Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Net naar de huisarts geweest, was idd een schimmelinfectie.. Gelukkig ben je er meestal snel weer vanaf met tabletje..
    Bloeding moest ik me niet teveel zorgen over maken, is inmiddels ook gestopt, hij heeft nog wel een kweekje genomen om wat dingen uit te sluiten ook ivm de miskraam, weet niet precies waar ze op testen, maar beter altijd alles uitsluiten toch :)

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Idd kim, succes en hoop dat de schimmel snel weg is!

Mol, sterkte!

Ik las dat er weer een zwangere is!! gefeliciteerd!!

Hier weer aan het werk, moe moe moe maar het is wel lekker weer wat te kunnen doen, clienten weten niets van mijn zwangerschap, dus dat is ook wel erg lekker.

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Mounia.. wat vervelend zeg! ik heb precies hetzelfde.. vorige maand was het 5 weken, super blij deze maand helaas bijna 7 weken:( .. balen is dat he!
    Bij mij is mijn cyclus nooit regelmatig geweest maar zou het toch wel fijn vinden als mijn lijf eens een keer meewerkte ;)

Kim hoop dat je er zo vanaf zult zijn maar met een tabletje is het zo weg he! :)

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@kim, nou hopelijk is het snel over :)

@floor, dat is zeker fijn dan krijg je niet steeds te horen , hoe gaat het nu ;) ik vond dat namelijk beetje vervelend :p

@sunflower, ja zeer irritant haha :p ik had na mijn pilstop onregelmatig toen zwanger , miskraam en toen was het dus regelmatig geworden met gemiddeld 5 weken toen weer zwanger maar MA en nu dus of regelmatig maar ongeveer 7 weken of weer onregelmatig grrrr. Gewoon afwachten dus.. het gekke is dat ik nu wel krampen begin te krijgen dus denk dat me ongesteldheid er aan zit te komen. Mijn vitaminepillen zijn bijna op dus misschien stap ik wel weer over naar Etos multi vit zwanger worden. Het schijnt dat veel vrouwen daardoor een regelmatige cyclus krijgen. En de vorige keer toen ik ze slikte was ik dus meteen die ronde zwanger :p alleen dus wel een MA.

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

die van etos slik ik ook.. maakte me cyclus korter :)

6. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier komt mij ei al op gang veel vroeger :s

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

FF de lijst omhoog halen

NOD-LIJST

30 April(??), Mounia05, 12de ronde (2de na MA) 1ste kindje
    04 Mei, Floor31, 6de ronde (1ste na MA)
    10 mei?, Kim, 4e ronde, (2e na MA)
    11 Mei, Yuna28, 11de ronde (2de na MA), 1ste kindje
    16 Mei, Chantallcindy, 10de ronde (2de ronde na MK), 1ste kindje
    25 Mei, Mol, 8ste ronde, (1ste na 2de MK)
    25 mei, Mamavanmenno, 4e ronde (1e ronde na vmk)

Zwangeren

29 december, Loontje24, J/M

8. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Zo, he he, eindelijk weer eens tijd om even hier te komen lezen en schrijven. Pfff, beetje druk hier met een zes weken durend bezoek van mijn ouders. Super gezellig en fijn om ze hier te hebben, maar de tijd vliegt en je hebt nauwelijks tijd voor jezelf omdat je van elke minuut wilt genieten :D

Ik ga maar even niet op iedereen reageren, want die achterstand is te groot. Maar Loontje, meid, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je nu weer zwanger bent. Hopen op een goede afloop dit keer!

Verder welkom voor alle nieuwe meiden hier. Verschrikkelijk naar dat jullie dit nu ook hebben moeten meemaken. Hopelijk gauw positief nieuws voor ons allemaal!

Hier was ml ruim een dag na de positieve ovulatietest weer terug van het buitenland. (donderdag 1 uur in de middag positief, vrijdag 1 uur snachts geklust) Tja, het kan nog net op tijd zijn geweest, kan ook net te laat zijn geweest. Ik reken nergens op, althans ik probeer dat zoveel mogelijk ;)

Hopelijk hebben we volgende ronde weer meer kans, want ik SNAK naar een nieuwe zwangerschap zo onderhand :(

Weet iemand hier verder hoe het nou precies zit met progestoron en oestrogeen? Ik heb mijn bloed laten testen, een keer voor ovulatie (goede waarde) en een keer een week na ovulatie (60.9 progestoron en 383 oestrogeen). Nou vraag ik me af, de waardes waren blijkbaar goed bij mijn vorige ronde, betekent dat dat de waardes altijd goed zijn, of kan dat per ronde verschillen? En mocht je nou zwanger raken, dan moet er nog meer progrestoron worden aangemaakt, maar je kunt niet uit deze waardes opmaken of dat gaat gebeuren, toch? :( Dus zou je dan niet sowieso progrestoron moeten slikken, als je denkt dat het bij de innestelling steeds verkeerd gaat? :(

Ben benieuwd of iemand hier meer duidelijkheid over heeft dan ik... ;)

9. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @angelhope, hoop ook voor je dat het alsnog raak mag zijn!
    ivm waardes kan ik je niet helpen... sorry

@ego, hier vandaag beetje slijm ontdekt, dus hopelijk is dit teken dat eitje eraan komt... we zijn in ieder geval al goed aan de klus :)

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik volg jullie eventjes mee van op afstand...ik zit wel te duimen hoor voor iedereen!
    ik heb vandaag genoten van willem alexander en maxima :)helaas wel van in mijn ziekenhuisbed :(ik zit hier nog tot donderdag omdat ik teveel bloed verloren was

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Sterkte mol!

Hier mijn ei of het begin ervan dus flink aan de klus :)

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je !
    en ik duim!have fun ;)

13. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mol, wat een ellende meis. Hopelijk knap je snel weer op en mag je naar huis. Sterkte!

14. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi,
    Je kunt op internet wel een tabel vinden hoor.

En extra progestoron gebruiken kan geen kwaad (alleen niet slikken maar vaginaal inbrengen)

15. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje,
    Beterschap!

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Mol heel veel beterschap!

17. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    mol ook van mij beterschap gewenst !

18. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Mol sterkte!!!

Mounia.. ja ik heb na mijn 1e mk etos pillen geslikt maar mijn cyclys werd juist langer.. wel regelmatig maar echt super lang, toen ben ik er mee gestopt en toen weer zwanger dusja wat nou wijs is weet ik ook niet ;) iedereen reageert er denk ik anders op.

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier flink aan de klus Hihi hopelijk helpt het :)

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Besef me net dat ik over twee weken had kunnen bevallen
    Van de eerste

Deel Deze Pagina