@floor, heel mooi dat je een tattoo hebt laten zetten.. Hoe je hem omschrijft klinkt het erg mooi! Fijn dat je ongesteldheid voorbij is nu.. Hopelijk ben je snel weer zwanger
Hoi meiden, @ Floor, wat een mooi teken!! @ CC, hier ben ik er ook een tijd veel te veel mee bezig geweest en nu druk met andere dingen en dat doet me wel goed. Eerst nog een verbouwing te plannen. Heb er zin in!! Nog 2 weken en dan de vloer eruit halen. Nu al bezig met kleine dingen opruimen. @ Hier, vanmorgen getest en die was duidelijk positief!! Kan het nog niet geloven. Kan ook nog niet echt blij zijn met die 2 MK. Hoop nu maar dat het allemaal goed blijft gaan. Zal zo blij zijn als de 12 weken voorbij zijn!! Mounia, je had gelijk toen ik zei dat het deze maand niet zo hoefde ivm uitgerekend zijn in december. En juist dan is het raak. Hihi. Was de eerste keer precies hetzelfde. Toen was ik 19 dec uitgerekend en nu 29 dec. We zullen het zien. Meiden allemaal een fijne dag en tot van de week!!!
@loontje, woooohooooo!! Zo blij voor jou!! Gefeliciteerd!!! Duim voor jou dat het deze keer nu echt goed mag gaan! Fijn zulk positief nieuws! Zelfs ik ben er blij van Nu wij nog
Gefeliciteerd! Geweldig! Kunnen we geen lijst bij houden met wie wanneer de miskraam heeft gehad en weer zwanger raakt? Bijv Floor: ronde 5 arbortus, nu ronde 1, nod 4 mei Ga je eigenlijk opnieuw tellen of zou dit voorij ronde 6 zijn? De 4 mei is 29 dagen na de arbortus. Dus zal vast niet meteen opgang komen haha
@loontje, YEAHHHHH gefeliciteerd ik ben echt blij voor je en ga voor je duimen dat het gewoon goed gaat @kim, nog steeds niet ongesteld en heb ook nog niet getest. Ik voel helemaal niks en misschien is me cyclus wel langer dan de 5 weken die ik zelf heb aangehouden. Is pas me 2e keer na de curratage dus even afwachten. Maar denk niet dat ik zwanger ben want heb nergens last van dus Ik wacht nog een week en misschien wel 2 weken met testen omdat de 1e cyclus na de curratage 6,6 weken was. Nu loontje raak is krijg ik wel de kriebels en hoop ik dat het bij mij ook raak is
@ floor we hadden op dit forum wel zo'n lijst, maar die is niet meer up to date.. @ mounia, knap dat je het zo lang volhoud om niet te testen, duim nog voor je hoor!!
Yeaaah mijn contract is verlengt Ik merk ook dat ik er teveel mee bezig ben probeer ook minder op de site te zitten. Ben mezelf niet meer minder vrolijk . Beetje gesloten en sip. Probeer me nu ook op andere dingen te richten stoppen met roken, tuin verbouwen,zolder verbouwen komt goed
@kim, is niet zo moeilijk ben op dit moment ontzettend druk op het werk en bezig met dingen uitzoeken ivm een aanbod voor een andere baan dus de week vliegt zo voorbij @chantal, gefeliciteerd, tenminste een beetje goed nieuws in deze vervelende periode . Sterkte en neem je tijd om het te verwerken
@floor:lijkt me prachtig!ik heb aan de binnenkanten van mijn enkels de eerste letters van mijn zonen hun naam,dus linker enkel een a en rechter een r en ik heb twee wegvliegende vlindertjes in het heel klein en discreet op mijn linkervoet laten zetten donderdag.toevallig zeg dat jij ook net eentje hebt laten zetten. @ loontje:joepie!!!!!gefeliciteerd ben heel erg blij voor jou! @chantal:ik had dat ook,dat onbewust jezelf zo'n teleurstelling vinden en er helemaal ongelukkig van worden.de pijn begint dan te overheersen.moeilijk hé.ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.ik ben iets voor mezelf gaan doen...stom maar ik ga nu tweewekelijks naar de bibliotheek op mijn eentje en dat doet me goed.echt iets van jou alleen zoeken.
de lijst updaten of niet?mol,ronde 8 ,nod 25 mei (denk ik?)twee miskramen na elkaar....derde kindje(de twee vlindertjes tel ik er maar niet bij al doet dat wel een beetje pijn maar dan wordt het verwarrend)
NOD-LIJST 4 Mei, Floor31, 6de ronde (1ste na MA) 11 Mei, Yuna28, 11de ronde (2de na MA) 25 Mei, Mol, 8ste ronde, (1ste na 2de MK) Zwangeren 29 december, Loontje24, J/M
NOD-LIJST 04 Mei, Floor31, 6de ronde (1ste na MA) 11 Mei, Yuna28, 11de ronde (2de na MA), 1ste kindje 16 Mei, Chantallcindy, 10de ronde (2de ronde na MK), 1ste kindje 25 Mei, Mol, 8ste ronde, (1ste na 2de MK) Zwangeren 29 december, Loontje24, J/M
@joyfull, wat vervelend @angelhope en sally .. hoe gaat het jullie ??? @hier, nog steeds op het wachtbankje.. wel begin ik steeds meer beetje in me onderbuik last te krijgen dus denk dat me ongesteldheid eraan zit te komen. Last van veel afscheiding is ook weggetrokken dus wie weet was het toen gewoon me eisprong wat betekent dat ik pas volgende week ergens ongesteld moet worden. Gewoon maar weer afwachten zoals altijd . @NOD Lijst.. Op het wachtbankje dus. Dit is mijn 12e ronde maar pas de 2e na mijn MA. Ook me eerste kindje