Ja hoor ik herken mij er ook enorm in, je wil je kansen niet missen maar het blijft allemaal zo verdraaid moeilijk en eng. Ook het niet onder controle hebben vind ik persoonlijk erg moeilijk. Ik was/ben nu bij de 2e keer ook zo boos, een missed abortion(gestopt bij ongeveer 6 weken en zit vrijdag op 9 weken dan gaan ze kijken of er iets veranderd is..zo niet , curretage).. omdat mn lichaam t niet natuurlijk loslaat voel ik me ook nog in de maling genomen door mn lichaam, de hormonen plagen me nog.. pijnlijke boobs en zo moe..dan was de vmk de vorige keer toch makkelijker te verwerken. We voelen ons allemaal zo machteloos hoor Lieflief, en hier kan je het lekker van je afschrijven! Ook veel sterkte gewenst en dat we allemaal snel ons geluk mogen vinden en gezond blijvend zwanger raken. X Joyce
@ lief lief, welkom op het forum, altijd goed om even van je af te schrijven en snap je gedachte dat je bang bent dat er iets is wat je miskramen veroorzaakt, maar daar hoeft natuurlijk geen reden voor te zijn.. Hoop voor jou dat je snel weer zwanger bent en dat het dan deze keer goed zal gaan! Sterkte met het verwerken en een tattoo is en mooie herinnering vind ik persoonlijk. Heb al 4 tattoos, dus voorlopig voor mij geen erbij, maar vind het wel mooi @ floor, ik heb het cambridge dieet gedaan, ben nu aan het afbouwen en aan het opbouwen met normale voeding.. Het is een eiwitten dieet met weinig koolhydraten, shakes, soep repen.. Ben in 7 weken dit gewicht kwijt geraakt. Dat klussen om de dag was ook mijn insteek, maar met zo'n cyclus heb ik daar op een gegeven moment geen puf meer voor, het moet wel leuk blijven
@ Joyce, hatelijk dat je er nog mee loopt en ook de symptomen enzo.. Ik heb een dag na de echo waar de ma werd vastgesteld meteen een afspraak gemaakt voor de curettage en die was ook al een paar dagen later.. Lijkt me moeilijk om de natuurlijke weg af te wachten..
Ja het is lastig.. gyn wou ook meteen 2 dagen erna afspreken (na t weekend) dus.. heb er zelf om gevraagd, ik wou een week afwachten, vond mn gyn ook bewonderenswaardig en soms gebeurt t inderdaad zodra je het weet dat t op gang komt, maar nu dus niet maar ben t nu wel zat, vrijdag krijg ik weer controle..en dan toch maar over tot actie.. Zwanger voelen zonder dat er ook daadwerkelijk iets voor terugkomt is hel. We willen nu ook zo snel mogelijk weer verder, de wens wordt er niet minder door! X Joyce
Vind het gewoonweg knap van je! Heel veel sterkte komende week, hopelijk komt het nog vanzelf, maar de curettage is voor mij ook een stukje verwerking geweest.. Succes meid!
Joyce: Veel sterkte. Ik snap dat je hebt gewacht om te kijken of het vanzelf zou komen en wat balen dat dit niet is gelukt. Zorgt ook voor een soort afsluiting en nu kan je nog niet verder. Het lijkt me heel heftig, zwanger te zijn en dat je weet dat je je kindje al kwijt bent. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer vertrouwen hebt in je eigen lichaam. -X-
Heb even de lijst opnieuw opgehaald.. roep maar voor aanvulling/veranderingen NOD-LIJST 04 Mei, Floor31, 6de ronde (1ste na MA) 10 mei, Kim, 4e ronde, (2e na MA) 16 Mei, Chantallcindy, 10de ronde (2de ronde na MK), 1ste kindje 25 Mei, Mol, 8ste ronde, (1ste na 2de MK) 25 mei, Mamavanmenno, 4e ronde (1e ronde na vmk) 07 Juni, Yuna28, 12de ronde (3de na MA), 1ste kindje 19 juni, Mounia05, 13de ronde (3de na MA) 1ste kindje Zwangeren 29 december, Loontje24, J/M
@kim, 2 weken italie is ook heerlijk zeg ja ik haat lange cyclussen als het dan niet raak is ben je weer een eeuw verder voor je een nieuwe kans heb. Daarom ben ik deze ronde weer begonnen met die etos zwanger worden vitamine pillen. Hopelijk verkorten ze mijn cyclus wat. 15 kilo wauw wat knap zeg. @floor, hahaha dan heb jij geluk gehad met vl dat hij er waarschijnlijk op een gegeven moment op terug zal komen Mijn man pfff die wilt het liefste elke dag wel 2 of 3 keer. Wou dat hij eens keer had van nu niet haha Klussen in het huis moet ook gebeuren @lieflief, welkom en heel veel sterkte met het verwerken van je verlies. Hier kan je alles kwijt, wij weten als geen ander wat je bedoeld Dat geen controle hebben is ook wat mij het meest frustreert Mijn zus is nu ook in verwachting van haar 2e. Dus snap wel wat je bedoelt. Ik ben al bijna 2 jaar bezig maar nog geen kind en de mensen in je omgeving zeggen we willen een kind en hoppa binnen een jaar ligt er een baby in hun armen. Hetgeen wat mij positief houd is dat ik denk dat alles met een reden gebeurd. Ben wel super blij dat ik nu weer tante word @joyce, vind het knap dat je heb kunnen wachten. Toen ik eigenlijk bijna 10 weken zou zijn kreeg ik dus te horen dat het hartje al ruim een week gestopt was met kloppen. Toen heb ik de volgende dag nog een echo door een ander laten maken en toen besloten om het zo snel mogelijk weg te halen. Ik had geen zin om op natuurlijke wijze te wachten omdat het al bijna 2 weken erin zat. Gelukkig was mijn curatage vlekkeloos verlopen en had ik helemaal geen pijn of bloed.
NOD-LIJST 04 Mei, Floor31, 6de ronde (1ste na MA) 10 mei, Kim, 4e ronde, (2e na MA) 16 Mei, Chantallcindy, 10de ronde (2de ronde na MK), 1ste kindje 25 Mei, Mol, 8ste ronde, (1ste na 2de MK) 25 mei, Mamavanmenno, 4e ronde (1e ronde na vmk) 07 Juni, Yuna28, 12de ronde (3de na MA), 1ste kindje 09 Juni, Lieflief, 7e ronde (ronde 1 mk, ronde 6 mk), 1e kindje. 19 juni, Mounia05, 13de ronde (3de na MA) 1ste kindje Zwangeren 29 december, Loontje24, J/M Ik heb mezelf even toegevoegd
Lieve Alllemaal Ben even een poosje stille volger geweest. Wel alles gelezen en pfff wat is het allemaal frustrerend zeg. Wilde er even wat minder mee bezig zijn....nou ja was er in mijn hoofd nog wel heel erg mee bezig, maar even niet hier op het forum. Veel nieuwe meiden zag ik, welkom en veel sterkte allemaal, het helpt echt om hier even van je af te schrijven en te weten dat je niet te enige bent. En Mol, wat een nare berichten van jou, heel veel sterkte als je dit leest. En ik heb goed nieuws! Ik ben zwanger Vorige keer in lange cyclus van 33 dagen...nu al weer 2/3 dagen over tijd. Omdat ik vorige keer 2x negatief getest had en dat erg frustrerend vond heb ik nu maar eventjes wat langer gewacht, maar hield het niet meer uit. Dus vanochtend getest, vl laten kijken en jawel zwanger. Kan het eigenlijk nog niet echt geloven en vind het ook wel heel erg spannend. Het is mijn lucky week geloof ik, want ik kreeg gister te horen dat ik tot november kan blijven op de school waar ik inval. Het zag er naar uit dat ik na de zomervakantie weer op zoek moest naar iets nieuws. Dus dat is ook goed nieuws en gister met mijn zusje in Zuid Afrika geskypt en die vertelde dat ze het weer ging proberen met haar exvriendje, Die twee horen bij elkaar dus ook super om te horen. Erg blij dus Ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan, maar heb er eigenlijk nu wel alle vertrouwen in. Voor jullie allemaal veel sterkte, er is hoop! liefs
Even vraagje tussendoor ben nu voor de derde keer ongi na mijn curretage heb wel het idee dat het na mijn miskraam erger is hadden jullie dat ook?
Hoi steungroepje... mag ik bij jullie aanschuiven? Ik heb gisteren mijn eerste curettage ondergaan... na m'n eerste zwangerschap. Wat een teleurstelling dat het zo moest eindigen. Mijn vriendinnen zijn allemaal happydepeppy zwanger geworden.. niemand miskramen of andere complicaties... Dus bij hun kan ik mijn verdriet slecht kwijt...
@chantal, nee ik had het alleen de aller eerste keer maar de tweede keer was al normaal. @elsa, wat vervelend om te horen. Natuurlijk mag je hier aanschuiven we zijn hier tenslotte omdat we hetzelfde hebben meegemaakt en elkaar dus beter begrijpen. Sterke en een dikke knuffel
@chantalcindy, bij mij was de eerste menstruatie wel heftig, 2e wacht ik nog steeds op... @elsa, welkom, het is en blijft oneerlijk, je mag uiteraard met ons meepraten.. Wens je veel sterkte om het verlies een plekje te geven.. Knuffel!