Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Sterkte roxy!!!

Hier nog steeds aan het wachten, helaas niet bekend hoeveel dagen na eibik ongi word, meestal tussen 10 en 12.

Dacht gisreren dag het zover was had wat bloed met afvgen en vandaag weer niks.. T zal morgen of overmorgen wel doorbreken denk ik...:(

Maar dan wel blij dat mij lf iets langer duurt zodat het eitje zich beter kan nestelen :).... Pf afwachten dus

2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    tarwekiemolie : Heb ik net gehaald.. ben van plan af en toe wat door de yoghurt te doen. Ze hadden hier geen capsules.. dus dacht , probeer de vloeibare eens. Schijnt goed te zijn voor de cyclus/ei rijping etc.

@ Hier vandaag nog zwangerschapstest gedaan om te kijken of hcg al weg is, maar helaas nog niet. Zolang er hcg is worden er geen eitjes gereed gemaakt heb ik me laten vertellen.. dus.. we wachten nog wat langer.. bloeden ook nog steeds niet helemaal over.. wel op zn eind..maar mag nu ook wel.. al een ruime 8 dagen aan de gang nu.

Zal tegen volgend weekend nog een zw test doen denk ik.. weet niet hoe snel t eruit gaat. vorige mk was t er al uit tijdens de zelf op gang gekomen mk.

Wel raar..een negatieve test willen :p

X Joyce

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik heb capsules gehaald hoode er goede verhalen over en proberen kan geen kwaad

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Die capsules heb ik ook gehaald :p las hier ook goeie verhalen over en veel goedkoper dan shatavari!! ;) hopelijk werkt t :p Hihi...

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je x

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je en ik duim dat je je gauw beter mag voelen :(

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vrijdag toch nog gesekst, maar heb geen idee wanneer en of ik mijn eisprong al heb gehad. Ik heb even de kruidvat ovu testen gebruikt. Donderdag was hij wat donker (absoluut nog geen knaller volgens mij) en vrijdag was die een stuk lichter. Hierna waren ze op en ik heb geen nieuwe gehaald. Ik weet niet of ik mijn eisprong heb gehad of niet.
    Ik heb nu iig het idee dat er een ienieminie klein kansje is deze ronde en dat vind ik wel prettig.
    Zou vandaag seks hebben nog zin hebben?
    Ik ben er nu wel achter dat ik er echt weer voor wil gaan. Voelt goed en ik zit zelf ook beter in mijn vel. Ik ben er weer klaar voor!!

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Lief lief als je ei vrijdag geweest is heft het vandaag niet zoveel nut denk ik! Maar voor de lol kan altid he!

Wat is sat met tarwekiemolie??

Vandaag was mn temp weer higer!!!! Aiii

9. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    Dat is vergelijkbaar met wat ik had. Het is denk ik wel normaal dat het pijn doet.. er hoort daar gewoon geen grote "bal" te zitten en hij drukt op je eierstokken/darmen. Hier vooral last rond de eisprong, daarna was het beter.. met 2 maanden zal hij al een heel stuk krimpen dus als het goed is, ga je merken dat de druk langzaam afneemt. Succes!

10. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @sunflower is goed voor de innestelling word gezegd

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Sunflower: Spannend bij jou dus. Wanneer is je NOD?
    We doen het sowieso voor onze lol :D
    Het punt is dat ik niet weet of ik hem vrijdag heb gehad :S Het is deze ronde allemaal een beetje vaag, haha.

Sophy: Bedankt voor je reactie. Het is de ene dag meer als de andere, kan er niet echt een peil op trekken, we zien het wel. Gaat het allemaal goed met jou? Ik zie dat je 26 week zwanger bent.

12. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ohh oke rhx chantallcindy! Had geen idee:)

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier sinds vanmorgen misselijk

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ Chantal, dat is vervelend.. Beetje te vroeg voor evt zwangerschapsmisselijkheid ;)

Kan wel merken dat ik er heel erg mee bezig ben, vandaag met de ovu testen begonnen en denk weer veel aan hoe het zou zijn als ik nog zwanger was geweest, blijft pijnlijk en kan het toch nog niet echt loslaten..
    Hopelijk deze ronde weer een kansje

15. ilona0903

ilona0903 Actief lid

18 apr 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Mijn man en ik moeten ook helaas opnieuw beginnen.. afgelopen vrijdag td horen gekregen dat het een miskraam is. Vandaag gecurriteerd. Echt heftig..!!

16. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje, want ik moet zo naar mijn werk. Vanmorgen 11dpo getest, en helaas witter dan wit. Ik weet wel dat het nog vroeg is, maar ik had zoveel symptomen, dat ik besloot het er toch op te wagen.

En eerlijk gezegd geloof ik er nu dus toch niet meer in. Ook al is het nog vroeg. Ik ben zo verdrietig :(

Tja, en die symptomen? Ik zou onderhand beter moeten weten. Na mijn miskramen is het steeds hetzelfde, absoluut helemaal zeker weten dat je zwanger bent, en dan toch weer zo'n klote witte test :( :(

Zou ik ooit weer twee streepjes te zien krijgen? :( :(

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Had dat vorige zwangerschap ook maar ben nu nog beroerd dus denk toch echt
    Griep :(

18. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Jee Angelhope, balen zeg!! Houd hoop meis. Ook voor jou komt er een posi test!!

19. Loontje4

Beterschap!! Er schijnt iets van buikgriep te heersen. Of zou het toch??

20. Loontje4

Sterkte meid. Geef je lichaam de kans om te herstellen!!

Deel Deze Pagina