Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi butterfly, ten eerste sterkte met je verlies.. :(
    Mijn miskraam/curettage was op 26 februari en een 2e keer op 2 maart aangezien de eerste keer niet alles weg was, ik werd op 8 april voor het eerst weer ongesteld, de eerste keer kan 4 tot 6 weken duren zeiden ze tegen mij, maar als het langer dan 6 weken duurde mocht ik langs komen..
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd je huisarts bellen, maar het is niet vreemd dat het de eerste keer langer duurt..
    Hoop dat het snel komt voor jou! Ik ben het vandaag eindelijk voor de 2e keer na de mk

2. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ Joyce, heel veel sterkte komende dagen! Hoop dat je geen pijn krijgt en dat alles in 1 keer weg is zodat je verder kan!

3. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden...
    Nou ik hoop heel snel ongesteld te worden zodat we weer verder kunnen.

Veel succes nog voor jullie allemaal!

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Tegen mij zei de gyn, dat het wel 7 weken kon duren. Werd na vijf weken ongi

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Bij mij heeft het bijna 8 weken geduurd dus datbi bij iedereen anders!

Mijn temp zit goed hoog!!! Pfff nog 7 dagen wachten

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Spannend syn flower!

Hier vannacht luilakken, in noord holland komen ze dan midden in de nacht met veel bombarie iedereen wakker maken. Bij ons in het dorp kwam een rockband om kwart over vier de straat door haha geweldig! Bomen auto's weer versierd met plee papier.

7. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Jaaa spannend he, vooral omdat ik ook niet echt lekker ben, wat misselijk maar kan ookgewoonziekjes zijn natuurlijk! Zit pas 4 dpo dus zou wel erg vroeg zijn!

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wie weet, wie weet haha
    nee geen idee, het kan zo verschillend zijn hoe men erop reageert. afwachten weer.
    ik moet nu een weekje wachten op ons eitje.. dan kunnen we gaan beginnen. ben benieuwd of het nu weer binnen vijf maanden lukt. Ik heb mijn streven gezet om voor sept zwanger te zijn. hoop ik....

9. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hoop het ook voor je!! Ik hoop deze zomer zeanger te zijn! Dan zijn we 2 jaar bezig vin het dan wel tijd! Mooi verjaardagkado in augustus ;)

10. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop in ieder geval weer zwanger te zijn voor 21 september, dit was de uitgerekende datum en deze zal makkelijker voorbij gaan als ik opnieuw zwanger ben :)
    Hoop buikpijn van de ongesteldheid nu, had ik vroeger niet, maarja..

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ja vreemd he, ik ben nu ongi af maar wel krampen nog. heel vreemd hoe je lichaam kan veranderen...
    ik was 7 okt uitgeteld, zou wel fijn zijn idd, voor die tijd zwanger zijn.

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    we gaan deze maand in ieder geval echt ons best doen hahah hebben we in die vijf maanden niet echt gedaan voor ik zwanger werd. Althans ik wel, maar vl niet... dus we zullen zien. Als we het volgens planning doen, kunnen we het ei niet missen haha nu nog hopen op het juiste zaadje op de juiste tijd, en dat er een deling komt en dat het blijft plakken 9 maanden, en dat het gezond is en en en en en en en. Hangt dus af van zoveel dingen... we zullen zien

13. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Lang niks meer laten horen maar we zitten midden in een verbouwing die niet zo geweldig loopt dus weinig tijd en veel frustraties!! Zag dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen. Sterkte allemaal!!! Hopelijk komen de vruchtjes snel af. Hier de 1e keer 2 *4 tabletten cytotec vaginaal ingebracht gehad. En de 2e keer Myfegene en daarna 1 x 4 tabletten cytotec vaginaal ingebracht. Dat was voldoende om de boel af te laten komen. Helaas was de nasleep vervelender als de 1e keer. Bloed in mijn buik gehad ed.
    Hier nog steeds erg onzeker. Volgende week echo. Hopelijk volgen jullie allemaal snel. Meiden kom snel weer mee kletsen. Als er meiden zijn die het te confronterend vinden dat ik nog mee klets, laat het maar even weten. Kan het me nl goed voorstellen. Tot snel meiden!!

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hai loontje, ik hoop dat de verbouwing wat makkelijker gaat verlopen voor je!

@Hier, ik heb gister mifegyne ingenomen en bloeden is vrij snel daarna al begonnen.. denk dat mn lichaam er zelf ook mee begonnen was en door mifegyne ging de "sluis" open.
    Zo juist vrij zeker van dat ik het vruchtzakje al ben verloren.. dus ik denk dat ik mazzel heb en de cytotec zo weer kan inleveren :)
    Heb t vruchtzakje (nog intact, gevuld met vocht en met witte vlokken erop en 1 kant bloedslierten/prop) opgevangen..en bewaard in een bakje met water.. weet niet of t uithaald t mee te nemen naar de gyn?
    Geen idee hoe dat te doen... vorige keer alleen stolsels verloren.. niets herkenbaars.
    Dit keer echt lichte weeen/krampen en opeens flinke druk gezet op de onderkant en toen kwam t eruit.
    Ben wel blij dat de cytotec morgen dan niet nodig is.. kan altijd nog als donderdag bij controle blijkt dat ik niet schoon ben lijkt me.

X Joyce

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ loontje, succes met de verbouwing ;)
    Ik persoonlijk vind het juist fijn dat je nog meekletst, geeft hoop als er weer mensen zwanger zijn die hetzelfde hebben meegemaakt!
    Hoop dat je volgende week een mooie echo hebt! Laat je het ons even weten?

Vraagje, wie heeft er wel eens ovulatie testen gebruikt? Is dit makkelijk en welke heb je dan gebruikt? Heb er totaal geen ervaring mee en wil het deze cyclus 1 keer proberen.

16. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ik heb de dipsticks van zwanger en kids gebruikt en waren vrij makkelijk in gebruik.
    Geloof dat ik nog ergens een foto heb van een cyclus.. ff zoeken dan voeg ik hem toe.

En loontje.. nee joh juist erg blij voor je en gezellig dat je blijft kletsen! Hoop dat je je snel zeker voelt!

X Joyce

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    nog een foto van de ovu testen

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel voor je reactie Joyce en de foto, had ook op die site gekeken, ga die ook maar bestellen.. Wel beetje lastig op welke dag ik ga beginnen, want had zo'n lange cyclus deze keer..

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik gebruik die van zwanger en kids ovutesten... werken prima!niet met ochtendurine doen, 3/4 niet plassen en niet veel drinken en dan even testen..

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel yuna, jij deed dan eerst plassen en dan niks drinken en dan 45 min later de ovu test toch? Wil wel iedere dag zelfde tijd aanhouden, en dan zou dat een goede optie zijn, want als ik aan het werk ben word dat ook weer niks natuurlijk haha en drink veel water overdag en dan is eind van de dag ook niks..

Deel Deze Pagina