Hoi meiden, @ Lieni, welkom hier helaas. Wat een verhaal. Sterkte meis. Hier ook 35. Snap je twijfels. Jee wat vervelend die ruzie met vl. Hopelijk komen jullie eruit!! @ Kim, hier inmiddels 4.5 kg kwijt!! @ Mol, fijn dat de communie zo goed geslaagd is achteraf. Snap je frustratie. Hier had ik al een beebje gehad of was anders over een maand of 3 uitgeteld. Zo confronterend. @ Yuna, mij 1e menstruatie was ook veel heftiger. Anders idd gewoon effe bellen. @ Angelhope, balen van je ongi. Hopen dat je ei zich aanpast aan het rooster van je man . @ JoyJoy, fijn hè al die zwangeren in je omgeving. Hier ook weer 2 nieuwe op het werk. Zo balen!! @ Sally, balen van je ongi!! Jihaa positief denken!! Aan de slag!! Ik wil ook meedoen en samen zwanger worden!! @ mounia, jee wat een rotteen!! Ik zit bij jullie op de wachtbank. Ik ga iig wachten tot zondag en als ik het volhou tot maandag. Grrr.... @ Joyfull, spannend jij ook op de wachtbank. Hier ook witte slijmerige afscheiding. Ongesteld worden blijft een teleurstelling. @ Sarsin, sterkte meid!! Hoop voor je dat het snel raak is. @ Floor, welkom hier helaas. Sterkte meid!! Heftig hoor!! @ Mammavanmenno, welkom hier helaas!! Sterkte!! Geen idee hoe je zou moeten tellen. Hier pas weer gaan tellen toen ik een keer ongi ben geweest. @ CC, jee balen zeg van je VMK. Heeft de HA je HCG gemeten? Sterkte meis!! Knuffel!! @ Hier, dus nog steeds op de wachtbank. Voel vanalles wat juist op een ongi duidt dus ben er bang voor. Ga nog wachten tot maandag met testen als ik dat geduld kan bewaren maar iig tot zondag als ik dan nog geen bruinverlies heb. We zullen het zien. Dadelijk werken en dan morgen lekker shoppen voor mezelf en dochterlief. Dus wel lekker bezig. Meiden fijn weekend allemaal!!
@chantal, nee wat oneerlijk @mamavanmenno, welkom. Ik weet ook niet hoe je nu moet tellen.. mij was gezegd dat zodra de HCG helemaal uit je lichaam is je cyclus weer op gang komt. @joyfull, nee niet dom bezig zodra het einde van je cyclus nadert is er gewoon die spanning van wel/niet/wel/niet @loontje, achjaaa moet er maar mee leven het begint langzaam weg te gaan dus gelukkig niet snijden en dat wachten tja wat zal ik daar over zeggen .. ik heb gelukkig thuis geen zwangerschapstesten meer dus kan het nog wel even uitstellen wil eigenlijk een week wachten omdat dit pas me 2e ongesteldheid na de curatage gaat zijn en ronde 1 was me cyclus 6,6 weken dus kan nu nog niet echt zeker zeggen hoe het nu is
ik was meteen opnieuw zwanger dus ik had direct een eisprong maar mijn hcg stond wel al op 0...ik weet niet in hoeverre dat een rol speelt. je nod moet je berekenen met de dag van de mk als eerste dag van je menstruatie dus dan zou je (afhankelijk van je cyclus)al op 28 april je nieuwe nod hebben en dus je eisprong ongeveer rond 13 april ...
@ loontje, goed bezig!! Volg je ook een dieet of let je gewoon op wat je eet? Ik ben nu 8,8 kilo kwijt Super lange werkdag gehad van 7.45 tot 18.45, dus doe echt helemaal niks meer vanavond.. Te moe om op alles te reageren, maar voor iedereen die van het weekend gaat testen; ik duim voor jullie!! Fijn weekend allemaal
Hoi allemaal, @ Lieni, heel veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing. Hopelijk komen jullie er samen uit. @ Yuna, als je het niet vertrouwd, altijd even bellen. @ Angelhope; rot dat je weer ongesteld geworden bent. Hoop op meer succes in de volgende ronde. @ JoyJoy, mn zus is over een week of negen uitgerekend pfff. En op mn werk ook een zwangere collega. Ben wel blij voor de dames, maar toch @ Sally, dat zou wel heel fijn zijn. Als we allemaal succesjes boeken @ mounia, Hoe gaat het met je teen nu? Hopelijk weer wat beter. Ik heb ook geen testen meer in huis. Om niet in de verleiding te komen. Maar als ik maandag nog niet otje ben, dan mag ik er van mezelf 1 halen. @ Sarsin, Veel sterkte! @ Floor, Ik wens je onwijs veel sterkte! Knuf @ Mammavanmenno, Allereerst sterkte gewenst. Ik ben gaan tellen vanaf de 1e dag van mn 1e ongesteldheid na mn MA. Zo had men het aan mij uitgelegd. @ ChantallCindy, wat een narigheid. Ik had het je erg gegund. En dan ook nog dat nieuws vandaag. Echt rot voor je. Sterkte! Knuf Ik zit dus op de wachtbank. Heb al een aantal dagen meer last van witte vloed, verder geen klachten. Ja vanavond ineens heel vaak plassen, maar ach dat hoeft natuurlijk niets te betekenen. Mag van mezelf niet eerder dan maandag een test op halen als ik dan nog niet otje ben. Weet alleen niet of ik het zo lang vol houd haha. Merk wel dat ik elke keer na het toiletbezoek mn wc papiertje in de gaten houd. Gisteren wat lichte steekjes in mn buik tijdens het sporten, maar verder geen bijzonderheden. Afwachten maar. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en ik duim voor de wachtende onder ons. Liefs
Dank jullie dames heb het even aangekeken maar is maar 2 keer geweest.. hier zoiezo 26 april afspraak gyn na-controle.. zal het dan even vragen....hier hopelijk vanaf morgen ongi af...kan ik eindelijk weer verder... chantalcindy echt rot meis ( dames op het wachtbankje ik duim voor jullie!
Twijfel nu beetje denk dat we even time out moeten nemen maar wil ook weer gewoon verder weet het niet meer
Meiden ik ben vandaag ongi geworden... Dit is zo dubbel... Ben blij dat ik verder kan maar doet pijn ook want wou gewoon terug zwanger zijn Hier word ik ook geconfronteerd met zwangere familieleden en collega's. Ik gun het ze wel maar ik wil ook!!! Succes allemaal!
chantalcindy:volg je hart.... mamavanmenno:ik hoop voor jou dat je deze ronde terug op de roze wolk mag springen! hier:de hele dag onwel,een virus denk ik.mijn ouders waren beide ziek deze week en mijn man ook één dag en één nacht dus het zal mijn beurt zijn nu vannacht uit ons bed gebeld door mijn oma die zich afvroeg waarom haar verwarming maar niet aansprong het was half vier s'nachts...zij is dementerend sinds kort en het gaat plots met momenten erg snel...erg hoor,mijn beste maatje en al jaren mijn steun en toeverlaat en nu is ze meer mijn zorgen"kindje".
He meiden, @ Mounia, fijn dat je teen beter wordt. Al ongi geworden? Wanneer ga jij testen? @ Kim, ben bij de weight watchters gegaan en gaat goed. Ben heir al eerder veel mee afgevallen maar door het stoppen met de pil (2x) ben ik in totaal 8 kg aangekomen en daarna de stress van de MK. Dus er mag wel weer wat af. Gaat gelukkig wel goed. 0.5 - 1 kg per week. Ben tevreden ermee!! @ CC, jee wat een vervelend moment om het nieuws te krijgen dat je nicht zwanger is. Denk idd maar eerst even aan jezelf. Hoe gaat het met je? Volg je gevoel mbt het zwanger worden. Jullie zijn de enigen die dat kunnen beslissen. @ Joyfull, spannend. Hier ook aan het broekloeren . Duim voor je!! En voor iedereen natuurlijk!! @ mamavanmenno, blijft altijd confronterend. En dan ook nog dat ongi worden. Hopelijk snel weer raak!! @ Mol, jee vervelend dat jullie allemaal ziek zijn/geweest. Lastig met je oma. Kan me wel voorstellen dat je graag voor haar wil zorgen als ze altijd je maatje is geweest. @ Hier, nog steeds niet ongi en aan het wachten. De krampen zijn er wel maar er is geen bruin/bloedverlies. Als ik morgen nog niks heb, ga ik testen. Durf eigenlijk niet zo goed. Bang om teleurgesteld te worden. Maar ja, zal toch wel moeten als ik zekerheid wil. Meiden fijn weekend nog en tot van de week!!
@ loontje, fijn dat het bij jou ook zo goed gaat met afvallen! Spannend hoor dat je nog niet ongesteld bent, hoop dat dat zo blijft en dat je positief gaat testen! Duim voor je! @ mounia, weet jij al wat? Nog vol kunnen houden om te wachten met testen? Duim ook voor jou!
Owja, joyfull, weet jij al meer? Duim ook voor jou! Mocht ik nog iemand vergeten zijn van het wachtbankje, duim voor jullie allen, hoop echt dat iemand van onze deze ronde zwanger is! En het liefst wij allemaal natuurlijk!!
Gaat wel hier besef me nu wel dat ik er gewoon te veel mee bezig ben dus probeer nu mijn gedachten op andere dingen te richten hopelijk helpt het
chantal: vreemd gevoel is dat he. die twijfel wat is nu beter. ik heb dat ook heel erg. Wij zien het wel, eerst maar eens wachten op de eerste ongi. het bloeden is gestopt nu een dag of 2. Ik heb gisteren een tattoo op mijn pols laten zetten. het is een vlinder op een hand en in de lijnen van de vleugels zit de letter W van wessel verborgen. Mijn vriend heeft deze getekend voor me, dus extra speciaal