Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @mol veel sterkte!!!!

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@mol, dikke knuffel voor jou. Al bij de spoeddienst geweest of is de pijn weggegaan?

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mol sterkte meis!!!! Dikke knuff ;)

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Sterkte!

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    net thuis na een hele nacht en een dag ziekenhuis.ik was maar twee weekjes terug zwanger en ik begon zeer hevig te bloeden en de pijn was niet te houden en er bleek een ader open te blijven nadat het vruchtblaasje alweer was losgekomen.dat hebben ze dichtgebrand en ik heb twee eenheden bloed gekregen vandaag.nu helemaal uitgeput thuis....
    dit zou volgens de opgetrommelde gyneacologe(niet die die ik altijd heb)puur pech zijn en toeval,niets te maken met de eerdere problemen.vind ik erg moeilijk te geloven,het vruchtje bleef toch wéér niet plakken?ik moet dinsdag op controle bij mij eigen gyneacologe en ga dan alles toch even opnieuw vragen.deze was eigenlijk een echt kreng(sorry dat ik het zo "hard"zeg maar het was echt zo)
    nou...ik ben even afgeschrikt van het zwanger worden vrees ik.ik heb nog nooit zoveel bloed gezien :( plus dat ik niet geloof dat het ooit nog kan lukken bij mij :( :(

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    :$ meis!!!! Wat erg....vind t zo naar voor je!!! Ben je weer zwanger gebeurt er dit :S ik snap dat je je zo voelt meis maar ik hoop en gun t je zo erg en hoop dat je gauw zwanger zult raken meis!!! En je mag best zeggen dat je t een kreng vond hoor :p Hihi...beter straks weer met je eigen gyn.!! Heel veel sterkte meis en een hele dikke knuff xx

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je :) ik heb me zo vreselijk verdrietig gevoeld vandaag en de hele dag het gevoel gehad dat ik dat voor 101 artsen en verplegers moest wegsteken en mijn tranen moest inhouden.heb me op een gegeven moment zelfs geexcuseerd omdat ik nog maar zo kort zwanger was en vooral heel erg triest was omdat dit gebeurd en ik daardoor de moed kwijt ben,niet zozeer voor het vruchtje(ook natuurlijk)want dat was er nog maar amper.omdat ze zo weinig begrip toonden :( ...ik ga me nu in slaap huilen in mijn bed en hopelijk morgen wat minder pijn.slaapwel x

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ochhh meis toch!!! Vind t echt zo naar voor en ik wou dat ik iets voor je kon betekenen....ik krijg er zelfs tranen van in m'n ogen als in dit lees!! :'( Snap heel goed dat je zoveel verdriet hebt meis!!! Is niet niks dit...gooi t er maar uit meis!!! Je mag altijd bij ons uithuilen ;) sterkte meis en ga maar lekker slapen!! Hopelijk voel je je morgen iets beter....maar t is en blijft moeilijk :( take care girl!!!

9. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Zag weer wat nieuwe meiden helaas. Sterkte meiden.

@ Mol, nee toch!! Jee wat verschrikkelijk. Het houdt niet op. Meis, sterkte!! En het maakt toch niet uit of je huilt of niet. Laat ze maar lekker denken. Lekker brullen, doet mij iig altijd goed.

@ CC, hoe is het nu tussen je man en jou? Gaat het al wat beter?

@ Hier vannacht gewerkt dus ga zo bedje slapen. Meiden fijne zondag allemaal!!

10. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @mol sterkte meis

@loontje het gaat maar het zwanger worden ligt nu even wat van ons af dat vind ook wel weer moeilijk het is zo dubbel.
    Maar hoop dat het goed komt.

11. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hallo dames, ben hier een maand of 2 niet geweest, om mezelf ff rust te gunnen.... En Whaaaaaaaa.... Ik heb een positieve test!
    Ik zit vandaag op 11 dpo, het streepje is nog licht maar er is duidelijk een streep!

Zo bizar, ik heb morgen een afspraak bij de gyn (incl echo) om te praten over IVF... En nu ben ik zwanger!
    Het is nog zo pril dat ze niks op de echo zien natuurlijk.

En gezien de 4 miskramen en de bbz moeten we maar afwachten of het allemaal goed blijft gaan.... Maar toch!

Chantalcindy..... Volgens jouw pendel zou ik april pos testen!

Mol, wat een verdriet! Heel veel sterkte!

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @anne gefeliciteerd en hoop op een plakbeeb!!!! ;)

13. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @mol, sterkte..

@annie, gefeliciteerd!! Hoop dat het deze keer goed gaat!!

@hier: sinds gisteren af en toe een beetje oud bloed verlies.. Ook een branderig gevoel (schimmelinfectie?) morgen maar even de huisarts bellen.. Eisprong is denk ik net geweest, maar denk niet dat het deze maand wat word, maar je weet maar nooit..

Fijne zondag allemaal

14. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mol, wat erg voor je. Heel veel sterkte!! En dat ze zo weinig begrip hadden in het zhuis...vreselijk is dat!

Hier vrijdag de echo gehad, buik is leeg. Heel verdrietig allemaal. Nu nog buikpijn, wat ziekig voelen en slijm cq bloedverlies. Maar ben in goed gezelschap en ze zijn extra lief voor me!

15. mounia05

@mol, ik heb er geen woorden voor.. zo oneerlijk. Je heb al zoveel mee moeten maken en dan dit ook nog eens. Heel veel sterkte

@anne, wauww :D wat een goed nieuws.. ga voor je duimen dat het goed blijft gaan :D nummer 2 al :D woehoeee wordt gewoon blij van dit soort berichten

@kim, spannend weer op het wachtbankje kruipen :). bah schimmelinfectie dat haat ik echt.

@flo, fijn dat je helemaal schoon bent en hopelijk voel je je gauw wat beter

@hier, nog steeds niet ongesteld maar ook nog steeds geen enkele verandering aan me lichaam. Ik wil graag weer met me programma op de sportschool beginnen nu me teen bijna over is maar dat programma moet aangepast worden als je zwanger bent dus ga voor de zekerheid morgen een test doen en dan zie ik het wel :)

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Spannend mounia!! Hoop zo dat je ondanks dat je niks merkt positief test!! Hoop op goed bericht voor morgen alvast!! Duim voor je!
    Schimmelinfectie heb ik 2 keer eerder gehad, en is idd geen pretje, maar kreeg het toen van antibiotica en dat is dan nu niet het geval..
    Bloed verlies, baat me wel meteen weer zorgen, is wel wat oud bruin bloed en hele kleine stolseltjes, het is niet veel maar toch.. We zullen zien, hoop dat het toch misschien raak is deze ronde ;)

@ Anne, Annie moest natuurlijk Anne zijn ;)

17. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Gefeliciteerd Anne :) mooi dat de pendel goed was

18. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    lieve meiden,

ik ben er even tussenuit geweest, maar het belangrijkste is ik ben er weer!! En we gaan er weer vol voor!
    helaas ook ongesteld geworden .. laatste dag dus straks weer hup lekker aan de klus!

Zie hier goed nieuws voor Anne.. Gefelicteerd!!

Mounia.. wie weet meis je hoeft niet persee gelijk iets te voelen he!

de rest lees ik nog wel bij!! Hoop nu dat ik echt mijn 2 mk een plekje heb kunnen geven en dat het snel raak mag zijn van een plakbeebje! en voo rjullie natuurlijk ook allemaal!

19. mounia05

Goedemorgen,

@sunflower.. succes met de nieuwe ronde :)

@hier, zoals ik al had verwacht is de test negatief en heb ik dus weer een lange cyclus :( en hoe lang geen flauw idee. Baal er flink van vond die 5 weken wel een mooie en nu is de kans groot dat ik weer op 7 of 8 weken zit als het niet langer is :(. Maarja nu kan ik wel weer gewoon me sporten oppakken en me buikje weg krijgen voordat ik zwanger raak :D elk nadeel heeft ze voordeel :p

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Jammer mounia.. Hoopte echt met je mee..
    Maar wat je zegt is waar, ieder nadeel heeft z'n voordeel, ik zit weer bijna op mijn streef gewicht ;)
    Als je zo'n lange cyclus hebt weet je ook gewoon niet wanneer je moet klussen hè..

Deel Deze Pagina