Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Even ego berichtje!!

Vanmorgen mijn stoute schoenen weer aangetrokken en een test gedaan!! Dit is het resultaat!!

3 dagen geleden was de test nog omowit en nu toch exht een streepje!! Kan het niet geloven!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      31
  2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Yay!!! Sunflower gefeliciteerd! We gaan duimen voor een enorme plakkerd! :)

Geniet ervan meis!

X Joyce

3. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Yeaah sunflower zie hem duidelijk gefeliciteerd

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Oohhhh vind het nu al zo spannnend!!!

Ik hoop echt zo dat het dit keer goed blijft gaan, maar niemand kan daar garantie op geven helaas!

Nog even alles door laten dringen en dan lekker proberen te genieten :)

5. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Zolang je er maar van geniet en wij duimen met je mee

6. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Thx

7. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sunflower, wat een heerlijk nieuws. Wat zal je blij zijn zeg!

Hoeveel dpo was je nou dan? Want je had ook 3 dagen geleden getest begrijp ik?

Ik hier dus 11dpo en superwitte test... Ik heb tot nu toe altijd voor mijn NOD positief getest, maar nog nooit op 11dpo getest, op zijn vroegst 12dpo.... Ik probeer de moed erin te houden....

8. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Angelhope, volgens mijn planning zit ik ni 14 dpo! Dus mijn test was ook de elfde!

Er is nog hoop ;)

9. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus 11dpo was de test nog witter dan wit, en 14dpo was ie wel positief?

Oh man, ik hoop het toch zo dat dat bij mij ook zo mag zijn.

Had je veel symptomen? Bij mij lijken ze alleen maar toe te nemen namelijk. Waarom besloot je om 11dpo te testen, was dat omdat je symptomen had? (was bij mij zo, vandaar mijn teleurstelling). En dacht je na die witte test ook dat het toch niet meer raak zou zijn deze ronde?

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Sunflower: Enorm gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je er snel oprecht van kan gaan genieten.

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    ik heb 11 dpo getest omdat ik eigenlijk meestal een LF van 10 dagen heb en dag 10 meestal al bruinverlies en daarna bloed maar nu was er niks... Ik heb eigenlijk verder nergens last van ( waar ik me dan ook weer een beetje zorgen om maak) en omda ter nu nog steeds geen teken van ongi was heb ik er weer een test tegen aangegooid :)
    dussss er is nog hoop voor je hoor :) hij was echt super wit

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Super gefeliciteerd sunflower!! Blij voor jou!
    Hopelijk mogen wij jou snel volgen en duim voor een plakbeeb voor jou!!! :)

13. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    thx! ik hoop het ook voor jullie allemaal!
    En dat dit klein wondertje lekker blijft plakken in mama's buik...

maar ik blijf nog wel even plakken hier hoor als jullie het goed vinden?

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Tuurlijk! Wij willen allemaal graag weten of het goed met je gaat en hoe je zwangerschap verloopt :)
    Ben blij als er mensen op het forum zwanger worden, geeft hoop ;)

15. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@angelhope, ik duim heel hard voor je dat je gewoon zwanger bent

@jufkee, wat een kl*te nieuws :( heel veel sterke, knuffel

@joyce, op naar een nieuwe ronde :) fijn dat je helemaal schoon was. Denk precies hetzelfde als jij over die onderzoeken, dat kan straks ook nog als het echt vaak mis is gegaan.

@chantal, hopelijk heb je je eitje goed benut :D spannend op het wachtbankje ;)

@tatum, vervelend dat je alsnog een curatage heb moeten krijgen. Verloskundige zei tegen mij inderdaad als je lichaam er klaar voor is word je vanzelf zwanger en de enige reden om te wachten was vanwege de telling maarja ik heb hier ook andere dingen gehoord. Ik zou zeggen volg je gevoel ;)

@loontje, vind het zo fijn om te lezen dat alles goed gaat :D ed 12 weken komen al steeds dichterbij :D

@roxy, balen :( dikke knuffel

@mol, neee zo oneerlijk :( hoop echt dat de uitslagen goed zijn en je inderdaad snel weer verder kan en nog de kans krijgt om een klein wondertje straks in je armen te hebben

@sunflower, woehoeeee :D die test ziet er goed uit :D:D gefeliciteer. Ga voor je duimen dat deze baby lekker blijft plakken en natuurlijk gewoon mee blijven praten. Wij hebben ook positieve berichten nodig ;) (tenminste ik vind dat fijn :p)

@tarwekiemolie, zijn er verschillende soorten capsules ?? Ik las namelijk de afgelopen dagen wel mee alleen had even niet gereageerd.. en toen ik het dus las ben ik het ook meteen gaan halen maar op het potje staat dat het helpt tegen oxidanten en stres ofzo ?? Dus vraag me af heb ik de verkeerde gehaald :p Heb gewoon bij kruidvat eigen merk gehaald

@hier, gister bij de dokter geweest om me aan mijn teen te laten helpen (ja ja het was nog steeds niet over dus toch maar voor behandeling gekozen). Eerst 2 hele vervelende prikken om het te verdoven, toen bleek de verdoving niet helemaal te werken dus nog maar even een prikje erin.. Maar alsnog heb ik alles gevoeld. Het deed echt pijn en ze zei ja ik wil je niet nog meer prikken geven omdat je zwanger wilt worden :S Die prikken deden nog minder pijn dan de behandeling :p maar goed als het goed is ben ik er nu wel vanaf :p

met het klussen zit het deze ronde wel goed :p tot nu toe vanaf de eerste dag na mijn ongestelheid zit er steeds maar 1 of 2 dagen tussen het klussen :p nu alleen volhouden want me eispong moet als het goed is nog komen. Slik nu ook die tarwekiemolie sinds gister en ook die etos zwanger worden vitamine pillen dus wie weet :D maarja is altijd weer afwachten

16. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Mounia met al je hulpmiddelen en klussen ksn het niet missen deze ronde!!

Wat was er met je teen!? Ik ben namelijk ook een aantal keer geopereerd aan mn grote tenrn, eerste keer bij de dokter zelf maar was geensucces! :)

Beterschap ermee

17. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    779
    68
    28
    Hoi allemaal,

Sommigen van jullie kennen me niet en sommigen wel. Ben een tijdje actief geweest op dit forum, maar heb er een tijdje geleden afscheid van genomen, omdat ik niet iedereen wilde 'belasten' met mijn nieuwe zwangerschap.

Toch lees ik nog regelmatig hier op het forum. En ik zie het goede nieuws van Sunflower. Enorm gefeliciteerd! Ben echt superblij voor je en hoop dat deze baby lekker blijft zitten.
    De komende weken zullen vast onzeker en moeilijk zijn, maar probeer er ook van te genieten. Is makkelijker gezegd, dan gedaan hoor, want mij lukte dat ook niet zo. Zelfs na de 12 wk en nu nog af en toe vind ik het moeilijk.

Een kleine update van mijn kant. Morgen alweer 22 weken zwanger. Het gaat nu best snel, maar mijn kleine dreumes houd me lekker bezig, dus de tijd vliegt zowiezo.
    20 weken echo was helemaal prima in orde en we krijgen er weer een meisje bij :) helemaal leuk.
    Nu langzaam aan beginnen met klussen aan de nieuwe slaapkamer voor de grote meid.

Nog 18 weken; ik kan al niet meer wachten. Ben zo benieuwd naar ons meisje.

Iedereen veel succes en ik hoop dat er snel meer zwangere dames op dit forum zijn!

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    22 weken alweer ammie, wat gaat de tijd toch snel! Fijn dat het goed gaat! Een meisje erbij, wat leuk :)
    Stiekem een beetje jaloers, maar het is je van harte gegund!! :D

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hallo dames,

Gefeliciteerd! Echt super! En idd gewoon blijven kletsen.

Hier in de klusweek. Ben benieuwd, op zich op tijd geklust. Geen idee of mijn ei al is geweest of nog moet komen. Ben vergeten ovu testen te kopen.
    Vanavond op bezoek bij mijn schoonzus, die is nu zwanger presies zover als dat het bij mij mis ging. Ze had ook al echt een buik. Ik schrok ervan. Ik ben een stuk dikker dan haar, maar ik dacht echt wow.even slikken. Hebben jullie dat ook dat het lastig blijft soms. Ik kan echt heel intens verdrietig zijn ineens. Zeker bij zoiets.

20. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @mounia tarwekiemolie is allemaal zelfde moet je anders even op Google kijken staan goede verhalen op

@hier dacht gister echt het is raak maja mijn gevoel heeft me al eerder in de steek gelaten. Hier misselijk en zuur en normaal na ei pijnlijke tepels nu nog niks

Deel Deze Pagina