Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bij mij was het ook zo maar ja...slecht voorbeeld
    maar de gyneacologe zei me dat het net zo vlot kan gaan omdat je lichaam al alle voorbereiding heeft gedaan...en dat het misliep stond los van het feit dat ik zo snel opnieuw zwanger was.

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik vind het op internet maar verschillende soorten,misschien beter bij de apotheek halen?

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mol, je dient er wel een recept voor te hebben :x

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Of je kan het online bestellen zonder recept maar dan kost het je ongeveer 80 euro voor 4 doosjes.

5. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik doe deze maand even niet mee. Onze thuis situatie is momenteel even niks. Komt denk ook door de laatste miskraam.

Zit er zelfs aan te denken tijdelijk uit elkaar te gaan terwijl we pas getrouwd zijn zo moeilijk die keuze maken

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje chantal dat meen je niet! Pff wat een stress. Heel veel sterkte

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Klopt Sophy, maar ze wilde toch naar een apotheek? Daar kun je het niet meekrijgen zonder recept ;)

8. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ja zorgt voor veel stress moet nu zo werken continu geruzie en gezeik over whatsapp.

Ging net na het trouwen zo goed en nu weer zo niet. Wil niet eens meer samen in een bed liggen :(

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames mag ik hier mee kletsen?!
    Ik heb net deze ronde ook n vmk gehad, dacht dat t gewoon n ongi was tot dat ik heel veel bloedstolsels zag m'n bloed was ook helderrood en normaal Heb ik heel erg donkerrood bloed heb die vond n test gedaan en was positief!! Ik heb de volgende ochtend de verloskundige gebeld n gelukkig nam ze me serieus, was bang dat ze zou zeggen nee dat is niet zo is gewoon je ongi!! Maar ze nam me heel serieus en ik moest alles goed in de gaten houden en volgende week weer n test doen en haar dan weer bellen!! Mocht er ineens weer veel bloed zijn of ineens veel pijn hebben of koorts moet ik gelijk bellen!!! Dus ff afwachten....wat ik wel vreemd vind is dat t bloeden nu wel bijna gestopt is :eek: mja ik weet t niet meer hoor!! Ik heb ook denk ik duidelijk n innesteling gevoeld, was 3/4 dagen na m'n ei (wel vroeg) maar ik kreeg ineens midden in de nacht n kramp in m'n linkerlies en daarna daar heel vaak steekjes en buikpijn aan die kant!! Dus ik dacht ook in eerste instantie dat ik zwanger was, ik heb ook PMS en heb normaal veel kwaaltjes en juist nu niet zoveel, toen ik ongi werd dacht ik weer m'n lichaam heeft me weer voor de gek gehouden maar t heeft blijkbaar gewoon niet goed gepakt!! :( ik wens iedereen hier die t mee gemaakt hebben heel veel sterkte toe en hopen dat jullie allemaal gauw een plakbeeb zullen krijgen ;)

@chantalcindy ik heb ook gehoord dat veel mensen na een miskraam de volgende maand weer zwanger raken, t schijnt dat je dan vruchtbaarder bent ofzo!!!

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik ga even ha opbellen voor een receptje.de apotheker dan ben ik zeker dat het de goede is.

@chantalcindy:eek: wat erg...je zal je wel erg eenzaam voelen dan :(
    denk je dan dat hat aan jou ligt?dat je het hem onbewust een beetje kwalijk neemt dat hij niet even veel verdriet had als jij ofzo?(ervaar ik soms)
    of ligt het aan hem?
    misschien zijn het jouw hormonen die nog helemaal niet terug op orde zijn?neem geen overhaaste beslissingen ,als het je hormonen zijn dan kan het even snel weer keren....
    ik vind het zo erg voor je,zit je het ene moment lekker van een kleintje te dromen en het volgende moment voel je je zo slecht...

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik wel in elk geval,eerst ooit jaren geprobeerd en niks.en nu maanden en een miskraam en gelijk weer zwanger dus echt vruchtbaarder lijkt het

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    pff meis jij hebt dit jaar ook behoorlijk wat voor de kiezen gehad :$ maar ben blij dat je weer zwanger bent!!! hoop op n plakbeeb ;) hoeveel week ben je nu?

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    :( zou maar twee weekjes ver zijn maar krijg enorme krampen van mijn buik tot in mijn rug....miskraam(vroegmiskraam of hoe noem je dat dan?)maar ik bloed nog steeds niet.pijn is enorm hevig plots :( net waar ik zo bang voor was

14. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ohh nee meis hoop dat er geen bloed komt :S niet leuk meis!!! Ik hoop echt n plakbeebje voor jullie ;) ik zal voor je duimen!!!
    Hier dacht ik bloeden is gestopt toen ineens vanmiddag weer heel helder rood bloed en nu weer eigenlijk niks :S heel raar...wacht wel ff af!!! Nou fijne avond meis!!!

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal, veel nieuwe erbij, dus een hoop te lezen..
    Welkom allemaal :)

@mol, lees even het hele verhaal snel door, maar is het nou voor de 3e keer mis? Of lees ik het nou niet goed.. Je bent toch niet al opnieuw weer zwanger na je vmk? Volg het even niet.. Sorry :)

16. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    daar lijkt het wel op ja :( hoe kan dit nu?ik verga van de pijn....

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mol, die pijn is niet goed hoor! Kun je geen dokter bellen?

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dat heb ik gedaan en ik moet even afwachten en als het niet betert naar de spoedafdeling...
    ik vind dit zo vreselijk erg...zwanger worden was een nieuwe start,een kans om opnieuw een beetje een normaal leven te leiden.iets wat me zolang ontnomen werd door ziek te zijn.en nu wordt het ook iets van onderzoeken,dokters,pijn en angst.dat doet me zo'n pijn....mijn lichaam stelt me opnieuw teleur en ik weet niet of ik dit alles nog aankan.maar ik wil zo graag een kindje,met heel mijn hart...

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mol dikke knuffel het is gewoon vaak niet eerlijk!
    Maar ga wel als de pijn niet over gaat naar de spoeddienst, beloofd?

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @mol. Jij begrijpt precies wat ik bedoel zo voelt het ook Miss hoort het er ook wel bij

Deel Deze Pagina