik denk totaal niet aan ohh dan kan ik testen het enige waar ik aan kan denken nu is TEEN WORD BETER haaha Zitten er eigenlijk nog meer dames op het bankje naast chantal en mij ? Ben het even kwijt
hahaha arme Mounia met die teen Ik ben helaas van het bankje gevallen Maar ach, we hadden ook niet echt ons best gedaan. Dus dan was het wel een heel groot wonder als het raak was Succes met je teen en met aftellen
Hier nog steeds in spanning op het wachtbankje Straks weer lekker werken weer wat afleiding Wel met een zwangere collega die dezelfde dag is uitgerekend als ik was. Dat is heel dubbel maar goed
JoyJoy86: Ik ken het gevoel. 1 van mn zusjes is nu ook zwanger en ik ben even na haar zwanger geraakt. Bij ons ging het mis, maar zij loopt nu met een prachtige, zwangere buik pff. Valt niet altijd mee om te zien. Ik lees overigens net dat je weer ongesteld bent geworden. Flink balen meid! Dikke knuf Angelhope: Flink balen meid! Knuf ChantallCindy; Heel veel sterkte met het stoppen. Ik heb nog nooit gerookt, maar kan me voorstellen dat het lastig is om te stoppen. Succes. En ik hoop natuurlijk dat het raak is! Grappig wat je man zei hihi Mounia, Ik hoop dat je teen gauw hersteld. Vervelend dat het zo pijnlijk is. Loontje4; Druk met een verbouwing? Pff jij liever dan ik haha. Heel veel succes gewenst, daarmee. Hoop dat het een beetje wil vlotten allemaal. Je gaat weer richting de spannende dagen las ik. Duimen voor je. Yuna28 en Kim1903: Succes allebei in deze volgende ronde. En Kim, er bestaan slechtere adviezen haha. Lienie; Welkom. Inderdaad een heftig verhaal. Ik kan me je vertwijfeling voorstellen. Maar, kijk naar wat diep in je hartje ligt. Liefs Nou dames, als mijn cyclus een beetje klopt, zou ik eind deze week weer ongesteld kunnen worden. Ik hoop heel erg hard van niet. Tussen mn man en mij gaat het gelukkig weer een stukje beter. Dus we zijn heel erg op de goede weg. Ik voel me zelf ook wel goed. Ben net weer begonnen met sporten. Wil graag mn conditie verbeteren, maar merk dat ik wel een schop onder mn achterste moet hebben haha. Ben nog niet super gemotiveerd. Verder heb ik sinds drie dagen ontzettend last van veel afscheiding. Heel vervelend. Het is alsof het de hele dag door vochtig is, down there. Niet bepaald prettig te noemen. Ik las dat het voor komt in de beginfase van een zwangerschap, maar durf niet te hopen. Voor diegenen die op het wachtbankje zitten, veel succes! Ik duim voor jullie.
Lieve allemaal, Ik wens jullie allemaal veel sterkte en geluk! Ik heb 3 weken geleden een spontane miskraam gehad. Begon met bruinverlies daarna heftige menstruatiepijn en rood bloed verlies en veel stolsels. Na 1 weekje voelde ik me weer goed maar de emotionele kant is zwaar. Ik was er zo blij mee. Voel me zo leeg, en af en toe nog verdrietig. Maar wil positief blijven en hopen op een zwangerschap die goed zal verlopen.. X Sarsin
wat de eerste ongesteldheid betreft die moet ik deze maand pas krijgen omdat ik meteen opnieuw zwanger was ben ik nog nooit ongesteld geweest na een miskraam....ik heb er dus nog helemaal geen idee van hoe dat bij mij gaat zijn....ik zou 24 april ongeveer ongesteld worden en wacht dus braafjes af ik zou nu twaalf weken zijn en de tweede zwangerschap zou ik nu pas 6 weken zijn....maar in de plaats daarvan wacht ik op ongesteld-worden...grrrr :x
ken het mol ik zou nu anders 13,5 week zijn.. Joyfull hopelijk geen ongesteldheid (ook voor de andere dames) mol hopelijk hoef je (net als ik) er niet zo lang op te wachten..
@ Mol, ja we zijn gelijk na het bloeden weer begonnen. Volgens de verloskunige kon het geen kwaad. Het is nu 3 weken geleden ben benieuwd hoelang het duurt voordat me menstruatie op komt. Ik duim ook voor jou Mol, jeetje 2 miskramen achter elkaar . Ik hoop dat je snel verblijd wordt met een wondertje!
dank je,ik hoop het voor jou ook en ik hoop ook dat ik snel ongesteld ben en dat het niet te hevig zal zijn.voel me zo al zo zwak
Pff, na een menstruatie die twaalf dagen geduurd heeft ben ik nu (drie weken later) weer ongesteld. Eigenlijk ben ik dus maar twee weken niet ongesteld geweest. Maar weten jullie wat? Stiekem ben ik er best wel blij mee. Want deze keer ben ik #@$*%chagrijnig :x, verga ik van de hoofdpijn :x, heb ik flinke krampen :x en zet de bloeding goed door. Kortom: jippie, mijn menstruatie is weer normaal En nu heb ik dus besloten dat het deze maand gewoon hartstikke raak gaat zijn Qua cyclus weet ik niet wat ik kan verwachten (21 dagen of toch gewoon 28 dagen) dus ik heb een flinke voorraad ovu-testen aangeschaft en ga vl gewoon meteen na mijn menstruatie om de dag mee slepen naar de slaapkamer. Jihaaa, ik heb er zin in!!!
@sally hahahaha met zo'n instelling komt het helemaal goed!! Jij gaat zwanger worden deze ronde! Haha