Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Sunflower. Idd duidelijke test blij voor je

Sporten kan voorlopig moet je vanaf bepaald aantal weken afbouwen of als je lichaam zegt dat het niet meer gaat

2. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@sunflower, doe je het thuis of op de sportschool ? Ik sporte eerst namelijk op de sportschool en daar adviseerde hun mij om een aangepast programma te doen. Ik deed lessen waar je heel bewegelijk was en veel sprong en alles. Omdat het dus al een keer mis was gegaan zeiden hun dat ik beter alleen fitnes apparaten kon gebruiken en je buikspieren niet te hard trainen want anders kan je straks je weeën niet opvangen ;). Wil je echt zekerheid wat wel en niet kan dan kan je het het beste aan de verloskundige vragen

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    ja ik een soort sportschool, maar doe alleen mee ana groepslessen, ze hebben ook alleen maar groepslessen.

Ik zal het maandag wel gelijk vragen aan de vk

4. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @sunflower hoe voel je je nu

En waar is de rest zo stil hier

5. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Haha ja de rest is erg stil :p misschien aan het genieten van het mooie weer nu het er is ;)

@sunflower, vaak weten de mensen die de groepsles geven ook wel of je nog mee kan doen of beter niet

6. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Met mij gaat hetgoed hoor chantallcindy! Vanmiddag ven geschrokken, 1 druppel bloed in mn onderbroek! Maar verder nergens last van!! Ook nog niet misselijk ofzo ...

Mounia, zwangere vrouwen doen wel mee aan de les, maar die zijn evht al wel 20 weken! Ik sla gewoon het springerige gedeelte over en dan komt het wel goed!

Ben nog steeds bang dat het mis gaat maar dat zal nog wel even duren ben ik bang!

7. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik ben ook wat stil hier haha, maar weinig te vertellen.. Ben van de week begonnen met de ovu testen, maar ze zijn nog iedere dag hetzelfde.. Zal die van vandaag even toevoegen ;)
    Denk dat ik nog even geduld moet hebben voor mijn eitje komt..

Vervelend van de schimmel infectie mounia, ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      18
  8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb ook weinig te melden eigenlijk, zit nu of nog in de ei periode of al op de wachtbank. Het is maar net hoe mijn cyclus nu gaat.

Gewoon lekker door sporten tot het niet fijn aanvoelt. Ik rij paard en bleef dat ook gewoon doen.

9. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Kan me goed voorstellen dat je even schrikt van een druppel bloed, maar hoeft gelukkig helemaal niks te betekenen ;)
    Je bent nog niet misselijk, dat is wel fijn.. Verder al wel symptomen?
    Weet je al wanneer je je eerste echo krijgt?

10. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Heb ook weinig te melden, wacht op einde bloeding en eindelijk een witte test...
    Maar lees graag hoe het met jullie gaat en hoop op veel goed nieuws :)

11. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Kim ik hoop dat het niet te betekenen heeft, na 2 miskramen ben ik echt doodsbang.

ik bel maandag naar de verloskundige om een afspraak te maken, ik durfde het niet eerder. ben zo bang dat het alsnog mis gaat.

12. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat snap ik sunflower dat je bang bent

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    denk dat ieder van ons dat ook zou hebben sun.
    Blijft eng. Zat me laatst te bedenken, ik was de eerste weken eigenlijk echt onbezorgd zwanger, heerlijk gevoel. Ben blij dat ik daar aan terug kan denken, want dat zal niet meer gebeuren.
    Zeker de 12 weken echo zal voor mij een ramp zijn. Maar we zullen zien, hier eerst maar weer eens raak schieten.

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Heel begrijpelijk hoor Sun , ik had dat deze keer ook en zal een volgende keer niet anders zijn. Het blijft een wonder en t is gewoon eng.

Hier alle testen inmiddels negatief geweest en geen bloedingen meer gezien.. alweer aan de ovutesten dus we gaan verder.

X Joyce

15. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ja baal wel aan de ene kant dat je inderdaad niet meer onbezorgd zwanger kunt zijn, maar goed zorgen maken heeft ook geen nut want het gaat goed of niet dat bepaald mijn lijf. :)
    deze keer ga ik er vanuit dat het gewoon geod gaat ( toch positief blijven he) want na gisteren heb ik geen verrassingen meer gevonden in mijn onderbroek :) .. klinkt wel gek zo.

wel heel de nacht wakker gelegen van jeukende borsten zeg! Niet normaal.. nog nooit meegemaakt!

en meiden hoop dat het bij jullie snel raak zal zijn!

16. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Gewoon proberen te genieten sun :)

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Sunflower: Logisch hoor dat je je zo bezorgd maakt. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer een beetje in het hier en nu te blijven. Nu ben je zwanger en daar mag je oprecht van genieten. Sterkte meid.

Hier: Ik heb sinds gisteren het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. rationeel gezien is de kans wel heel erg klein, maar het voelt zo, wat steekjes in mijn buik sinds eergisteren, gisteren emotioneel terwijl ik me prima voel. Snel een weeïg misselijk gevel als ik trek heb en mijn darmen borrelen. Ook heb ik met vlagen veel afscheiding en dan heb ik het gevoel diep van binnen.
    Ik probeer er niet te veel op te letten, maar dat is toch we lastig. Nog een dikke week te gaan....
    Morgen gaan we voor 3 weken op vakantie, dus hopelijk leidt dat lekker af. Als het even kan wil ik echt pas een aantal dagen na NOD gaan testen, omdat ik niet zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad.
    Ik merk dat ik er toch weer mee bezig ben en afgelopen nacht er ook weer heftig over gedroomd. Ik droom regelmatig dat ik mijn hele leven door maar 6 tot 8 weken zwanger mag zijn en dat ik nooit een kindje in mijn armen zal houden. pfffff. Hopelijk zijn dromen bedrog!

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ sunflower, heel begrijpelijk dat je bezorgd bent, maar we duimen allemaal voor jou!!

Zojuist te horen gekregen dat mijn zus vanmorgen positief getest heeft! Ze is zwanger! :D echt super blij voor haar!!
    Tuurlijk ben ik wel een beetje jaloers, maar gun het haar zo!! Ze vond het een beetje lastig om het mij te vertellen, omdat ze het mij ook zo gunt, maar ben echt heel blij voor haar en mijn tijd komt wel.. Hopelijk zijn we binnenkort samen zwanger!! ;)

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Gefeliciteerd kim leuk is ook wel wat dubbel hopelijk idd samen zwanger

@hier egt super misselijk nu pffff

20. jufkee

jufkee Lid

25 feb 2013
    31
    0
    0
    juf
    Wauw Sunflower, goed nieuws. Gefeliciteerd.
    Wel super spannend nu he, hoop voor jullie dat de weken voorbij vliegen, zodat je er echt van kunt genieten

ChantalCindy, wat spannend voor jullie, hoop dat het raak is.

Loontje, je komt als steeds dichter bij de twaalf weken, als het bij 10 weken goed zit, kan het ook bijna niet mee misgaan toch?

Wel fijn om hier weer positief nieuws te horen,
    Hier gaat het wel goed, alles was schoon, dus geen curretage en daar ben ik heeeel blij om. Bloeden is ook gelijk weer gestopt.
    Ook al is het niet leuk, ik ben wel heel blij dat deze miskraam zo snel is gegaan. 3 keer is scheepsrecht....hopen we

Deel Deze Pagina