Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh die moet ik ook nog allemaal afzeggen. Helemaal nog niet aan gedacht!.

2. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Nee ik dus ook niet was even schrikken

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    welkom Floor,

ik verlies ook nog roze ik weet niet hoelang dat duurt.
    wat is dat wat je zoontje had? ik ben er niet bekend mee.

4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Vanmiddag kvk test gedaan heel licht streepje pfff

5. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Sally, ik doe mee! :) Deze maand raak!

Ik moet nog even kijken wanneer ik mijn ovulatie heb. Misschien toch maar testen dit keer!

6. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ chantalcindy.. Ookal is het een vaag streepje, streepje is streepje toch!? Of zie ik dat verkeerd? Hoop het voor je, gewoon over paar dagen nog eens testen en niet elke keer te vroeg testen, maak je jezelf alleen maar gek mee lijkt mij ;)

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel voor de uitleg, was er niet mee bekend maar erg heftig om dit te moeten meemaken..
    Eerste periode vond ik het ook zo onwerkelijk, zwanger zijn met alle symptomen ervan en dan ineens is het voorbij en de symptomen bleven nog wel even.. Had een niet zo'n prettige curettage daardoor werd ik wel meer op mezelf gewezen en de lichamelijke pijn dan op het emotionele, maar dat kwam alsnog.. Inmiddels heb ik het wel een plekje kunnen geven, wel angstig of de volgende zwangerschap wel goed zal gaan..

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Lini mijn jongen had Anencefalie, open schedel. Zijn hoofdje was zeg maar niet rond, maar hield boven zijn ogen op. Een aandoening waar kinderen niet mee kunnen leven.
    Na de geboorte kunnen ze niet zelfstandig alles overnemen. En leven ze maar een paar uur. Als ze de 9 maanden al halen.

Kim volgens mij hou je dat altijd. Ik ben ook als de dood dat het nog een keer gebeurt. Er zijn zoveel dingen die mis kunnen gaan helaas, dat het nog een wonder is dat het zo vaak goed gaat.

9. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja klopt kim maar op de een.of andere manier kan ik het niet laten

10. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Ik ben administratief medewerkster
    Provincie Groningen
    Floor32: Jeetje Floor, wat heftig!! Alleereerst heel veel sterkte en natuurlijk van harte welkom. Hopelijk kun je hier een beetje lekker van je afschrijven. Knuf

11. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Chantallcindy: Een streepje is een streepje. Dus zou wel eens het goede nieuws kunnen zijn, waar we allemaal wel wat aan toe zijn. Ga enorm voor je duimen. Liefs

12. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Chantallcindy: Ik krijg ook elke keer wij jonge ouders op de deurmat en zaterdag ook de afhaalbrief voor de felicitas box. Dat deed wel even weer pijn. Maar hopelijk is het bij jou wel raak en zijn deze bladen en de box een welkom geschenk ;)

Update van mij: Ben vanavond in onze garage een beetje aan het sporten geweest. (hometrainer enz) Kreeg toen wat buikpijntjes. Niet heftig, maar toch een beetje het gevoel dat ik wel eens ongesteld zou kunnen worden vandaag of morgen. Dus durf nog amper te hopen. Kan natuurlijk ook wat anders zijn, maar wil nergens op rekenen. Het is toch elke keer weer een teleurstelling als je weer ongesteld word he. :( We zijn nog niet zo lang bezig natuurlijk, maar toch :)

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja haha ik was Zoooo blij van dat wachten af te zijn....
    Nu weer opnieuw. Maargoed er zit niets anders op dan wachten.

Hoelang is het bij jullie geleden? En hoever waren jullie in je zwangerschap en heb je nog klachten?
    Ik heb echt nog snel last van rugpijn. Echt onder in mijn rug soort issiaspijn. Trekt dan door mijn benen in.

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    chantalcindy:stiekeme joepieeeeeeeee ;)

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    floor:bij mij in februari(9weken) en in maart.ik voel enkel nog dat mijn lichaam in de war is door het zwanger-niet meer zwanger

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoop het zo fff nu afwachten

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Spannend spannend! Heel veel succes

18. Joyfull79

Joyfull79 Actief lid

27 aug 2009
    166
    0
    0
    Provincie Groningen
    Pffff, 1 dezer dagen word ik ongesteld, of..... Als m'n ongesteldheid zich dit weekend niet aandiend, dan mag ik maandag testen. Ik wil hier helemaal niet mee bezig zijn, maar merk dat ik toch wel weer erg graag wil weten waar ik aan toe ben. Voor hetzelfde geld word ik vandaag nog ongesteld. Het komt namelijk meestal op vrijdag of zaterdag. Maar ja, kan altijd een keer anders zijn natuurlijk. Nog steeds ontzettend veel last van afscheiding. Heel erg vervelend, maar stiekem hoop ik ook dat dit op een zwangerschap duidt. Dom bezig? :)

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Helaas vals streepje kvk test net ongi geworden

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

ik kom me hier ook melden helaas... ik weet sinds een weekje dat mijn hcg waarde niet goed gestegen was dus dat ik een vmk zou gaan krijgen

nu ben ik gisteren bij de gyn geweest voor echo en nu blijkt mijn baarmoeder al helemaal leeg

mijn nod was op 2 april, maar op 30 en 31 maart had ik bloedverlies... toen al dacht ik aan ongesteldheid maar weekje nadien dan toch positieve test... helaas was het geluk van korte duur om dat hcg dus niet goed zat

nu is waarschijnlijk het vruchtje al meegekomen met bloeding van 30 en 31 maart

alleen weet ik nu niet goed hoe ik moet gaan tellen en wat ik mag verwachten... moet ik nu eerst weer ongesteld worden of kan ik eerst nog een eisprong verwachten? (mijn hcg waarde stond gisteren op 37 en dat was volgens het ziekenhuis goed om snel weer verder te kunnen... en ze zeiden ook dat ik direct weer mag gaan proberen)

bedankt voor jullie reacties alvast!

Deel Deze Pagina